Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Det var en gång en gubbe  😮  som bodde i en stubbe  😲 . En dag satt han vid sitt bord  😉 och drack en nubbe.  😄 Till sin nubbe drack han öl.  😆 Sedan gick han ut och ramlade ner i en pöl.  🙂 Sedan gick han hem igen...  😆

Dagens kalassaga. 😄😎

Man får inte citera sig själv! Man kan bli blind... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var en gång en gubbe  😄  som bodde i en stubbe  😮 . En dag satt han vid sitt bord  😉 och drack en nubbe.  😄 Till sin nubbe drack han öl.  😆 Sedan gick han ut och ramlade ner i en pöl.  🙂 Sedan gick han hem igen...  😆

Dagens kalassaga. 😎😎

Man får inte citera sig själv! Man kan bli blind... 😉

Oj! 😲

Se upp! Eller, se blir ju svårt förstås. Men upp i alla fall!! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Ahh, kände mig extremt nere förut. Nu när jag kom hem satte jag på lite skön musik, tände några ljus runt om i lägenheten, och satte mig framför forumet här; nu känns det mkt bättre =)

Ska stoppa in en VV-pizza i ugnen nu också. 😆

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Åkej! Jag har en rejäl gryta på spisen. Nötkött, brynt, och sen en buljongtärning, lite kryddor och vatten .. Det har stått och sjudit i snart en timme och luktar otroligt gott. Tänkte käka ris till. Nu till frågan:

ska jag slänga i creme fraiche eller inte? Kommer bli väldigt tunnt utan men det känns tjatigt. Några andra tips?`Hade jag haft arrowrot hade jag stoppat i men den är slut..

Link to comment
Dela på andra sajter

Åkej! Jag har en rejäl gryta på spisen. Nötkött, brynt, och sen en buljongtärning, lite kryddor och vatten .. Det har stått och sjudit i snart en timme och luktar otroligt gott. Tänkte käka ris till. Nu till frågan:

ska jag slänga i creme fraiche eller inte? Kommer bli väldigt tunnt utan men det känns tjatigt. Några andra tips?`Hade jag haft arrowrot hade jag stoppat i men den är slut..

Creme fraiche är så 2004... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Går apparaten bra?

Jodå. Den går bra. Nu är jag len som ett barnarsle. 😄

Var det arslet du rakade? 😆

Hahaha näe 😄

... hela huvudet. 😄

Dags att byta avatar? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Åkej! Jag har en rejäl gryta på spisen. Nötkött, brynt, och sen en buljongtärning, lite kryddor och vatten .. Det har stått och sjudit i snart en timme och luktar otroligt gott. Tänkte käka ris till. Nu till frågan:

ska jag slänga i creme fraiche eller inte? Kommer bli väldigt tunnt utan men det känns tjatigt. Några andra tips?`Hade jag haft arrowrot hade jag stoppat i men den är slut..

Creme fraiche är så 2004... 😄

Nja. men så "varje dag hela veckan, inte en gång till".. Om man slänger i nån matsked pulvermos kanske? Så det tjockar till sig lite bara..

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...