Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Har en gura, men håller med dig, lättare att ta åt sig snabbare på att spela på klaviatur. Fast å andra sidan har jag inte spelat så mycket gitarr. Men alla dessa olika positioneringar med fingrarna är jobbiga 😉

Redigerat av Drik
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad tomt det blir här när det dyker upp piratdiskussioner... 🙂

Haha, ja, jag hatar att jag inte kan hålla i mig. Jag har ingen lust med ytterligare en sånhär debatt 😄 De leder aldrig någonstans; att jag skriver det jag gör i tråden kommer ju inte direkt att få chilone att önska sig Cubase i julklapp eller skaffa ett extrajobb för att kunna finansiera sina musikinköp, men jag kan inte låta någon med den typen av argument gå ur en debatt med sista ordet. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag bestod min skoldag av en timmes bowling 😄

Tänk om alla dagar kunde vara såhär :rolleyes:

Oh, lyxigt!

Idag bestod min skoldag av ingenting alls. Jag låg i sängen till klockan tolv. Nu funderar jag på att gå ut och köpa en bit baguette och lite fruktyoghurt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag bestod min skoldag av en timmes bowling 😄

Tänk om alla dagar kunde vara såhär :rolleyes:

Oh, lyxigt!

Idag bestod min skoldag av ingenting alls. Jag låg i sängen till klockan tolv. Nu funderar jag på att gå ut och köpa en bit baguette och lite fruktyoghurt.

Jävla livsstil 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad tomt det blir här när det dyker upp piratdiskussioner...  :rolleyes:

Haha, ja, jag hatar att jag inte kan hålla i mig. Jag har ingen lust med ytterligare en sånhär debatt 🙂 De leder aldrig någonstans; att jag skriver det jag gör i tråden kommer ju inte direkt att få chilone att önska sig Cubase i julklapp eller skaffa ett extrajobb för att kunna finansiera sina musikinköp, men jag kan inte låta någon med den typen av argument gå ur en debatt med sista ordet. 😄

Jag förstår dig. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag bestod min skoldag av en timmes bowling 😄

Tänk om alla dagar kunde vara såhär :rolleyes:

Oh, lyxigt!

Idag bestod min skoldag av ingenting alls. Jag låg i sängen till klockan tolv. Nu funderar jag på att gå ut och köpa en bit baguette och lite fruktyoghurt.

Jävla livsstil 😄

Hehe. Det bästa är att jag kammar hem nästan 7000 i månaden på att knappt göra någonting. Trist bara att man blir tvungen att betala tillbaka de där pengarna i ett senare skede...

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag bestod min skoldag av en timmes bowling 😄

Tänk om alla dagar kunde vara såhär :rolleyes:

Oh, lyxigt!

Idag bestod min skoldag av ingenting alls. Jag låg i sängen till klockan tolv. Nu funderar jag på att gå ut och köpa en bit baguette och lite fruktyoghurt.

Jävla livsstil 🙂

Hehe. Det bästa är att jag kammar hem nästan 7000 i månaden på att knappt göra någonting. Trist bara att man blir tvungen att betala tillbaka de där pengarna i ett senare skede...

Jofan, det svider nu. En tusenlapp i månaden kostar det... 😄

Men det var det värt!! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad tomt det blir här när det dyker upp piratdiskussioner...  :rolleyes:

Haha, ja, jag hatar att jag inte kan hålla i mig. Jag har ingen lust med ytterligare en sånhär debatt 😄 De leder aldrig någonstans; att jag skriver det jag gör i tråden kommer ju inte direkt att få chilone att önska sig Cubase i julklapp eller skaffa ett extrajobb för att kunna finansiera sina musikinköp, men jag kan inte låta någon med den typen av argument gå ur en debatt med sista ordet. 😄

Jag förstår dig. 😄

Vart är det där? 🙂

Nevermind... jag led av en ytterst temporär blindhet.

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Jävlar vilken äcklig yoghurt jag just köpte! Yoggi apelsin, saffran och fikon. Smakar verkligen skräp.

Jag tycker det känns som de överarbetar sånt nuförtiden. Förr fanns det jordgubbsyoghurt och det var fan alltid gott. Nu finns det kaktussmultronrådjurgrovsnusyoghurt och det blir liksom för mycket. ☺️

Jag tvekar inte att säga det: Det var annorlunda förr, och inte nödvändigtvis sämre... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...