Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Jävlar vilken äcklig yoghurt jag just köpte! Yoggi apelsin, saffran och fikon. Smakar verkligen skräp.

Jag tycker det känns som de överarbetar sånt nuförtiden. Förr fanns det jordgubbsyoghurt och det var fan alltid gott. Nu finns det kaktussmultronrådjurgrovsnusyoghurt och det blir liksom för mycket. ☺️

Jag tvekar inte att säga det: Det var annorlunda förr, och inte nödvändigtvis sämre... 😉

Jag måste dock pröva alla smaker. Den här var ett riktigt nerköp. Vanilj björnbär som kom för ett år sen dock - mums!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Jävlar vilken äcklig yoghurt jag just köpte! Yoggi apelsin, saffran och fikon. Smakar verkligen skräp.

Jag tycker det känns som de överarbetar sånt nuförtiden. Förr fanns det jordgubbsyoghurt och det var fan alltid gott. Nu finns det kaktussmultronrådjurgrovsnusyoghurt och det blir liksom för mycket. 😉

Jag tvekar inte att säga det: Det var annorlunda förr, och inte nödvändigtvis sämre... 😄

Jag måste dock pröva alla smaker. Den här var ett riktigt nerköp. Vanilj björnbär som kom för ett år sen dock - mums!

Det är såna som du som förstör för oss andra!! 😮😛

Om du inte hade köpt alla dessa vanlijblåmärkeprodukter så hade de inte funnits! Fattar du hur ångestframkallande det är att handla yoghurt nuförtiden? Alla dessa val!!

Nej, tacka vet jag konsums gamla blåvita prylar... ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

JAG HAR INTE TID MED DETTA! mEN JAG KAN JU INTE LÄMNA UTAN ATT SÄGA HEJDÅ TILL MINA ÄLSKLINGAR!!! puss NU DRAR JAG TILL LINKÖPING FÖR ATT LEKA MED EN TJEJKOMPIS SEN IMROGON DRAR JAG TILL ANEBY. OCH SEDAN PÅ KVÄLLEN KA JAG VARA MODELL I EKSJÖ PÅ EN TJEJKVÄLL 😄😄

puzzzzzzizzz! ☺️😉😛😮

Link to comment
Dela på andra sajter

o cmOs kommer in o biter tillbaks ☺️

Att han orkar 😉

Alltså, hörni, ni behöver väl inte snacka strunt om honom här inne, det är väl onödigt? Det kan ni göra i den aktuella tråden, eller privat. Inte för att jag blir illa till mods av sådant, utan för att det känns rätt ruttet att späka honom i en helt annan tråd. Eller nåt. Ursäkta en klumpig formulering, men jag kan inte formulera det bättre än så 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jo de e sant, inte snällt av oss 😉

Näe, det är det inte. Men vem fan har påstått att jag än snäll?! Och framför allt inte mot typer som håller på som han gör. NU skall jag gå in och kika vad han skrivit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mornel... varför hör man inte "On my side" på radion?

(eller är det bara jag som måste slå på radion då och då?) 😉

För att den inte är utgiven annat än på cdr av oss själva, antar jag 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Mornel... varför hör man inte "On my side" på radion?

(eller är det bara jag som måste slå på radion då och då?)  😉

För att den inte är utgiven annat än på cdr av oss själva, antar jag 🥰

Alltså, jag såg gärna att "sånt där" spelades i radion. Den känns hittig för mig.

Sedan vad den stora massan tycker, det kanske är en annan femma.

(En radio-vänligare version kanske skulle ha kortare intro dock)

Link to comment
Dela på andra sajter

Mornel... varför hör man inte "On my side" på radion?

(eller är det bara jag som måste slå på radion då och då?)  😉

För att den inte är utgiven annat än på cdr av oss själva, antar jag 🥰

Alltså, jag såg gärna att "sånt där" spelades i radion. Den känns hittig för mig.

Sedan vad den stora massan tycker, det kanske är en annan femma.

(En radio-vänligare version kanske skulle ha kortare intro dock)

P3 spelar ju en del i den stilen, eller gjorde i alla fall när jag senast lyssnade på radio (ett halvår sedan? 🙂 ) Vi ska börja spela in lite nya låtar imorgon, med lite tur faller det någon med skivbolag/etikett på läppen som kan ordna med distribution etc, och då har man större chans att få radiospelningar.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
regulation hottie | I'm flamboyant säger:

fredrik lindström är kul, alkohol är kul, droger är kul, sex är kul, men plugg är fan inte kul!

Link to comment
Dela på andra sajter

P3 spelar ju en del i den stilen

Jojo... jag sa "sånt där" men menade egentligen mer specifikt denna låten.

En hmm.. kanske inte fullt ut uppenbar klapp på axeln till dig. 😉

Hihi, tack!

Jag spelar faktiskt ingenting på On My Side, den gjordes innan jag hoppade in i bandet. Jag är dock tackad på omslaget då jag brände 100 skivor åt pojkarna 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

P3 spelar ju en del i den stilen

Jojo... jag sa "sånt där" men menade egentligen mer specifikt denna låten.

En hmm.. kanske inte fullt ut uppenbar klapp på axeln till dig. 🥰

Hihi, tack!

Jag spelar faktiskt ingenting på On My Side, den gjordes innan jag hoppade in i bandet. Jag är dock tackad på omslaget då jag brände 100 skivor åt pojkarna 🙂

😉

Alright... har inte lyssnat så mycket på resten ännu. (On My Side var ju som jag sa, hittig för mig, så jag nöter på den). 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, jag hittade just lite inspelningar jag gjorde till mitt projektarbete i gymnasiet. Jag gjorde en skiva med en låt lite löst knuten till vart och ett av de kristna budorden (vi hade bibeltema). Laddade upp den roligaste, en lite kommentar till "Visa aktning för din far och din mor, så att du får leva länge i det land som Herren, din Gud, ger dig."

Länk

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Så, nu ligger de nya modellbilderna uppe under inspiration / butiker / företaget / nyheter  http://www.ginatricot.se  😄

😆

Menar du Vintervisningen?

Vänta nu, Born? Är inte det du? Eller ditt företag?

EDIT: Jag var lite sen med senaste frågan...

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...