Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Nu skall jag snart iväg och övningsköra. Inte det roligaste att övningsköra i snöslask (trafikskola). Men det går säkert fint!

Full gas! Koppla, gasa mer, släpp upp kopplingen hastigt. Parera med ratten efter behov.

När du når ca. 100km/t, dra handbromsen, släpp pedalerna och ratten.

Placera händerna kl. "kvart över ögonen", sjung valfri Simon and Garfunkle-låt och hoppas

på det bästa.

Du jag testade detta! Körläraren svor åt mig och de få ord jag kommer ihåg är: "Idiot", "dårjävel" och "åk taxi för resten av ditt liv din satans nolla".

Ja, så vad säger man.-...? Tack Pico! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Nu skall jag snart iväg och övningsköra. Inte det roligaste att övningsköra i snöslask (trafikskola). Men det går säkert fint!

Full gas! Koppla, gasa mer, släpp upp kopplingen hastigt. Parera med ratten efter behov.

När du når ca. 100km/t, dra handbromsen, släpp pedalerna och ratten.

Placera händerna kl. "kvart över ögonen", sjung valfri Simon and Garfunkle-låt och hoppas

på det bästa.

Du jag testade detta! Körläraren svor åt mig och de få ord jag kommer ihåg är: "Idiot", "dårjävel" och "åk taxi för resten av ditt liv din satans nolla".

Ja, så vad säger man.-...? Tack Pico! 🙁

🙂

Jag har inte gjort nåt...

🙂

Edit: Nyfiken... vilken Simon & Garfunkel blev det? 😄

Edit: Stavning igen... 😄

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, vad fan är det här? Man installerar senaste versionen av Windows Media Player och när installationen är klar får man upp följande dialogruta:

wmpinstaller.png

Jävligt ologiska valmöjligheter. Ungefär lika vettigt som att man ska trycka "start" när man ska stänga av sin windowsdator.

Haha... 🙂 Apple, apple, apple...

Vad var det som var så ologiskt? 🙂

Jag tycker det är kul när man får se att även Apple har sina svaga sidor. Många mac-användare är väldigt Anti-PC och de påstår att mac alltid är bättre och att mac inte har några brister alls...

Då tycker jag det är lite roligt när man får se sånna där rutor 😄

/Lättroad

Jag förstår fortfarande inte vad ni giddrar om.

Detta är en fråga om man vill avbryta installationsprogramet, inte installationen.

Är det konstigt när Reason frågar om ni verkligen vill avsluta programet trots att låten redan är bouncad också? 😄

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, vad fan är det här? Man installerar senaste versionen av Windows Media Player och när installationen är klar får man upp följande dialogruta:

wmpinstaller.png

Jävligt ologiska valmöjligheter. Ungefär lika vettigt som att man ska trycka "start" när man ska stänga av sin windowsdator.

Haha... 😲 Apple, apple, apple...

Vad var det som var så ologiskt? 😛

Jag tycker det är kul när man får se att även Apple har sina svaga sidor. Många mac-användare är väldigt Anti-PC och de påstår att mac alltid är bättre och att mac inte har några brister alls...

Då tycker jag det är lite roligt när man får se sånna där rutor 😛

/Lättroad

Jag förstår fortfarande inte vad ni giddrar om.

Detta är en fråga om man vill avbryta installationsprogramet, inte installationen.

Är det konstigt när Reason frågar om ni verkligen vill avsluta programet trots att låten redan är bouncad också? 😲

Jepp, det vore väldigt konstigt eftersom jag kör Cubase 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Tjena tjena. Jag är precis hemkommen från en jävligt, jävligt bra konsert: Why? på Debaser.

Grattis! 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Han gör så gott han kan. Han försöker alltid vara uppåt. Han vill oftast folk väl. Han vill framstå som en god människa. Han försöker alltid sprida glädje. Allt han vill är att folk skall vara glada och nöjda. Men ibland, tappar även Marcus Rombo tålamodet.

Vem har du nu haft ihjäl?

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Han gör så gott han kan. Han försöker alltid vara uppåt. Han vill oftast folk väl. Han vill framstå som en god människa. Han försöker alltid sprida glädje. Allt han vill är att folk skall vara glada och nöjda. Men ibland, tappar även Marcus Rombo tålamodet.

Vem har du nu haft ihjäl?

Det var mer tvärtom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Han gör så gott han kan. Han försöker alltid vara uppåt. Han vill oftast folk väl. Han vill framstå som en god människa. Han försöker alltid sprida glädje. Allt han vill är att folk skall vara glada och nöjda. Men ibland, tappar även Marcus Rombo tålamodet.

Vem har du nu haft ihjäl?

Det var mer tvärtom.

Jag hatar när det händer 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...