Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

mat

😄

Yes! Kycklingfileer i ugn, friterad klyftpotatis, kantarellstuvning och tomatsallad. Till det Öööööööööööööööööööööööööllllllllllllllllllllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Omg.. the memories..

Lyssnar igenom (och mp3:ar) gamla punk/HC-demos.. 🙁

(Kasettdecket har något fuffensljud för sig dock, lägger sig på vänstra kanalen... 😄 )

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Omg.. the memories..

Lyssnar igenom (och mp3:ar) gamla punk/HC-demos..  🙁

(Kasettdecket har något fuffensljud för sig dock, lägger sig på vänstra kanalen...  😄 )

Ditt gamla band eller?

Jo jag har några sånna demolåtar också, men är gamla kamraters låtar jag lyssnar på just nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Omg.. the memories..

Lyssnar igenom (och mp3:ar) gamla punk/HC-demos..  🙁

(Kasettdecket har något fuffensljud för sig dock, lägger sig på vänstra kanalen...  😄 )

Ditt gamla band eller?

Jo jag har några sånna demolåtar också, men är gamla kamraters låtar jag lyssnar på just nu.

coolt! 😆

Jävlar vilken skillnad det är på de olika inspelningarna..

Något demo är inspelat i en studio, annat demo i en annan studio, och ett tredje i en replokal med mickar som hängde i taket. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Omg.. the memories..

Lyssnar igenom (och mp3:ar) gamla punk/HC-demos..  😄

(Kasettdecket har något fuffensljud för sig dock, lägger sig på vänstra kanalen...  🙂 )

Ditt gamla band eller?

Jo jag har några sånna demolåtar också, men är gamla kamraters låtar jag lyssnar på just nu.

coolt! 😎

Jävlar vilken skillnad det är på de olika inspelningarna..

Något demo är inspelat i en studio, annat demo i en annan studio, och ett tredje i en replokal med mickar som hängde i taket. 😄

Supercoolt! 😎😎

Har du inget eget?

....som man kan lyssna på menar jag.

Inte egentligen eget som "endast jag har skapat". Men demo från den tiden har jag du kan få lyssna på.

(Jag är extremt duktig på att fippla ned idéer i Cubase och extremt dålig på att slutföra projekten).

Edit: Uhm, om det var otydligt.. Du kan få lyssna på demot mitt HC band spelade in för 40 år sedan. 😄

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Grahn... det går inge bra för mig...  😄

Skall kolla om jag hittar någon hyfsad dump-sajt istället.

okej! 😎

..jag har iofs så att jag kan fixa ett ftpkonto oxå. Men jag vet inte hur man gör. 😄🙂😄

Hmm... kan kanske maila annars?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...