Pazo Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 Då kan de göra det utan att jag sitter vid datorn. I de fall där vi är flera som jobbar änn två är det också smidigt att alla kann ta emot filerna när det passar dem. Narurligt vis så lägger man inte upp alla filer var för sig men det går ju att dema det man gort. Ok 😉 Nu ska jag sova... tack för G-mailen än en gång =) Sov sött pojkar 😮 Men jag kom ju precis 🙂 jaha...sov sött då 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 hej alla gladanån som behöver toan rensad 🙁 😮 Välkommen nya medlem 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 Kan jag också få ett ex Mornel? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 jaha! nu var det mythbusters ja! Gnatt gnatt sov sött, runka sött, björna sött osv...PUZZIZ Å KRAMIZZ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 Usch da! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 Kan jag också få ett ex Mornel? 😄 Det ska nog gå att ordna, kul att du vill ha ett! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 Kan jag också få ett ex Mornel? 😄 Det ska nog gå att ordna, kul att du vill ha ett! JA! Han har ju smak! 🙂 Ni smickrar mig. 😛 Nu ska jag gå och lägga mig. God natt god natt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 Jag tror inte jag har bajsat idag! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 Jag tror inte jag har bajsat idag! 😄 Fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 GRATTIS K9!!!! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 GRATTIS K9!!!! 😄 Tackar tackar! 🙂 Flintis? Ölmage? 😛 Statusrapport!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Skall faktist till farbror doktorn om ett par timmar vi fårväll se hur det går där! 😄🙂 Åja, han lär ju inte raka dig och fettblåsa (motsatsen till fettsuga) magen... ...eller? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Varning! Denna födelsedagssång är inte politiskt korrekt: Med en enkel taliban, i ett kapat flygplan Vi har den läran, vi har den läran att bombardera M Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Har någon sett mitt kaffe? Det står där borta. *pekar* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Att detornera skall det väll vara! 😉 Men tack om den var ämnad till mig, snygging! 🙂 Nää, den ska vara som jag skrev 😛 Och ja, den var till dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Jaha...God morgon! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Konglomerar k9! Bra bild jag hittade va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Hej! Jag har svartvit bild från videon (Extern 1 på TV:n) och ingen bild alls om Extern 2 används. Hatar detta! Och radiostörningarna blir jag inte av med... Men de verkar inte komma från nåt annat än digitalboxen i alla fall. TV in direkt ger både bra bild och ljud. Så kabeln från kåken verkar vara ok! Så länge inte VHS eller Digitalbox är inblandade. 🙂 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Och igår fixade jag problemen med Windows Media Player helt enkelt genom att uppgradera från version 9 till 10, även om det inte skulle ha någon betydelse enligt expertisen. Problemet var att allt jag spelade upp (egna videoupptagningar eller hämtade musikvideos från Forum), bara visade i en dassig bild i Win Media Player: orange, gröna och rosa kuber på hela skärmen, med en spöklik figur i god skärpa i bakgrunden. Huu.... 🙂 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Kanske en Maffiosa, en Acapulco eller en Havet? 🙂 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Jag vill ha pizza i dag. 😲 Fölsepizza med ljus i!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 ett litet födelsedagskort K9 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 nej nej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 dumsnut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 kukhuvud Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Vaknat i fel säng idag Pazo? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Vaknat i fel säng idag Pazo? 😉 De hade jag faktiskt önskat att jag gjort...Då hade de varit en tjejs säng 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Vaknat i fel säng idag Pazo? 😄 De hade jag faktiskt önskat att jag gjort...Då hade de varit en tjejs säng 😆 Näe, det hade varit VDS säng! 😉😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Vaknat i fel säng idag Pazo? 😄 De hade jag faktiskt önskat att jag gjort...Då hade de varit en tjejs säng 😆 Näe, det hade varit VDS säng! 😄😄 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Jag har allt kommit på din plan K9!!! 😆 Jag vet vad du gör!! Sitta där å försäka ta tillbaks din fjärde plats i tråden 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts