Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)

Jag har kommit på en jättebra övning man kan göra om man inte är bollrädd. Ligg på golvet med en fotboll, och kasta den rakt upp i taket skithårt, upprepa tills man tappar kontrollen och får den på näsan. Så där; nu är du bollrädd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har kommit på en jättebra övning man kan göra om man inte är bollrädd. Ligg på golvet med en fotboll, och kasta den rakt upp i taket skithårt, upprepa tills man tappar kontrollen och får den på näsan. Så där; nu är du bollrädd!

Använd bowlingklot så lyckas du på första försöket! 😠

Sidenote: Det du beskriver låter som något man kommer på om man är förbannat uttråkad/trött. 🙂

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag har kommit på en jättebra övning man kan göra om man inte är bollrädd. Ligg på golvet med en fotboll, och kasta den rakt upp i taket skithårt, upprepa tills man tappar kontrollen och får den på näsan. Så där; nu är du bollrädd!

Använd bowlingklot så lyckas du på första försöket! 🤪

Sidenote: Det du beskriver låter som något man kommer på om man är förbannat uttråkad/trött. 🙂

Uttråkad! =) Gjorde det nyss fast satt här på stolen! Väntar på träningen. Och nu byter jag om.

Underbart att lira på gräs 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Oj. Kom precis hem. Träningen gick inget vidare. Min vänstra fot somnade och det högra benets benhinnor började värka som fan. Fick avbryta. Nu ska jag duscha och äta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...