Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Halloj halloj!

Hör gärna på www.radio88.fm klockan 22-23 ikväll. Skojfrisk liveintervju med en grupp. 🙂 Rösta please... Via mail eller telefon.

Se vidare mitt Musiktips härom, under Musiktips.

😛

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

För att stoppa i min DAT-bandspelare.

😄

:musik

Det är inte förklaring nog! 😉 Inte springer jag och köper disketter på morgonkvisten bara för att jag har en diskettläsare!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

För det första har morgonen passerats och blivit förmiddag och för det andra så tillåter inte mina spruckna knän att jag springer för närvarande. Det duger inte som åsikt! 😉

Nej alltså mornel, jag ska iväg och jobba i eftermiddag, men ska spela in ett radioprogram ikväll 22.00 (en kvart efter jag kommit hem), och för att få så bra kvalitet som möjligt kör jag via DAT:en, analogt eller digitalt.

Läs mer om radioprogrammet under "Musiktips", som jag skrev före 7 i morse.

Funderar på att sova en stund efter jag handlat...*gäsp*...beror det på mörkret ute?

😄

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

För att stoppa i min DAT-bandspelare.

😄

:musik

Det är inte förklaring nog! 😛 Inte springer jag och köper disketter på morgonkvisten bara för att jag har en diskettläsare!

Ja, jag skulle springa och köpa C-60 kassettband imorse, men det fanns bara C-90. Vart är Sverige på väg?? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

För att stoppa i min DAT-bandspelare.

😛

:musik

Det är inte förklaring nog! 😄 Inte springer jag och köper disketter på morgonkvisten bara för att jag har en diskettläsare!

Ja, jag skulle springa och köpa C-60 kassettband imorse, men det fanns bara C-90. Vart är Sverige på väg?? 😮

🙂😄😛

Livet 1 - Linus 0

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...