MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 MM! MM! Nu sitter jag här och äter Kötbullar spagghetie och pastasås Ska se på The legend of Zorro nu me. Tjennis! Marcus: Vadå för en bra låt? 😱 Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Öh. Tja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Så, nu är min sign. bild mindre! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 15 november 2005 Trådstartare Dela Postat 15 november 2005 Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 15 november 2005 Trådstartare Dela Postat 15 november 2005 Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Var precis på Konsum och handlade Gott & Blandet + en Coke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Nu har vi ätit födelsedagspizza Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Så, nu är min sign. bild mindre! 😮 Hoho, jag känner Hanna i Cat5! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Nu har vi ätit födelsedagspizza Hurra! Grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 hej hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Nu har vi ätit födelsedagspizza Hur många ljus? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 http://weldion.org/~marcusrombo/audio/motion/motion.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Nu har vi ätit födelsedagspizza Hur många ljus? Han fyller 23 den lille skiten.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Så, nu är min sign. bild mindre! 😮 Hoho, jag känner Hanna i Cat5! 😉 Du skämtar med mig?!?!??!?!??!?!?!??!?!?!??!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 hej hej Hur står det till, Jocke? Har du gjort nån bra musik på sistone? Nä, tyvärr. Har inte gjort nånting!! Men då blir nästa låt dubbelt så bra. Du då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Så, nu är min sign. bild mindre! 🙂 Hoho, jag känner Hanna i Cat5! 😎 Du skämtar med mig?!?!??!?!??!?!?!??!?!?!??!! Ha! Äntligen en dramatisk reaktion. 😄 Jag skojar inte. Är polare med hennes brorsa som gick året över mig på musiklinjen och hon gick året under. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 GÅ TEBAX TILL SONEN DIN, PER! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 GÅ TEBAX TILL SONEN DIN, PER! NEJ GÖR DET INTE! HAN BLIR SÄKERT BARA IRRITERAD! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Du skriver en heldel i din blogg, Marcus! Kul. Jag har aldrig riktigt kollat in nån blogg förr. Tummen upp för dig, Marco Romba (Bra artistnamn va?)! 🥰 Nu har du en att kolla in 😉🥰 Marco Romba, hmm... Jadu. Marc Romboy också 😄😎🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Så, nu är min sign. bild mindre! 🙂 Hoho, jag känner Hanna i Cat5! 😎 Du skämtar med mig?!?!??!?!??!?!?!??!?!?!??!! Ha! Äntligen en dramatisk reaktion. 😄 Jag skojar inte. Är polare med hennes brorsa som gick året över mig på musiklinjen och hon gick året under. Okej, nu sansar vi oss några hekto här. Hanna? Vem är det av dom? Höger eller vänster på bilden jag postat i bloggen? Hur gammal är hon? (Bonus fråga: hur gammal är du?) Och sist men inte absolut inte minst; är hon singel? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Du skriver en heldel i din blogg, Marcus! Kul. Jag har aldrig riktigt kollat in nån blogg förr. Tummen upp för dig, Marco Romba (Bra artistnamn va?)! 🥰 Nu har du en att kolla in 😉🥰 Marco Romba, hmm... Jadu. Marc Romboy också 😄😎🙂 Marc Romboy ska jag kolla upp bara för det då. 😄😎 Han är en jävla tönt! Vi har ju nästan EXAKT likadana namn! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Du skriver en heldel i din blogg, Marcus! Kul. Jag har aldrig riktigt kollat in nån blogg förr. Tummen upp för dig, Marco Romba (Bra artistnamn va?)! 🥰 Nu har du en att kolla in 😉🥰 Marco Romba, hmm... Jadu. Marc Romboy också 😄😎🙂 Marc Romboy ska jag kolla upp bara för det då. 😄😎 Han är en jävla tönt! Vi har ju nästan EXAKT likadana namn! 😛 Tönt? Nähee du. det går jag inte med på... 😎 Varför inte? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Så, nu är min sign. bild mindre! 🥰 Hoho, jag känner Hanna i Cat5! 🙂 Du skämtar med mig?!?!??!?!??!?!?!??!?!?!??!! Ha! Äntligen en dramatisk reaktion. 😎 Jag skojar inte. Är polare med hennes brorsa som gick året över mig på musiklinjen och hon gick året under. Okej, nu sansar vi oss några hekto här. Hanna? Vem är det av dom? Höger eller vänster på bilden jag postat i bloggen? Hur gammal är hon? (Bonus fråga: hur gammal är du?) Och sist men inte absolut inte minst; är hon singel? Hanna är till höger. Ledtrådar om ålder har du. 😄 I believe she's single för tillfället... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Så, nu är min sign. bild mindre! 🥰 Hoho, jag känner Hanna i Cat5! 🥰 Du skämtar med mig?!?!??!?!??!?!?!??!?!?!??!! Ha! Äntligen en dramatisk reaktion. 🙂 Jag skojar inte. Är polare med hennes brorsa som gick året över mig på musiklinjen och hon gick året under. Okej, nu sansar vi oss några hekto här. Hanna? Vem är det av dom? Höger eller vänster på bilden jag postat i bloggen? Hur gammal är hon? (Bonus fråga: hur gammal är du?) Och sist men inte absolut inte minst; är hon singel? Hanna är till höger. Ledtrådar om ålder har du. 😎 I believe she's single för tillfället... Jag tror Rombo är gladare ikväll än när han fyllde år. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Så, nu är min sign. bild mindre! 🙁 Hoho, jag känner Hanna i Cat5! 😎 Du skämtar med mig?!?!??!?!??!?!?!??!?!?!??!! Ha! Äntligen en dramatisk reaktion. 🥰 Jag skojar inte. Är polare med hennes brorsa som gick året över mig på musiklinjen och hon gick året under. Okej, nu sansar vi oss några hekto här. Hanna? Vem är det av dom? Höger eller vänster på bilden jag postat i bloggen? Hur gammal är hon? (Bonus fråga: hur gammal är du?) Och sist men inte absolut inte minst; är hon singel? Hanna är till höger. Ledtrådar om ålder har du. 🙂 I believe she's single för tillfället... Ååååååååååååååååååååh, det är ju hon som är den snygga!!!!! 😉😛😄 Har jag?! 😄 Förstår inte, förklara! 😎 Är hon 5 år? 🥰 Vad bra. Säg hej till henne från mig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Så, nu är min sign. bild mindre! 😎 Hoho, jag känner Hanna i Cat5! 🙁 Du skämtar med mig?!?!??!?!??!?!?!??!?!?!??!! Ha! Äntligen en dramatisk reaktion. 😉 Jag skojar inte. Är polare med hennes brorsa som gick året över mig på musiklinjen och hon gick året under. Okej, nu sansar vi oss några hekto här. Hanna? Vem är det av dom? Höger eller vänster på bilden jag postat i bloggen? Hur gammal är hon? (Bonus fråga: hur gammal är du?) Och sist men inte absolut inte minst; är hon singel? Hanna är till höger. Ledtrådar om ålder har du. 🥰 I believe she's single för tillfället... Ååååååååååååååååååååh, det är ju hon som är den snygga!!!!! 😛😄😎 Har jag?! 😎 Förstår inte, förklara! 🙂 Är hon 5 år? 🥰 Vad bra. Säg hej till henne från mig... Japp, du nitade den. 5 år. Träffar henne sällan, har inte träffat henne sen hon blev "känd". Men jag ska hälsa nästa gång, haha... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 "Vi föööds å vi dööööör, varför vara så rädd för det oookändaaahhh" .. *sjunger med barnslig röst* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 (redigerat) "Vi föööds å vi dööööör, varför vara så rädd för det oookändaaahhh" .. *sjunger med barnslig röst* Va vackert! 😄 Ohja.. Jag har det inspelat, om du vill höra.. Låter förjävligt 😎 Edit: Död länk /Daniel Redigerat 27 februari 2007 av D Vibe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Så, nu är min sign. bild mindre! 🙂 Hoho, jag känner Hanna i Cat5! 😎 Du skämtar med mig?!?!??!?!??!?!?!??!?!?!??!! Ha! Äntligen en dramatisk reaktion. 😄 Jag skojar inte. Är polare med hennes brorsa som gick året över mig på musiklinjen och hon gick året under. Okej, nu sansar vi oss några hekto här. Hanna? Vem är det av dom? Höger eller vänster på bilden jag postat i bloggen? Hur gammal är hon? (Bonus fråga: hur gammal är du?) Och sist men inte absolut inte minst; är hon singel? Hanna är till höger. Ledtrådar om ålder har du. 🥰 I believe she's single för tillfället... Ååååååååååååååååååååh, det är ju hon som är den snygga!!!!! 😎🙁😎 Har jag?! 😎 Förstår inte, förklara! 🙂 Är hon 5 år? 😉 Vad bra. Säg hej till henne från mig... Japp, du nitade den. 5 år. Träffar henne sällan, har inte träffat henne sen hon blev "känd". Men jag ska hälsa nästa gång, haha... 😄 Hehe, seriöst, hur gammal är hon? 😛 Vad bra! Ge henne en puss också 🥰 Och säg att jag är söt och ställer upp på det mesta... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Armin van buuren är ju mer deppig än Poundsign! 😄 wtf! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts