Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)
Borde kanske börja göra mig i ordning?

Ja eller nej! 🙂

Meh! Är du från Norrland eller nåt?! 😳

Jupp. Jag är från Norrland. Helsingborg närmare bestämt. Men nu har jag flyttat ner på rätt sida gränsen... 🙂

🙂🙂

Jag tror jag har varit i Helsingborg faktiskt. Jo, det har jag. Bodde på ett hotell där förra sommaren när jag och min polare skulle till Vallåkra. Kommer dock inte ihåg vilket hotell det var, men det låg en Statoil mack precis bredvid! 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Borde kanske börja göra mig i ordning?

Ja eller nej! 🙁

Meh! Är du från Norrland eller nåt?! 🙂

Jupp. Jag är från Norrland. Helsingborg närmare bestämt. Men nu har jag flyttat ner på rätt sida gränsen... 🙂

🙂🙂

Jag tror jag har varit i Helsingborg faktiskt. Jo, det har jag. Bodde på ett hotell där förra sommaren när jag och min polare skulle till Vallåkra. Kommer dock inte ihåg vilket hotell det var, men det låg en Statoil mack precis bredvid! 🙂

Längesen jag var där faktiskt. Föräldrarna flyttade till Västerås för många år sen, och jag flyttade söderut.

Har du varit i Vallåkra så antar jag att du varit på Power meet också? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Borde kanske börja göra mig i ordning?

Själv känner jag för att skita i den här skoldagen... 😳

Nej för fan! Låt bli! Den blir så kladdig då! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Borde kanske börja göra mig i ordning?

Ja eller nej! 🙂

Meh! Är du från Norrland eller nåt?! 🙂

Jupp. Jag är från Norrland. Helsingborg närmare bestämt. Men nu har jag flyttat ner på rätt sida gränsen... 🙂

🙂🙂

Jag tror jag har varit i Helsingborg faktiskt. Jo, det har jag. Bodde på ett hotell där förra sommaren när jag och min polare skulle till Vallåkra. Kommer dock inte ihåg vilket hotell det var, men det låg en Statoil mack precis bredvid! 🙂

Längesen jag var där faktiskt. Föräldrarna flyttade till Västerås för många år sen, och jag flyttade söderut.

Har du varit i Vallåkra så antar jag att du varit på Power meet också? 😳

Oh ja, dock bara en gång. Trots att jag bor i Eskilstuna. Det var samma sak som med Vallåkra, åkte dit med en polare. Det är hans intresse främst. Tänker aldrig mer åka till Vallåkra, och knappast Power Meet igen. Tro mig, det är INTE min grej! 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Borde kanske börja göra mig i ordning?

Ja eller nej! 😄

Meh! Är du från Norrland eller nåt?! 😳

Jupp. Jag är från Norrland. Helsingborg närmare bestämt. Men nu har jag flyttat ner på rätt sida gränsen... 😆

😆😆

Jag tror jag har varit i Helsingborg faktiskt. Jo, det har jag. Bodde på ett hotell där förra sommaren när jag och min polare skulle till Vallåkra. Kommer dock inte ihåg vilket hotell det var, men det låg en Statoil mack precis bredvid! 🙂

Längesen jag var där faktiskt. Föräldrarna flyttade till Västerås för många år sen, och jag flyttade söderut.

Har du varit i Vallåkra så antar jag att du varit på Power meet också? 😱

Oh ja, dock bara en gång. Trots att jag bor i Eskilstuna. Det var samma sak som med Vallåkra, åkte dit med en polare. Det är hans intresse främst. Tänker aldrig mer åka till Vallåkra, och knappast Power Meet igen. Tro mig, det är INTE min grej! 😛

Inte alls min grej heller, men av någon anledning så har mina besök hos föräldrarna alltid krockat med Power meet, och eftersom jag är fotointresserad så tar jag chansen att ta lite snygga bilder i alla fall...

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Borde kanske börja göra mig i ordning?

Ja eller nej! 😄

Meh! Är du från Norrland eller nåt?! 😳

Jupp. Jag är från Norrland. Helsingborg närmare bestämt. Men nu har jag flyttat ner på rätt sida gränsen... 😆

😆😆

Jag tror jag har varit i Helsingborg faktiskt. Jo, det har jag. Bodde på ett hotell där förra sommaren när jag och min polare skulle till Vallåkra. Kommer dock inte ihåg vilket hotell det var, men det låg en Statoil mack precis bredvid! 🙂

Längesen jag var där faktiskt. Föräldrarna flyttade till Västerås för många år sen, och jag flyttade söderut.

Har du varit i Vallåkra så antar jag att du varit på Power meet också? 😱

Oh ja, dock bara en gång. Trots att jag bor i Eskilstuna. Det var samma sak som med Vallåkra, åkte dit med en polare. Det är hans intresse främst. Tänker aldrig mer åka till Vallåkra, och knappast Power Meet igen. Tro mig, det är INTE min grej! 😛

Inte alls min grej heller, men av någon anledning så har mina besök hos föräldrarna alltid krockat med Power meet, och eftersom jag är fotointresserad så tar jag chansen att ta lite snygga bilder i alla fall...

Skojsigt! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
HAHAH, Oh... my... god... lill-Anders.. 😕

Nr. 31

Gammal granne och barndomskamratens lillebror.. 😆

Den där listan är ju gammal! Är du från Norrland eller? Den läste jag i Elle för typ 2 månader sen! daaa!

Link to comment
Dela på andra sajter

HAHAH, Oh... my... god... lill-Anders..  😆

Nr. 31

Gammal granne och barndomskamratens lillebror.. 🙂

Den där listan är ju gammal! Är du från Norrland eller? Den läste jag i Elle för typ 2 månader sen! daaa!

Ja, jag är från norrland och jag har det inte som top-prio att läsa listor över Sveriges sexigaste män...

Gå och sminka dig för tusan! 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...