Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Vart hänger alla nurå?  😄

Jag hänger hemma i lägenheten och småstädar lite och lyssnar igenom gamla låtar som aldrig blev något.

jaha... 😱

Finns det några gamla guldkorn då?

Nja, det mesta är sådär halvbra. Nu lyssnar jag på en ganska trevlig vocodersånggrej jag gjorde när jag blev dumpad i somras 🙁

Merci-tjejen? julli-nusse.gif

Nä, det var ett och ett halvt år sedan.

Eller alltså, dumpningen i somras var egentligen ingen dumpning, vi var aldrig tillsammans, men det kändes så 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Vart hänger alla nurå?  😄

Jag hänger hemma i lägenheten och småstädar lite och lyssnar igenom gamla låtar som aldrig blev något.

jaha... 😱

Finns det några gamla guldkorn då?

Nja, det mesta är sådär halvbra. Nu lyssnar jag på en ganska trevlig vocodersånggrej jag gjorde när jag blev dumpad i somras 🙁

Merci-tjejen? julli-nusse.gif

Nä, det var ett och ett halvt år sedan.

Eller alltså, dumpningen i somras var egentligen ingen dumpning, vi var aldrig tillsammans, men det kändes så 🙂

ahhh...okey. En sån hade jag också i sommras 🙁

Fast nu är vi riktigt bra kompisar istället 🙂

Men man blir ju lite sådär (vill inte säga kär. men jag får iaf lite "starkare" känslor för henne) varje gång jag träffar henne. Hon är så vacker å skön att prata med 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Vart hänger alla nurå?  😄

Jag hänger hemma i lägenheten och småstädar lite och lyssnar igenom gamla låtar som aldrig blev något.

jaha... 😱

Finns det några gamla guldkorn då?

Nja, det mesta är sådär halvbra. Nu lyssnar jag på en ganska trevlig vocodersånggrej jag gjorde när jag blev dumpad i somras 🙂

Merci-tjejen? julli-nusse.gif

Nä, det var ett och ett halvt år sedan.

Eller alltså, dumpningen i somras var egentligen ingen dumpning, vi var aldrig tillsammans, men det kändes så 🙂

ahhh...okey. En sån hade jag också i sommras 🙁

Fast nu är vi riktigt bra kompisar istället 🙁

Men man blir ju lite sådär (vill inte säga kär. men jag får iaf lite "starkare" känslor för henne) varje gång jag träffar henne. Hon är så vacker å skön att prata med 😆

Jo precis, fast den här tjejen träffar jag inte. Hon kommer från Gotland och nu bor hon i London tror jag. Hon är typ snyggast i världen, aww. 🙁

Men äsch 🙂 Det är ju fredag! Snart ska jag iväg och göra ett nytt försök med att spela in trummor till de nya Flightlåtarna. Blir nog borta hela dagen och kvällen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vart hänger alla nurå?  😆

Jag hänger hemma i lägenheten och småstädar lite och lyssnar igenom gamla låtar som aldrig blev något.

jaha... 😱

Finns det några gamla guldkorn då?

Nja, det mesta är sådär halvbra. Nu lyssnar jag på en ganska trevlig vocodersånggrej jag gjorde när jag blev dumpad i somras 🙁

Merci-tjejen? julli-nusse.gif

Nä, det var ett och ett halvt år sedan.

Eller alltså, dumpningen i somras var egentligen ingen dumpning, vi var aldrig tillsammans, men det kändes så 🙂

ahhh...okey. En sån hade jag också i sommras 🙂

Fast nu är vi riktigt bra kompisar istället 😄

Men man blir ju lite sådär (vill inte säga kär. men jag får iaf lite "starkare" känslor för henne) varje gång jag träffar henne. Hon är så vacker å skön att prata med 🙁

Jo precis, fast den här tjejen träffar jag inte. Hon kommer från Gotland och nu bor hon i London tror jag. Hon är typ snyggast i världen, aww. 🙁

Men äsch 🙂 Det är ju fredag! Snart ska jag iväg och göra ett nytt försök med att spela in trummor till de nya Flightlåtarna. Blir nog borta hela dagen och kvällen.

Å jag ska festa å träffa modelltjejer, och andra tjejer ikväll 😄😄😄🙁

Älskar mitt hår 🙂

Äre nåt man får höra senn mornel? jag vill jag vill jag vill jag vill.... 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Vart hänger alla nurå?  😆

Jag hänger hemma i lägenheten och småstädar lite och lyssnar igenom gamla låtar som aldrig blev något.

jaha... 😱

Finns det några gamla guldkorn då?

Nja, det mesta är sådär halvbra. Nu lyssnar jag på en ganska trevlig vocodersånggrej jag gjorde när jag blev dumpad i somras 🙁

Merci-tjejen? julli-nusse.gif

Nä, det var ett och ett halvt år sedan.

Eller alltså, dumpningen i somras var egentligen ingen dumpning, vi var aldrig tillsammans, men det kändes så 🙂

ahhh...okey. En sån hade jag också i sommras 🙂

Fast nu är vi riktigt bra kompisar istället 😄

Men man blir ju lite sådär (vill inte säga kär. men jag får iaf lite "starkare" känslor för henne) varje gång jag träffar henne. Hon är så vacker å skön att prata med 🙁

Jo precis, fast den här tjejen träffar jag inte. Hon kommer från Gotland och nu bor hon i London tror jag. Hon är typ snyggast i världen, aww. 🙁

Men äsch 🙂 Det är ju fredag! Snart ska jag iväg och göra ett nytt försök med att spela in trummor till de nya Flightlåtarna. Blir nog borta hela dagen och kvällen.

Å jag ska festa å träffa modelltjejer, och andra tjejer ikväll 😄😄😄🙁

Älskar mitt hår 🙂

Äre nåt man får höra senn mornel? jag vill jag vill jag vill jag vill.... 🙁

Flightgrejorna? Självklart får du höra, men det dröjer nog åtminstone ett par månader innan vi är klara.

Link to comment
Dela på andra sajter

music334.gif  <-- Pazo

🙁  <-- Gote

😆🙂🙁🙂

ska spela snart....snackar med en polare och en tjejkompis lite först 😱

E d ja som e polaren? 🙂

Om du vill så 😄

Hellre det en tjejkompis... 🙁

Varför heter det "kompis" när det är en kille men "tjejkompis" när det är en tjej? Varför är det så viktigt att poängtera? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

music334.gif  <-- Pazo

🙂  <-- Gote

🙁🙂🙁🙂

ska spela snart....snackar med en polare och en tjejkompis lite först 😱

E d ja som e polaren? 😄

Om du vill så 😄

Hellre det en tjejkompis... 😄

Varför heter det "kompis" när det är en kille men "tjejkompis" när det är en tjej? Varför är det så viktigt att poängtera? 😄

vet inte 🙁

Antagligen för att folk generellt sett antar att killar har killkompisar och tjejer tjejkompisar. Så säger man inte könet så blir de per automatik att man antar att det är någon av samma kön? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

music334.gif  <-- Pazo

🙂  <-- Gote

🙁🙂🙁🙂

ska spela snart....snackar med en polare och en tjejkompis lite först 😱

E d ja som e polaren? 😄

Om du vill så 😄

Hellre det en tjejkompis... 😄

Varför heter det "kompis" när det är en kille men "tjejkompis" när det är en tjej? Varför är det så viktigt att poängtera? 😄

vet inte 🙁

Antagligen för att folk generellt sett antar att killar har killkompisar och tjejer tjejkompisar. Så säger man inte könet så blir de per automatik att man antar att det är någon av samma kön? 😆

Jag ska börja säga "killkompis". Ska bli kul att se folks reaktioner... 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...