Pico Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 jupp 😄 It's a shitty job, but someone has got to do it 😆 EDIT: Jag har hand om design o uppdatering av den hemsidan 🙂 Förresten, har ni sett denna? http://www.born.se senaste flash sajten jag gjorde 🙂 Diggar himlen på den där born.se! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 (redigerat) Menar du Vintervisningen? Vänta nu, Born? Är inte det du? Eller ditt företag? Nja, snarare den modellen som finns på alla sidor. Jupp, Born är där jag jobbar 😆 Redigerat 17 november 2005 av Drik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 Menar du Vintervisningen? Vänta nu, Born? Är inte det du? Eller ditt företag? Nja, snarare den modellen som finns på alla sidor. Jupp, Born är där jag jobbar 😄 Och nu hittade jag till vattnet... Well dang it! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 Menar du Vintervisningen? Vänta nu, Born? Är inte det du? Eller ditt företag? Nja, snarare den modellen som finns på alla sidor. Jupp, Born är där jag jobbar 😄 Jaha, det var därför jag inte fattade vad du menade med din, vad jag trodde var, navigering till bilderna! 😆 Alltså, du har nog missat en grej, ajg ÄLSKAR HENNE! Har du inte sett dyrkningen (kan man säga så?) på min blogg? 🙂 Kolla genast in. Och äntligen, har jag hittat den som kan svara på min fråga, vad heter hon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 Ingen som vill lyssna på min fina gamla projektarbeteslåt? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 (redigerat) Ingen som vill lyssna på min fina gamla projektarbeteslåt? 😄 Näe EDIT: 😆 Redigerat 17 november 2005 av MarcusRombo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 Ingen som vill lyssna på min fina gamla projektarbeteslåt? 😄 Har sparat ned den, skall lyssna om en stund. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 Ingen som vill lyssna på min fina gamla projektarbeteslåt? 😆 Ska kolla nu 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 Ingen som vill lyssna på min fina gamla projektarbeteslåt? 😄 Näe EDIT: 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 Menar du Vintervisningen? Vänta nu, Born? Är inte det du? Eller ditt företag? Nja, snarare den modellen som finns på alla sidor. Jupp, Born är där jag jobbar 😄 Jaha, det var därför jag inte fattade vad du menade med din, vad jag trodde var, navigering till bilderna! 😆 Alltså, du har nog missat en grej, ajg ÄLSKAR HENNE! Har du inte sett dyrkningen (kan man säga så?) på min blogg? 🙂 Kolla genast in. Och äntligen, har jag hittat den som kan svara på min fråga, vad heter hon? Hon heter Pernille, kommer från Danmark 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 Menar du Vintervisningen? Vänta nu, Born? Är inte det du? Eller ditt företag? Nja, snarare den modellen som finns på alla sidor. Jupp, Born är där jag jobbar 😄 Jaha, det var därför jag inte fattade vad du menade med din, vad jag trodde var, navigering till bilderna! 😆 Alltså, du har nog missat en grej, ajg ÄLSKAR HENNE! Har du inte sett dyrkningen (kan man säga så?) på min blogg? 🙂 Kolla genast in. Och äntligen, har jag hittat den som kan svara på min fråga, vad heter hon? Hon heter Pernille, kommer från Danmark 🙂 Mer info! Mer info! Mer info! Mer info! Mer info! Mer info! Mer info! Mer info! Mer info! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 Ingen som vill lyssna på min fina gamla projektarbeteslåt? 😄 Vart ligger den? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 Ingen aning 😆 Får bara bilder av henne från Gina som jag sen ska fixa om till hemsidan 🙂 Så tyvärr har jag inte mer info eller vetskap om Pernille 🙂 Men en sak vet jag, hon e snygg som fan 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 Hehe, jag hittade just lite inspelningar jag gjorde till mitt projektarbete i gymnasiet. Jag gjorde en skiva med en låt lite löst knuten till vart och ett av de kristna budorden (vi hade bibeltema). Laddade upp den roligaste, en lite kommentar till "Visa aktning för din far och din mor, så att du får leva länge i det land som Herren, din Gud, ger dig." Your browser does not support the HTML5 audio tag 😆 *bump till Drik* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 (redigerat) 😆 De va en livlig kör! 😄 Redigerat 17 november 2005 av Drik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 (redigerat) 😆 Edit: Redigerat 17 november 2005 av mornel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 Förklaring till låten jag postade: tre dagar till inlämning och jag insåg att två låtar saknades. Jag svängde ihop den där ganska fort, plus en till rätt rolig bit; du ska inte begå äktenskapsbrott blev en inspelning av jag om säger "marriage" som jag bröt upp i småbitar och glitchade lite med. Fyndigt, tyckte jag, och ganska simpelt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 kewlt (coolt på skånska) 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 Näpp, nu ska jag dra hem från jobbet o fortsätta jobba med musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 Ingen aning 😆 Får bara bilder av henne från Gina som jag sen ska fixa om till hemsidan 😛 Så tyvärr har jag inte mer info eller vetskap om Pernille 😉 Men en sak vet jag, hon e snygg som fan 😆 Hon är helt sjukt vacker! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 Ingen aning 😆 Får bara bilder av henne från Gina som jag sen ska fixa om till hemsidan 😛 Så tyvärr har jag inte mer info eller vetskap om Pernille 😉 Men en sak vet jag, hon e snygg som fan 😆 Hon är helt sjukt vacker! Skickat dig ett PM Marcus 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 Tara! 😆😆😉😛😄 Tårta! 😉🥰🥰🥰🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 Vem är hon Tara? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 filmskådis 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 Känner inte igen henne.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 http://www.imdb.com/name/nm0005346/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 "andreas stiger in. slänger ut 5 st 50:öre:ingar på golvet och säger; Här, gå och köp er ett liv" 😆 Nehdå! Jag bara skojar lite! Shit va lång tråden blivit 😆 den som gör första posten på 1000:e sidan får en exklusiv present av mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 En t-shirt med en sensuell bild av mig? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 17 november 2005 Dela Postat 17 november 2005 Det vore nåt det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts