Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)
Åhhh! Förbannade trance, jag ska ju inte kunna gilla den ju, det är helt fel! Trance står för allt jag hatar typ, men jag kan inte låta bli att älska ATB - Ecstacy (Original Airplay Remix). Wah!!

PRECIS SAMMA SAK FÖR MIG! Men en del trance kan man inte låta bli att tycka om, tyvärr.

Exempel: Energy 52 - Cafe Del Mar

Drik: Är inte detta typ en klassiker i dina kretsar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Du kanske kan hjälpa dig själv med att lira till något du inte brukar lyssna på.  🤪

Ge mig en låt! Gärna hyfsat känd så man vet hur det ska låta... 😄

Asch jag vet inte.. lira till någon dansbandslåt... kom på / kopiera "typiska" dansbands-figurer eller så..

(Förutsatt att dansbandsmusik inte är din "standard"-musik)

Jag antar förresten utmaningen, men med modifikation. När jag och frugan lärde oss bugga så var det till tonerna av Shania Twain - Man, I feel like a woman, så den får det bli... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Åhhh! Förbannade trance, jag ska ju inte kunna gilla den ju, det är helt fel! Trance står för allt jag hatar typ, men jag kan inte låta bli att älska ATB - Ecstacy (Original Airplay Remix). Wah!!

PRECIS SAMMA SAK FÖR MIG! Men en del trance kan man inte låta bli att tycka om, tyvärr.

Exempel: Energy 52 - Cafe Del Mar

Drik: Är inte detta typ en klassiker i dina kretsar?

Jo det är en klassiker.

Gillar särskillt Oliver lieb och Marco V remixrarna 😎

Michael woods mixen är också riktigt skööön. (chillout)

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Hinner jag åka iväg å köpa en dvd?  😎

Javisst. Affärerna stänger inte förrens 7...(+- några timmar beroende vart du bor, - ett antal timmar ifall du bor i norrland)

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...