musik (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 b & b :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Ja får nog köpa en dvdspelare imorron då så slipper jag fundera. 😎😆😉 😆 Skämtar du nu eller inte? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Jag skriver! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Jag skriver! Ser det... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Det är väl klart att Grahnen ska ha sig en dvd-spelare! Nån mer som har sån? 🙂 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 JULSKINKOR!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 S V I N !!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 FAN... Edit: För att göra en lång historia kort: BLÄH! Word! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Kaffe? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Det är väl klart att Grahnen ska ha sig en dvd-spelare! Nån mer som har sån? 😳 :musik Japp 🙂 Har 2 stycken 🙂 Dock ingen med inspelningsfunktion. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Det är väl klart att Grahnen ska ha sig en dvd-spelare! Nån mer som har sån? 🙂 :musik Japp 🙂 Har 2 stycken 🙂 Dock ingen med inspelningsfunktion. Min laptop har dvdspelare och widescreen. Räknas det? 🙂 Sen är det väl inget THX-ljud direkt... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Ville du ha nåt kaffe Marcus? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Det är inget besvär alltså. Jag tänkte göra en espresso till mig och om du vill ha så gör jag bara en dubbel. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Du verkar lite trött idag Marcus? Jag gör en espresso till dig också. För säkerhets skull... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Vaffan? Gick Marcus? 🙂 Jaha, nån annan som vill ha en kopp riktigt kaffe? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 😳🙂 <-------------------tooookgäspar kör 2 espresso till mig tack. den ena med en skvätt grädde i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Jasså där var du!! 🙂 Du, jag är ledsen men jag drack upp den andra koppen själv också. Gick upp fem idag igen så den behövdes... Och ska jag vara ärlig så orkar jag inte böka med espressomaskinen två gånger samma förmiddag. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Jag har inte sett The Ring... såg att den skulle gå.. 🙂 Själv ska jag titta på Schyfferts humordokumentär om en halvtimme. Jag med! 🙂 The Ring är inte så bra. Jag tyckte den var helt ok.. Fast, det är inte samma sak längre som när man var liten.. man är härdad, tyckte inte direkt den var speciellt läskig. Såg att japanska originalet skulle gå 02.10, samma kanal.. ställde videon för inspelning kl. 02.10 17/10... 😳 Blev inte mycket inspelat där inte... bah 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Jasså där var du!! 🙂 Du, jag är ledsen men jag drack upp den andra koppen själv också. Gick upp fem idag igen så den behövdes... Och ska jag vara ärlig så orkar jag inte böka med espressomaskinen två gånger samma förmiddag. 😳 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Jag har inte sett The Ring... såg att den skulle gå.. 🙂 Själv ska jag titta på Schyfferts humordokumentär om en halvtimme. Jag med! 🙂 The Ring är inte så bra. Jag tyckte den var helt ok.. Fast, det är inte samma sak längre som när man var liten.. man är härdad, tyckte inte direkt den var speciellt läskig. Såg att japanska originalet skulle gå 02.10, samma kanal.. ställde videon för inspelning kl. 02.10 17/10... 😳 Blev inte mycket inspelat där inte... bah 🙂 Hehe. Den japanska skall tydligen vara redigt mycket läskigare. Jag tycker inte om läskiga filmer, blir bara skrämd och får mardrömmar 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Jasså där var du!! 🙂 Du, jag är ledsen men jag drack upp den andra koppen själv också. Gick upp fem idag igen så den behövdes... Och ska jag vara ärlig så orkar jag inte böka med espressomaskinen två gånger samma förmiddag. 😳 🙂 Här, ta en näve fruktkolor istället. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Borde kanske börja göra mig i ordning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Jasså där var du!! 🙂 Du, jag är ledsen men jag drack upp den andra koppen själv också. Gick upp fem idag igen så den behövdes... Och ska jag vara ärlig så orkar jag inte böka med espressomaskinen två gånger samma förmiddag. 😳 🙂 Här, ta en näve fruktkolor istället. 🙂 ÅÅh, tack 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Borde kanske börja göra mig i ordning? Hur ska vi kunna svara på det? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Jasså där var du!! 🙂 Du, jag är ledsen men jag drack upp den andra koppen själv också. Gick upp fem idag igen så den behövdes... Och ska jag vara ärlig så orkar jag inte böka med espressomaskinen två gånger samma förmiddag. 😳 🙁 Här, ta en näve fruktkolor istället. 🙂 ÅÅh, tack 🙂 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Borde kanske börja göra mig i ordning? Hur ska vi kunna svara på det? 😳 Enkelt: Ja eller nej! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Borde kanske börja göra mig i ordning? Ja eller nej! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Borde kanske börja göra mig i ordning? Ja eller nej! 🙂 Meh! Är du från Norrland eller nåt?! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Borde kanske börja göra mig i ordning? Ja eller nej! 🙂 Meh! Är du från Norrland eller nåt?! 😳 Jupp. Jag är från Norrland. Helsingborg närmare bestämt. Men nu har jag flyttat ner på rätt sida gränsen... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts