Pluffo Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 Är det fest eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 öh fan nä eller fan vet inte öh *rap* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 Hej alla! Nu vet jag lite mer om VDS å Markus!!...Vad säger du om att dra till neat nån kväll sen?...är bara för mig att ta direkttåg/bus te stockholm ju Fan jag vill festa ikväll igen!!! Säg till bara, så ses vi på dansgolvet! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Hej alla! Nu vet jag lite mer om VDS å Markus!!...Vad säger du om att dra till neat nån kväll sen?...är bara för mig att ta direkttåg/bus te stockholm ju Fan jag vill festa ikväll igen!!! Säg till bara, så ses vi på dansgolvet! 🙂 Och mig ser ni i ett hörn! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Har ni fest eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 (redigerat) Hej alla! Nu vet jag lite mer om VDS å Markus!!...Vad säger du om att dra till neat nån kväll sen?...är bara för mig att ta direkttåg/bus te stockholm ju Fan jag vill festa ikväll igen!!! Säg till bara, så ses vi på dansgolvet! 🙂 Och mig ser ni i ett hörn! 🙂 Jamenvisst. Vi kan ta en öl i trädgården. Det var en rolig kille på golet i fredags som började knuffas med mig som om han ville slåss och sen sa han surt "asså ärligt talat, du dansar för mycket!". Jag har inte riktigt greppat vad han menade. Redigerat 9 oktober 2005 av mornel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 "asså ärligt talat, du dansar för mycket!" Vad gör man annars på dansgolven? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Kanelbulle! Bastard! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Kanelbulle! Bastard! Muffins! Bastard! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 (redigerat) Är det Tjobacka Homo Hottingboys? EDIT: Eller vad fan hette dom? Redigerat 9 oktober 2005 av MarcusRombo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Är det Tjobacka Homo Hottingboys? EDIT: Eller vad fan hette dom? Deras alter ego kanske... Du har rätt i namnet, men återföreningen verkar långt borta... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Är det Tjobacka Homo Hottingboys? EDIT: Eller vad fan hette dom? Deras alter ego kanske... Du har rätt i namnet, men återföreningen verkar långt borta... Skärp dig nu. Per, ge oss Tjobacka Homo Hottingboys, annars åker vi fans hem till dig och kokar egna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Hej alla! Nu vet jag lite mer om VDS å Markus!!...Vad säger du om att dra till neat nån kväll sen?...är bara för mig att ta direkttåg/bus te stockholm ju 😉 Fan jag vill festa ikväll igen!!! Säg till bara, så ses vi på dansgolvet! 🙂 Och mig ser ni i ett hörn! 😛 Jag kommer vara killen alla tjejer går fram till å pillar i håret på 😛 haha (knepig mening 🙂 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Hej alla! Nu vet jag lite mer om VDS å Markus!!...Vad säger du om att dra till neat nån kväll sen?...är bara för mig att ta direkttåg/bus te stockholm ju 😉 Fan jag vill festa ikväll igen!!! Säg till bara, så ses vi på dansgolvet! 🙂 Och mig ser ni i ett hörn! 😛 Jag kommer vara killen alla tjejer går fram till å pillar i håret på 😛 haha (knepig mening 🙂 ) Japp, och då är jag killen alla tjejer går till när dom tröttnat på ditt hår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Hej alla! Nu vet jag lite mer om VDS å Markus!!...Vad säger du om att dra till neat nån kväll sen?...är bara för mig att ta direkttåg/bus te stockholm ju 😛 Fan jag vill festa ikväll igen!!! Säg till bara, så ses vi på dansgolvet! 🙂 Och mig ser ni i ett hörn! 😛 Jag kommer vara killen alla tjejer går fram till å pillar i håret på 🙂 haha (knepig mening 😉 ) Japp, och då är jag killen alla tjejer går till när dom tröttnat på ditt hår. SÅ BLIR DE FAN ALLTID! JÄVLA FITTIG SAK ALLTSÅ!!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Hej alla! Nu vet jag lite mer om VDS å Markus!!...Vad säger du om att dra till neat nån kväll sen?...är bara för mig att ta direkttåg/bus te stockholm ju 🙂 Fan jag vill festa ikväll igen!!! Säg till bara, så ses vi på dansgolvet! 🙂 Och mig ser ni i ett hörn! 😛 Jag kommer vara killen alla tjejer går fram till å pillar i håret på 😛 haha (knepig mening 😉 ) Japp, och då är jag killen alla tjejer går till när dom tröttnat på ditt hår. SÅ BLIR DE FAN ALLTID! JÄVLA FITTIG SAK ALLTSÅ!!! 🙂 😛😛🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Hej alla! Nu vet jag lite mer om VDS å Markus!!...Vad säger du om att dra till neat nån kväll sen?...är bara för mig att ta direkttåg/bus te stockholm ju 🙂 Fan jag vill festa ikväll igen!!! Säg till bara, så ses vi på dansgolvet! 🙂 Och mig ser ni i ett hörn! 😛 Jag kommer vara killen alla tjejer går fram till å pillar i håret på 😛 haha (knepig mening 😉 ) Japp, och då är jag killen alla tjejer går till när dom tröttnat på ditt hår. SÅ BLIR DE FAN ALLTID! JÄVLA FITTIG SAK ALLTSÅ!!! 🙂 😛😛🙂 De är faktiskt sant 🙂... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Pazo, det är inte så mycket att göra åt. Jag har alltid velat kunna sjunga och dansa, inte fan kan jag göra det! 🙂 Inte alls! 😉 Jag har andra kvalitéer istället 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Jag är den smarta killen. Fan vad häftigt. Får man nå brudar när man är smart? 😉😛🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Jag har alltid velat kunna sjunga och dansa, inte fan kan jag göra det! 🙂 Inte alls! 😉 Jag har andra kvalitéer istället 😛 Klart att du kan dansa. Det är ju bara att skaka på kroppen i takt till musiken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 *dans* *dans* 😆😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 9 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 9 oktober 2005 Nu är jag hemma igen... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 9 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 9 oktober 2005 Nu är jag hemma igen... 😆 Tja! 😆 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Mätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Jag sitter och lyssnar på Alva Notos låt "Funkbugfx". Man blir helt knäpp i huvudet av den. Det är något otroligt konstigt med stereobilden (förmodligen avsiktligt) som gör att det nästan gör ont. Om jag går in i ett annat rum, istället för att sitta rakt framför högtalarna så försvinner obehaget. Han har även lyckats med konststycket att få saker att låta som om de är på andra platser i rummet än framför mig. Häftigt! Det är så roligt att lyssna på musik ibland 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts