ViktorDenStore Postat 7 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 7 oktober 2005 SNOPP!!! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Hej! Menar du Jennifer Lopez? Har hon tuttar? 😱 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 سغصظثئ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Verkligen? 😱 :musik Olé! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Hej! Jag har skrivit rätt mycket på "Utanför ämnet". Men nu ska jag snart lämna. Varför ligger Imbruglia på första plats? Hon är bimbo #1. 😱 :musik Men snygg 😎 Fast fan inte lika snygg som Lopez 🥰🥰🥰 Inte lika snygg som Agulera heller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Hej! 1) Aguilera 2) Imbruglia 3) Lopez Av de nämnda alltså. 😉 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 7 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 7 oktober 2005 Jennifer Lopez är ju lätt snyggast... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 7 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 7 oktober 2005 Gonatt föresten 🙂 Syns imorrn, kanske 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Hej! God natt. Lopez är alldaglig. Men säkert trevlig. Snygga ben dock. 😉 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 Jag vill också droppa info om mig! 😛 Namn: Mats Marcus Rombo Född: 871031 Längd: ca 193 cm Vikt: ca 85 kg Bostad: Hällby, Eskilstuna Studerar: Media på St Eskils Gymnasium i Eskilstuna Intressen: Vackra flickor (bara dom vackraste är bra nog för Marcus), mode/kläder och musik. House och techno. Själfull/deep house, minimal techno, detroit techno. Lyssnar mest på nu: Sigur Rós, jag är kär i dom. Äter: Alltifrån pasta lagad på italienskt vis (i den mån det är möjligt 😉) till donken. Uppfattas som: Bögig, pedantisk, fåfäng, snäll och billig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 Hej! Jag har skrivit rätt mycket på "Utanför ämnet". Men nu ska jag snart lämna. Varför ligger Imbruglia på första plats? Hon är bimbo #1. 😉 :musik Bimbo #1? tsssss, vem fan tror du att du är? musik eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 Förresten, Sanna är snyggast av dom alla. Näe, nu ljög jag, men rätt så iaf. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 Var är alla? 😉😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 Nu är jag tillbaka, efter ett litet uppehåll! Hoppas att ni har saknat mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 8 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 8 oktober 2005 (redigerat) ViktorDenStore hälsar att han kommer tillbaka på Söndag kväll... Redigerat 8 oktober 2005 av ViktorDenStore Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 Var är alla? 😛😛 Ja e här! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 hehehehehe.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 Är det så dags att komma nu? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 Tjabba tjena hallå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 Tjabba tjena hallå! Hallå tjena! Vad gör du grahnis? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 Nä, nu ska jag gå. Om en halvtimme ska jag vara på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 Tjabba tjena hallå! Hallå tjena! Vad gör du grahnis? 😉 Jag gör så lite som möjligt. Ska lägga in en snus nu. 😏 Äre fint med dig annars, Rambo? Japp, det är toppen! Jag ska ta och leta reda på min dosa snart också.. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 Det känns som att det är söndag. Jag gillar det. Igår var det Neat som gällde igen. Sjukt bra dansgolv, faktiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 Det känns som att det är söndag. Jag gillar det. Igår var det Neat som gällde igen. Sjukt bra dansgolv, faktiskt. Neat? Vart? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 hehehehehehehehehe..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 Det känns som att det är söndag. Jag gillar det. Igår var det Neat som gällde igen. Sjukt bra dansgolv, faktiskt. Neat? Vart? Riddarkällaren i Stockholm. www.klubbneat.se Du får komma hit när du har blivit myndig och hänga på! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 Det känns som att det är söndag. Jag gillar det. Igår var det Neat som gällde igen. Sjukt bra dansgolv, faktiskt. Neat? Vart? Riddarkällaren i Stockholm. www.klubbneat.se Du får komma hit när du har blivit myndig och hänga på! 😱 På Neat spelas elektronisk dansmusik som acid, italo, electro, bass,freestyle, house, minimal, elektronisk disco och jackin´ house. Åååååååååååååååååååååh. För fan, har dom startat den där klubben enbart för mig eller? Så jävla perfect match så det finns inte! Grejen är att jag inte dansar, men jag är grym på att dricka. Och ännu bättre på att absorbera musik. Som en polare en gång sade i en intervju med lokaltidningen: "Man spelar inte för dom som dansar, man spelar för dom som står i hörnet och diggar, det är dom som är nere på riktigt." Jag är nog en av dom. 🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 Fick nyss reda på en jävligt roligt grej. En polare och en bekant har en låt med på en ny samlingsplatta som släpps snart. John Dahlbäck och Staffan Linzatti. Visst, inte alls så speciellt. Men kolla dom övriga namnen! 🙂http://www.slam-nightdrive.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts