Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3256

• mornel

2916

• Gote

2647

• Pico

2094

Postat mest i detta ämne

Postat

Tiddelipom. Snart ska jag ut på jakt efter en TSM MT57.

Postat

Jag gissar att vi når sida 900 kl. 16:40 🥰

Postat

Smekte en Ibanez-bas idag... vettifaen vilken modell, men den var jäkligt skön. 🙂

Basen kostar 3.500:- men om man köper den med stärkare/ställ/gigbag/stämapparat kostar den 2.500.

🥰

Postat
Smekte en Ibanez-bas idag... vettifaen vilken modell, men den var jäkligt skön. 😆

Basen kostar 3.500:- men om man köper den med stärkare/ställ/gigbag/stämapparat kostar den 2.500.

🥰

🙂

Fråga om du kan få en V-amp också så får du hela paketet för 1200:-

Postat
Smekte en Ibanez-bas idag... vettifaen vilken modell, men den var jäkligt skön.  😄

😄

😳

Fråga om du kan få en V-amp också så får du hela paketet för 1200:-

😆

Postat
Jag gissar att vi når sida 900 kl. 16:40  😳

inte ifall inte nån sätter faaaart... 😄

* bump *

Postat (redigerat)
Jag har matlab lektion nu 😆

Svikare... 😄

Näe, nu skall jag göra annat... 😳

Redigerat av Pico
Postat

Fasen vilken skillnad det är att komma upp med öronhöjden vid monitorerna istället för en 20-30cm under.

Måste fixa en ny datorfotölj.

/Daniel

Postat
Fasen vilken skillnad det är att komma upp med öronhöjden vid monitorerna istället för en 20-30cm under.

/Daniel

så du har suttit hela tin med en jättelåg stol? 😄

Postat
Jag har matlab lektion nu 🙂

Svikare... 😄

Näe, nu skall jag göra annat... 😛

🙁

Jag är ingen svikare, bara för att jag går på mina lektioner...

😄

😳

😄

😆

julli-nusse.gif

Postat (redigerat)

/Daniel

Njä, inte när jag har gjort slutmixarna på mina låtar. Då tar jag fram en stol med några telefonkataloger och sätter mig på 😆

Och inte när stolen var ny; kolven gick sönder på den för lite över ett år sen, så den sjunker ihop till lägsta nivån så fort man sätter sig.. 😳

/Daniel

Redigerat av D Vibe
Postat

/Daniel

Njä, inte när jag har gjort slutmixarna på mina låtar. Då tar jag fram en stol med några telefonkataloger och sätter mig på 😄

Och inte när stolen var ny; kolven gick sönder på den för lite över ett år sen, så den sjunker ihop till lägsta nivån så fort man sätter sig.. 😆

/Daniel

haha 😳

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.