Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Haha! coolt som tusiken!

Nu har jag löst min livsgåta förresten.

Man blir aldrig äldre det är bara leksakerna som blir dyrare.  😆

Jo, men man kan hitta billigt också...

Jo iofs. Min Honda Accord -89 är billig... 😆

Cabben är en -89 som jag gav 10 papp för.... (+195;. för regulatorn)

Aha där ser man. Det går att göra klipp. 😄

Hoppas det, priset är ju rätt lågt på en cab i november 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Jag hade tänkt sätta ut min Accord för 15.000:- på Blocket. Norrlandskörd å allt. Inge rost. Nybytt kamrem och nästan alla tänddelar. Skattad å besiktad.

15.000:- är ett bra pris eller?

Köpte Primeran för 10 papp, har gått 12.000 och är från -93. Vad har din gått?

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Vatusiken har det här blivit ett nytt bilforum eller?

Skärp dig, Rombo! 😆

😆

Ikväll ska jag repa med ett annat band. Fan nu äre mycket på gång...usch! 😛

Förlåt 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Var i helskotta tog den här kvällen vägen?

Tyckte klockan var kring 16.00 nyss.. 😄

Snackade lite telefon, grejsade lite på en cover/parodi (vet inte säkert ännu,

är lur på att skriva en nördig text till låten.. 🙂 ) osså är klockan 21 helt plötsligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var i helskotta tog den här kvällen vägen?

Tyckte klockan var kring 16.00 nyss.. 😄

Snackade lite telefon, grejsade lite på en cover/parodi (vet inte säkert ännu,

är lur på att skriva en nördig text till låten.. 🙂 ) osså är klockan 21 helt plötsligt.

det är som om tiden bara gick av sig självt 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Uj uj, skulle ha börjat spela in med Flight ikväll, men allt gick åt pipan. Vi saknade sladdar, fick vända hem igen och hämta, Delta1010:an som sitter i inspelningsdatorn strulade, kanalerna räckte inte till och allt slutade med att vi gav upp. Ska göra ett nytt försök på Fredag dock, då borde vi ha lyckats styra upp allt som gick fel idag. 😄🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Uj uj, skulle ha börjat spela in med Flight ikväll, men allt gick åt pipan. Vi saknade sladdar, fick vända hem igen och hämta, Delta1010:an som sitter i inspelningsdatorn strulade, kanalerna räckte inte till och allt slutade med att vi gav upp. Ska göra ett nytt försök på Fredag dock, då borde vi ha lyckats styra upp allt som gick fel idag. 😄🙂

😛🙂

Hoppas det går bättre på fredag då 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Uj uj, skulle ha börjat spela in med Flight ikväll, men allt gick åt pipan. Vi saknade sladdar, fick vända hem igen och hämta, Delta1010:an som sitter i inspelningsdatorn strulade, kanalerna räckte inte till och allt slutade med att vi gav upp. Ska göra ett nytt försök på Fredag dock, då borde vi ha lyckats styra upp allt som gick fel idag.  😄  🙂

😛🙂

Hoppas det går bättre på fredag då 🙂

Jag tror det. Vi ska fippla lite med jumprarna på ljudkortet, jag ska plocka med mig ytterligare en mixer, förmodligen köpa en TSM MT57-mikrofon och lite kabelkonverterare, om det verkar behövas. Det ska bli kul. Spela in är bäst!

Link to comment
Dela på andra sajter

Uj uj, skulle ha börjat spela in med Flight ikväll, men allt gick åt pipan. Vi saknade sladdar, fick vända hem igen och hämta, Delta1010:an som sitter i inspelningsdatorn strulade, kanalerna räckte inte till och allt slutade med att vi gav upp. Ska göra ett nytt försök på Fredag dock, då borde vi ha lyckats styra upp allt som gick fel idag.  😄  🙂

🙂🙂

Hoppas det går bättre på fredag då 🙂

Jag tror det. Vi ska fippla lite med jumprarna på ljudkortet, jag ska plocka med mig ytterligare en mixer, förmodligen köpa en TSM MT57-mikrofon och lite kabelkonverterare, om det verkar behövas. Det ska bli kul. Spela in är bäst!

🙂

Nu ska jag fortsätta på filmen.. tchuss! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Uj uj, skulle ha börjat spela in med Flight ikväll, men allt gick åt pipan. Vi saknade sladdar, fick vända hem igen och hämta, Delta1010:an som sitter i inspelningsdatorn strulade, kanalerna räckte inte till och allt slutade med att vi gav upp. Ska göra ett nytt försök på Fredag dock, då borde vi ha lyckats styra upp allt som gick fel idag.  😄  🙂

🙂🙂

Hoppas det går bättre på fredag då 🙂

Jag tror det. Vi ska fippla lite med jumprarna på ljudkortet, jag ska plocka med mig ytterligare en mixer, förmodligen köpa en TSM MT57-mikrofon och lite kabelkonverterare, om det verkar behövas. Det ska bli kul. Spela in är bäst!

🙂

Nu ska jag fortsätta på filmen.. tchuss! 😛

Tjena tjena!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är mycket snabbare än vad den där 30-sekundersregeln tillåter...

Jag med. Jag går igenom listan på olästa trådar och öppnar alla i tabbar i firefox, sen går jag igenom dem ganska snabbt. Det är oerhört irriterande att inte få svara i den takt jag vill. Jag skulle lika gärna kunna sitta på 56k-modem som en 10mbit-lina. Bah!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är mycket snabbare än vad den där 30-sekundersregeln tillåter...

Jag med. Jag går igenom listan på olästa trådar och öppnar alla i tabbar i firefox, sen går jag igenom dem ganska snabbt. Det är oerhört irriterande att inte få svara i den takt jag vill. Jag skulle lika gärna kunna sitta på 56k-modem som en 10mbit-lina. Bah!

Men va smart! Genialiskt rent ut sagt!!

:rolleyes:

Vad?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är mycket snabbare än vad den där 30-sekundersregeln tillåter...

Jag med. Jag går igenom listan på olästa trådar och öppnar alla i tabbar i firefox, sen går jag igenom dem ganska snabbt. Det är oerhört irriterande att inte få svara i den takt jag vill. Jag skulle lika gärna kunna sitta på 56k-modem som en 10mbit-lina. Bah!

Men va smart! Genialiskt rent ut sagt!!

😎

Vad?

Att man kan öppna i tabbar. Har jag inte tänkt på å ändå har jag kört Mozilla. :rolleyes:

Det är bara att hålla ner kommando (ctrl på pc?) och klicka på länkarna som en galning! Tabbar har verkligen föränadrat mitt surfande. Det och adblocker, bästa firefoxpluginen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är mycket snabbare än vad den där 30-sekundersregeln tillåter...

Jag med. Jag går igenom listan på olästa trådar och öppnar alla i tabbar i firefox, sen går jag igenom dem ganska snabbt. Det är oerhört irriterande att inte få svara i den takt jag vill. Jag skulle lika gärna kunna sitta på 56k-modem som en 10mbit-lina. Bah!

Men va smart! Genialiskt rent ut sagt!!

😎

Vad?

Att man kan öppna i tabbar. Har jag inte tänkt på å ändå har jag kört Mozilla. :rolleyes:

Det är bara att hålla ner kommando (ctrl på pc?) och klicka på länkarna som en galning! Tabbar har verkligen föränadrat mitt surfande. Det och adblocker, bästa firefoxpluginen.

vill du öppna ett helt nytt fönster är det bara att trycka ctr+t så får du upp en ny tabb 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Och sedan är det ctrl + tab man använder när man vill bläddra mellan sina ff-tabbar! =)

Mornel, jag förstår dig, tabbarna är genialiska, vet inte om jag hade kunnat klara mig utan dom nu! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...