D Vibe Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 😮 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Jaha! Grattis Pico! 😮 Grattis Ickerommare! 😎 Ickerommare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 "Går på staaan mitt i höstrusk och slask, utan jacka å en trasig damaask".. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Jag är full 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 (redigerat) Armin van buuren är ju mer deppig än Poundsign! 😎 wtf! nehe!? 😮 Redigerat 15 november 2005 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Nån som hört gruppen "La Solitude"?? Asbra!! 😮 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 explorer.exe är helt dumihuvet nu i min dator!... Får inte fram skrivbordet elelr startmenyn eller nånting där nere. Får bara fram de fönstrena som var öppna inan den dummaloss. Och de var winamp samt firefox. Så nu kör jag allting via FF 😎 lite jobbiigare att leta runt i hårddisken blire ju men inget man inte klarar av 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 "Går på staaan mitt i höstrusk och slask, utan jacka å en trasig damaask".. Olsbergs låten! 😮 Den är bra! 😎 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Armin van buuren är ju mer deppig än Poundsign! 😎 wtf! nehe!? 😮 Poundsign krossar mitt hjärta ffs! Armin van Buuren är bara högtravande pekoral (men ganska trevlig ändå). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Armin van buuren är ju mer deppig än Poundsign! 🙂 wtf! nehe!? 😮 Poundsign krossar mitt hjärta ffs! Armin van Buuren är bara högtravande pekoral (men ganska trevlig ändå). 😆😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Armin van buuren är ju mer deppig än Poundsign! 🙂 wtf! nehe!? 😮 Poundsign krossar mitt hjärta ffs! Armin van Buuren är bara högtravande pekoral (men ganska trevlig ändå). 😆😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Armin van buuren är ju mer deppig än Poundsign! 😆 wtf! nehe!? 😮 Poundsign krossar mitt hjärta ffs! Armin van Buuren är bara högtravande pekoral (men ganska trevlig ändå). 😆😎 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Jag måste nog faktiskt dra och läsa lite analys innan jag somnar. Hejdå Pojkar! 😮 Hade bra över Dagskiftet Grahn! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Jag måste nog faktiskt dra och läsa lite analys innan jag somnar.Hejdå Pojkar! 😮 Hade bra över Dagskiftet Grahn! 😎 God natt Pazo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 "Går på staaan mitt i höstrusk och slask, utan jacka å en trasig damaask".. Olsbergs låten! 😮 Den är bra! 😎 🙂 Vilken flashback! 😆 Sådär 1 år efteråt också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Sådär ja, borde nog dra mig nu. Ciao! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Näe fan, jag blir kvar en stund till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Näe fan, jag blir kvar en stund till! King! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Vad jag njuter av att indirekt får jämföra Toto med Hitler och att äta bajs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Vad jag njuter av att indirekt får jämföra Toto med Hitler och att äta bajs 😏 Nämen har du blivit tokig? Nej, bara full. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Är Katie Melua bara 19 år? Wow lixom! Är hon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Nu ska jag sova. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Är Katie Melua bara 19 år? Wow lixom! Är hon? Nä, hon är född '84 enligt min googling. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Nä, hon är 20. Frågade förut... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Jag lyssnade in förut idag på Mars Volta också, Pazos tips... och en annan dag på Eva Cassidy...Grahns tips...och sen skriver ju många om Toto också....och Hammagrella om Propaganda med Sparks...och.... ...det blir väldigt mycket att kolla upp... Det står om Melua att det är en korsning mellan Eva Cassidy och Norah Jones. Så Grahns liknelse var inte illa! Fast Norah Jones är bra också på sitt sätt, med att sjunga längre ned...iofs rutten sångteknik, men ändå... :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 november 2005 Dela Postat 16 november 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts