Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Nu har jag varit och hämtat mina 30 LP på bussgods 🙂 , fast nu när jag kom hem har grabben lånat mixern 🙁 , så jag får leta reda på en gammal stereo som jag kan koppla in skivspelaren på, ett jädrans kladdande med sladdarna.... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

godhead: jag tror att du är ute och ballongdäckscyklar!! Pengarna räcker väl i alla fall till plektrumskyddet kanske? Det är ju inte så MÅNGA som skrivit i denna tråden.

Grahn: Vilket märke på dvd? Jag missade det. Nej det gjorde jag intye alls! Det var ju Samsung såg jag nu, med VHS.

Har den möjlighet att spela upp dvd-audio?

😱

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Nu blev det helt plötsligt jävligt bråttom. JALLA! Och jag kan härmed starta en "lär känna rombo"-kurs. Om jag säger att jag är färdig om en timma, betyder det egentligen 5 timmar. Jag är fruktansvärt långsam ibland.

Så jag sitter kvar här i en halvtimma till. (Trots tidsbristen! 😱)

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Nu blev det helt plötsligt jävligt bråttom. JALLA! Och jag kan härmed starta en "lär känna rombo"-kurs. Om jag säger att jag är färdig om en timma, betyder det egentligen 5 timmar. Jag är fruktansvärt långsam ibland.

Så jag sitter kvar här i en halvtimma till. (Trots tidsbristen! 😱)

Äh! Varför stressa?

😉

För att jag är Marcus Rombo! 😉 Alla drar och sliter i mig hela tiden 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hur länge kan man ha ont i ett finger som man haft ett brott i, i mitt fall en illa liggande spricka i ett fingerben...

😮

*worried*

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hmm...vad jag menade var att det gör lika ont nu som när jag bröt det för tre veckor sedan och på tisdag (om 4 da'r) är tanken att jag ska på sjukgymnastik och belasta fingret med övningar som inte gör ont i fingret.

Det finns bara ett hinder : det gör ont ändå, även när fingret inte belastas alls! Hur ska jag då kunna göra övningar MED belastning?

Är detta vanligt? Ni som har haft brutna kroppsdelar.

😮

vad sparks är bra ändå - såg om dvd:n för 4:e gången//:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Precis, och frågan är ju då om gränsen egentligen är 999 eller om man kan skriva även på den tusende sidan! Något vi nog får erfara natten till fredag om det ska fortsätta såhär...

:rolleyes:

:musik

MADELEINE: Mmm...en ring istället för två prickar ja.

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...