Gote Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Ska vi leka en lek? Alla tänker på ett nummer, och den som tänker på nummer 14 får inte vara med nästa gång... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 jag har också en snopp! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 jag har också en snopp! 😉 Jag med!! 😄 I alla fall sist jag kollade... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 jag har också en snopp! 😉 Jag med!! 😄 I alla fall sist jag kollade... 😆 *känner efter* tack!! min är iaf kvar 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Men vaffan!! Nu blir jag faktiskt lite nervös.... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Men vaffan!! Nu blir jag faktiskt lite nervös.... 😆 😉 Våga vägra!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Nu blir det en dusch för min del! tja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 jag la ut en låt nu i demoinspelningar!!! Lyssna!!! Tråden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Men vaffan!! Nu blir jag faktiskt lite nervös.... 🙂 😱 Våga vägra!!! *pust* Faran över! Jag tog hjälp av Google... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Just nu kan man använda den här tråden som ekokammare... Hallå Hallå Hallå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Nej, nu får det vara färdigjobbat! Trevlig helg Claes och alla andra!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Nu ska jag leka med min nya mobil! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Nu ska jag leka med min nya mobil! Kul! Är den vattentät och har den inbygd vibrator och kamera? ☺️ Nä, men jag skall nyta ringsignal till Peps nya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Nu ska jag leka med min nya mobil! Kul! Är den vattentät och har den inbygd vibrator och kamera? ☺️ Nä, men jag skall nyta ringsignal till Peps nya Det låter som en bra idé! Om dy tröttnar på Peps nya mobil kan jag byta den mot en ringsingnal! ☺️ Nej, men du kan få låna en hjärna av mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 7 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 7 oktober 2005 Det är du å jag Markus ☺️ ☺️😆😄😆😆😄😄😮😮😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Jag känner att jag börjar tröttna på forumet. Inte bra. Eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 7 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 7 oktober 2005 Jag känner att jag börjar tröttna på forumet. Inte bra. Eller? Du kanske börjar få ett liv...? ☺️ Stackare där... ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 7 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 7 oktober 2005 Obs...Den här tråden startades på pappas födelsedag...Obs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Ska vi leka en lek? Alla tänker på ett nummer, och den som tänker på nummer 14 får inte vara med nästa gång... ☺️ Vad heter leken? Den ska jag lära ut till mina vänner! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Marcus - stäng av datorn! Om två minuter vill du in igen 🙂 (Det kan ta fyra minuter om du är riktigt less 😄 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Det är du å jag Markus 😄 😄😮😮😮😮😮😮😮😮😮 Jag menar inte så 🙂 Markus å jag kommer ju aldrig ha det vi har 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Jag känner att jag börjar tröttna på forumet. Inte bra. Eller? Det bästa man kan göra mot sånt är att öppna en mattebok... FUnkade bra för mig iaf när jag inte kände behov av att skriva här längre 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Äh, jag går till jobbet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Nu ska jag leka med min nya mobil! Kul! Är den vattentät och har den inbygd vibrator och kamera? 😄 Nä, men jag skall nyta ringsignal till Peps nya Det låter som en bra idé! Om dy tröttnar på Peps nya mobil kan jag byta den mot en ringsingnal! 🙂 Nej, men du kan få låna en hjärna av mig 😄 Ja, du fattade ju noll 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Är i västerås nu!! ska festa här ikväll... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Nu kopplade du på den! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 smoke dat bud Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts