Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2

ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3256

• mornel

2916

• Gote

2647

• Pico

2094

Postat mest i detta ämne

Hej alla! Nu vet jag lite mer om VDS å Markus!!...Vad säger du om att dra till neat nån kväll sen?...är bara för mig att ta direkttåg/bus te stockholm ju :rolleyes:

Fan jag vill festa ikväll igen!!!

Säg till bara, så ses vi på dansgolvet! 🙂

Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Hej alla! Nu vet jag lite mer om VDS å Markus!!...Vad säger du om att dra till neat nån kväll sen?...är bara för mig att ta direkttåg/bus te stockholm ju :rolleyes:

Och mig ser ni i ett hörn! 🙂

Dela på andra sajter

Och mig ser ni i ett hörn! 🙂

Jamenvisst. Vi kan ta en öl i trädgården.

Det var en rolig kille på golet i fredags som började knuffas med mig som om han ville slåss och sen sa han surt "asså ärligt talat, du dansar för mycket!". Jag har inte riktigt greppat vad han menade.

Redigerat av mornel
Dela på andra sajter

r98.gif

Är det Tjobacka Homo Hottingboys?

EDIT: Eller vad fan hette dom?

Redigerat av MarcusRombo
Dela på andra sajter

r98.gif

Deras alter ego kanske... Du har rätt i namnet, men återföreningen verkar långt borta...

Dela på andra sajter

r98.gif

Deras alter ego kanske... Du har rätt i namnet, men återföreningen verkar långt borta...

Skärp dig nu. Per, ge oss Tjobacka Homo Hottingboys, annars åker vi fans hem till dig och kokar egna.

Dela på andra sajter

Hej alla! Nu vet jag lite mer om VDS å Markus!!...Vad säger du om att dra till neat nån kväll sen?...är bara för mig att ta direkttåg/bus te stockholm ju 😉

Och mig ser ni i ett hörn! 😛

Jag kommer vara killen alla tjejer går fram till å pillar i håret på 😛 haha (knepig mening 🙂 )

Dela på andra sajter

Hej alla! Nu vet jag lite mer om VDS å Markus!!...Vad säger du om att dra till neat nån kväll sen?...är bara för mig att ta direkttåg/bus te stockholm ju 😉

Jag kommer vara killen alla tjejer går fram till å pillar i håret på 😛 haha (knepig mening 🙂 )

Japp, och då är jag killen alla tjejer går till när dom tröttnat på ditt hår.

Dela på andra sajter

Hej alla! Nu vet jag lite mer om VDS å Markus!!...Vad säger du om att dra till neat nån kväll sen?...är bara för mig att ta direkttåg/bus te stockholm ju 😛

Jag kommer vara killen alla tjejer går fram till å pillar i håret på 🙂 haha (knepig mening 😉 )

SÅ BLIR DE FAN ALLTID! JÄVLA FITTIG SAK ALLTSÅ!!! 🙂

Dela på andra sajter

Hej alla! Nu vet jag lite mer om VDS å Markus!!...Vad säger du om att dra till neat nån kväll sen?...är bara för mig att ta direkttåg/bus te stockholm ju 🙂

Jag kommer vara killen alla tjejer går fram till å pillar i håret på 😛 haha (knepig mening 😉 )

😛😛🙂

Dela på andra sajter

Hej alla! Nu vet jag lite mer om VDS å Markus!!...Vad säger du om att dra till neat nån kväll sen?...är bara för mig att ta direkttåg/bus te stockholm ju 🙂

Jag kommer vara killen alla tjejer går fram till å pillar i håret på 😛 haha (knepig mening 😉 )

😛😛🙂

De är faktiskt sant 🙂...

Dela på andra sajter

Pazo, det är inte så mycket att göra åt. Jag har alltid velat kunna sjunga och dansa, inte fan kan jag göra det! 🙂 Inte alls! 😉 Jag har andra kvalitéer istället 😛

Dela på andra sajter

Jag är den smarta killen.

Fan vad häftigt. Får man nå brudar när man är smart? 😉😛🙂

Dela på andra sajter

Jag har alltid velat kunna sjunga och dansa, inte fan kan jag göra det! 🙂 Inte alls! 😉 Jag har andra kvalitéer istället 😛

Klart att du kan dansa. Det är ju bara att skaka på kroppen i takt till musiken.

Dela på andra sajter

Jag sitter och lyssnar på Alva Notos låt "Funkbugfx". Man blir helt knäpp i huvudet av den. Det är något otroligt konstigt med stereobilden (förmodligen avsiktligt) som gör att det nästan gör ont. Om jag går in i ett annat rum, istället för att sitta rakt framför högtalarna så försvinner obehaget. Han har även lyckats med konststycket att få saker att låta som om de är på andra platser i rummet än framför mig. Häftigt! Det är så roligt att lyssna på musik ibland 😆

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.