MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Borde kanske börja göra mig i ordning? Ja eller nej! 🙂 Meh! Är du från Norrland eller nåt?! 😳 Jupp. Jag är från Norrland. Helsingborg närmare bestämt. Men nu har jag flyttat ner på rätt sida gränsen... 🙂 🙂🙂 Jag tror jag har varit i Helsingborg faktiskt. Jo, det har jag. Bodde på ett hotell där förra sommaren när jag och min polare skulle till Vallåkra. Kommer dock inte ihåg vilket hotell det var, men det låg en Statoil mack precis bredvid! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Borde kanske börja göra mig i ordning? Själv känner jag för att skita i den här skoldagen... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Borde kanske börja göra mig i ordning? Ja eller nej! 🙁 Meh! Är du från Norrland eller nåt?! 🙂 Jupp. Jag är från Norrland. Helsingborg närmare bestämt. Men nu har jag flyttat ner på rätt sida gränsen... 🙂 🙂🙂 Jag tror jag har varit i Helsingborg faktiskt. Jo, det har jag. Bodde på ett hotell där förra sommaren när jag och min polare skulle till Vallåkra. Kommer dock inte ihåg vilket hotell det var, men det låg en Statoil mack precis bredvid! 🙂 Längesen jag var där faktiskt. Föräldrarna flyttade till Västerås för många år sen, och jag flyttade söderut. Har du varit i Vallåkra så antar jag att du varit på Power meet också? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Borde kanske börja göra mig i ordning? Själv känner jag för att skita i den här skoldagen... 😳 Nej för fan! Låt bli! Den blir så kladdig då! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Borde kanske börja göra mig i ordning? Ja eller nej! 🙂 Meh! Är du från Norrland eller nåt?! 🙂 Jupp. Jag är från Norrland. Helsingborg närmare bestämt. Men nu har jag flyttat ner på rätt sida gränsen... 🙂 🙂🙂 Jag tror jag har varit i Helsingborg faktiskt. Jo, det har jag. Bodde på ett hotell där förra sommaren när jag och min polare skulle till Vallåkra. Kommer dock inte ihåg vilket hotell det var, men det låg en Statoil mack precis bredvid! 🙂 Längesen jag var där faktiskt. Föräldrarna flyttade till Västerås för många år sen, och jag flyttade söderut. Har du varit i Vallåkra så antar jag att du varit på Power meet också? 😳 Oh ja, dock bara en gång. Trots att jag bor i Eskilstuna. Det var samma sak som med Vallåkra, åkte dit med en polare. Det är hans intresse främst. Tänker aldrig mer åka till Vallåkra, och knappast Power Meet igen. Tro mig, det är INTE min grej! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Borde kanske börja göra mig i ordning? Själv känner jag för att skita i den här skoldagen... 😳 Nej för fan! Låt bli! Den blir så kladdig då! 🙂 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Borde kanske börja göra mig i ordning? Ja eller nej! 😄 Meh! Är du från Norrland eller nåt?! 😳 Jupp. Jag är från Norrland. Helsingborg närmare bestämt. Men nu har jag flyttat ner på rätt sida gränsen... 😆 😆😆 Jag tror jag har varit i Helsingborg faktiskt. Jo, det har jag. Bodde på ett hotell där förra sommaren när jag och min polare skulle till Vallåkra. Kommer dock inte ihåg vilket hotell det var, men det låg en Statoil mack precis bredvid! 🙂 Längesen jag var där faktiskt. Föräldrarna flyttade till Västerås för många år sen, och jag flyttade söderut. Har du varit i Vallåkra så antar jag att du varit på Power meet också? 😱 Oh ja, dock bara en gång. Trots att jag bor i Eskilstuna. Det var samma sak som med Vallåkra, åkte dit med en polare. Det är hans intresse främst. Tänker aldrig mer åka till Vallåkra, och knappast Power Meet igen. Tro mig, det är INTE min grej! 😛 Inte alls min grej heller, men av någon anledning så har mina besök hos föräldrarna alltid krockat med Power meet, och eftersom jag är fotointresserad så tar jag chansen att ta lite snygga bilder i alla fall... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Borde kanske börja göra mig i ordning? Ja eller nej! 😄 Meh! Är du från Norrland eller nåt?! 😳 Jupp. Jag är från Norrland. Helsingborg närmare bestämt. Men nu har jag flyttat ner på rätt sida gränsen... 😆 😆😆 Jag tror jag har varit i Helsingborg faktiskt. Jo, det har jag. Bodde på ett hotell där förra sommaren när jag och min polare skulle till Vallåkra. Kommer dock inte ihåg vilket hotell det var, men det låg en Statoil mack precis bredvid! 🙂 Längesen jag var där faktiskt. Föräldrarna flyttade till Västerås för många år sen, och jag flyttade söderut. Har du varit i Vallåkra så antar jag att du varit på Power meet också? 😱 Oh ja, dock bara en gång. Trots att jag bor i Eskilstuna. Det var samma sak som med Vallåkra, åkte dit med en polare. Det är hans intresse främst. Tänker aldrig mer åka till Vallåkra, och knappast Power Meet igen. Tro mig, det är INTE min grej! 😛 Inte alls min grej heller, men av någon anledning så har mina besök hos föräldrarna alltid krockat med Power meet, och eftersom jag är fotointresserad så tar jag chansen att ta lite snygga bilder i alla fall... Skojsigt! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Jag borde VERKLIGEN duscha nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Jag borde VERKLIGEN duscha nu! Ja eller nej! 😳 Nähä, det var ingen fråga denna gången... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Jag borde VERKLIGEN duscha nu! Jo, det luktar faktiskt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Jag borde VERKLIGEN duscha nu! Jo, det luktar faktiskt.. Lukten kommer nog från din skoldag... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Jag borde VERKLIGEN duscha nu! Jo, det luktar faktiskt.. Lukten kommer nog från din skoldag... 😱 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Jag borde VERKLIGEN duscha nu! Jo, det luktar faktiskt.. Lukten kommer nog från din skoldag... 😱 😆 Men för fan Pico! Torka åtminstone!! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Jag borde VERKLIGEN duscha nu! Jo, det luktar faktiskt.. Lukten kommer nog från din skoldag... 😱 😆 Men för fan Pico! Torka åtminstone!! 😳 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 😱😳😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 😱😳😆 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Toilet paper is da shit! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 😱😳😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 (redigerat) HAHAH, Oh... my... god... lill-Anders.. 😱 Nr. 31 Gammal granne och barndomskamratens lillebror.. 😳 Redigerat 18 november 2005 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Fan, nu har man ju fått upp farten... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 18 november 2005 Trådstartare Dela Postat 18 november 2005 Tänk att man orkar 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Tänk att man orkar 😱 😳 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 HAHAH, Oh... my... god... lill-Anders.. 😕 Nr. 31 Gammal granne och barndomskamratens lillebror.. 😆 Den där listan är ju gammal! Är du från Norrland eller? Den läste jag i Elle för typ 2 månader sen! daaa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 HAHAH, Oh... my... god... lill-Anders.. 😆 Nr. 31 Gammal granne och barndomskamratens lillebror.. 🙂 Den där listan är ju gammal! Är du från Norrland eller? Den läste jag i Elle för typ 2 månader sen! daaa! Ja, jag är från norrland och jag har det inte som top-prio att läsa listor över Sveriges sexigaste män... Gå och sminka dig för tusan! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts