Per_a_55 Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 smoke dat bud Smoke? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Hej viktor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 7 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 7 oktober 2005 Det är du å jag Markus 😲😲😆😆😆😮😮😮😮😮 Jag menar inte så Markus å jag kommer ju aldrig ha det vi har 😱😱😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Hm, kanske skulle skaffa trådlöst? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 7 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 7 oktober 2005 Ska vi leka en lek? Alla tänker på ett nummer, och den som tänker på nummer 14 får inte vara med nästa gång... Vad heter leken? Den ska jag lära ut till mina vänner! 😱😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Nä ska gå ut med katten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Jag känner att jag börjar tröttna på forumet. Inte bra. Eller? Du kanske börjar få ett liv...? Stackare där... Jag har alltid haft ett liv Eller 2 rättare sagt 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Nä ska gå ut med katten... HAHAHAHAHAH!!!!! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 PAZO!!!!!!!!!! Inser du att du är typ en halvtimma bort från mig just nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 JUL? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 PAZO!!!!!!!!!! Inser du att du är typ en halvtimma bort från mig just nu? Åk hit för fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 PAZO!!!!!!!!!! Inser du att du är typ en halvtimma bort från mig just nu? :rolleyes: Är jag!! De visste jag inte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 PAZO!!!!!!!!!! Inser du att du är typ en halvtimma bort från mig just nu? Åk hit för fan! haha! om du pejjar resan så!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 PAZO!!!!!!!!!! Inser du att du är typ en halvtimma bort från mig just nu? Åk hit för fan! haha! om du pejjar resan så!! Ja, visst, om du suger min ... 😱 När åker du hem? Med bil och en tung högerfot tar det kanske 20 min att åka till mig från Västerås. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 PAZO!!!!!!!!!! Inser du att du är typ en halvtimma bort från mig just nu? Åk hit för fan! haha! om du pejjar resan så!! 😱 Ja, visst, om du suger min ... 😱 När åker du hem? Med bil och en tung högerfot tar det kanske 20 min att åka till mig från Västerås. 😲 haha! kanske kan ta en resa till Eksilstuna nån helg! är ju inte så långt tydligen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 PAZO!!!!!!!!!! Inser du att du är typ en halvtimma bort från mig just nu? Åk hit för fan! haha! om du pejjar resan så!! 😱 Ja, visst, om du suger min ... 😱 När åker du hem? Med bil och en tung högerfot tar det kanske 20 min att åka till mig från Västerås. 😲 haha! kanske kan ta en resa till Eksilstuna nån helg! är ju inte så långt tydligen! Näe 😲 Det tycker jag du ska göra, gör det efter att jag fyllt, så vi kan gå ut 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 PAZO!!!!!!!!!! Inser du att du är typ en halvtimma bort från mig just nu? Åk hit för fan! haha! om du pejjar resan så!! 😱 Ja, visst, om du suger min ... 😱 När åker du hem? Med bil och en tung högerfot tar det kanske 20 min att åka till mig från Västerås. 😲 haha! kanske kan ta en resa till Eksilstuna nån helg! är ju inte så långt tydligen! Näe 😆 Det tycker jag du ska göra, gör det efter att jag fyllt, så vi kan gå ut 😲 När fyller du då? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 (redigerat) Nu ska jag på äventyr! Hejpa! EDIT: 31 Oktober Redigerat 7 oktober 2005 av MarcusRombo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 7 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 7 oktober 2005 Fiiiiiin :rolleyes: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Hej viktor? Var bor du? när fyller du år? Kan ju inte gå runt å veta mer om Markus än om dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Nu har jag Pink Floyds konsert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Ja dom är grymma. 😆 Lyssnade du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Ja dom är grymma. 😆 Lyssnade du? Yes! 🙁 Dom hade lite historia om dom oxå strax före 21.00. Ajdå, jag som började spela in efter nyheterna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 VA? Vadå? Har det varit konsert på TV? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 7 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 7 oktober 2005 Hej viktor? Var bor du? när fyller du år? 🥰Kan ju inte gå runt å veta mer om Markus än om dig 🥰 Hej viktor? Var bor du? när fyller du år? 🥰Kan ju inte gå runt å veta mer om Markus än om dig 🥰 Fakta om allas drömpojke: Viktor Namn: Viktor Alias: VDS Ålder: ca 205 (eller 16) Bor: Universum, Vintergatan, Tellus, Europa, Sverige, Norrköping... Intressen: Typ... musik kanske? O BRUDAR SÅKLART!!! 😄 (förutom dig Pazo 🥰) Familj: PC 3.2 Ghz 1024 mb RAM, mamma & pappa, Lillasyster Jojo... Övrigt: Nattpigg... trött på dagen... Nuvarande Musikprojekt: En serie med låtar som heter "Need a name #". Nuvarande Musik som spelas i Foobar: John Mayer, nästan hela tin... Favoritmat: Allt, det viktigaste är sällskapet... 😉 Musikstil: Lyssnar på alla, mest pop & jazz. En del elektroniskt... tex Drik's & Carl_B's musik. Skola: Musikgymnasiet i Norrköping Kön: Man... tror jag... *kollar efter* Jepp... 🙂 Humor: Allt som är roligt 😎😱 Favoritdryck: Kaffe & Mjölk... men inte blandat... BARA kaffe eller BARA mjölk... man ska ju inte späda ut kaffet... det är fusk 😛 Vill bli: Rik o lika snygg som Pazo 🥰 Är: Hungrig Borde: Sova... Längd: 180 cm ungefär Vikt: 60 kg ungefär Nu orkar jag fan inte skriva mer... det får vi ta en annan gång... Fortsättning följer! puss puss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Riesen... kraftig chokladig. Finns ordet chokladig?? 😱 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 7 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 7 oktober 2005 Riesen... kraftig chokladig. Finns ordet chokladig?? 😱 :musik Värsta språket? 😎 NU finns det 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Hej! Jag har skrivit rätt mycket på "Utanför ämnet". Men nu ska jag snart lämna. Varför ligger Imbruglia på första plats? Hon är bimbo #1. 😱 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 7 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 7 oktober 2005 Hej! Jag har skrivit rätt mycket på "Utanför ämnet". Men nu ska jag snart lämna. Varför ligger Imbruglia på första plats? Hon är bimbo #1. 😱 :musik Men snygg 😎 Fast fan inte lika snygg som Lopez 🥰🥰🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts