Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2

ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3256

• mornel

2916

• Gote

2647

• Pico

2094

Postat mest i detta ämne

*kikar omkring mig*

Jag misstänker att mornel, k9 och Pluffo ligger här på lur och väntar på att knycka sidan...

Nä, jag var på väg till universitetet vid den tiden. Har haft sämsta föreläsningen någonsin. Föreläsaren sa "sattsäga" 458 gånger på 90 minuter. Jag höll räkningen. Helt jävla absurt. Han vinglade omkring framme vid overheaden som om han var full, viftade med armarna och sa "sattsäga" fem-sex gånger i minuten. När han inte sa det slängde han in ett och annat "ossåvidare". Jag hajade ingenting.

Dela på andra sajter

*kikar omkring mig*

Jag misstänker att mornel, k9 och Pluffo ligger här på lur och väntar på att knycka sidan...

Nä, jag var på väg till universitetet vid den tiden. Har haft sämsta föreläsningen någonsin. Föreläsaren sa "sattsäga" 458 gånger på 90 minuter. Jag höll räkningen. Helt jävla absurt. Han vinglade omkring framme vid overheaden som om han var full, viftade med armarna och sa "sattsäga" fem-sex gånger i minuten. När han inte sa det slängde han in ett och annat "ossåvidare". Jag hajade ingenting.

😱

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.