Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Hej!

p55: Leva ja, det är nog ingen fara, jag vill bestämt komma ihåg att du använde Picos Death Calculator i en annan tråd och räknade ut där att du skulle bli rätt gammal. Stämmer va?!

😮

Är det ikväll jag ska koppla in min gamla VHS-bandare till nya TV:n?//:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj... 🙁

Äh, det är nog inget, själv tror jag det är stressen (gick in i väggen för fem år sedan, kanske är på väg igen 😮 ), men läkarna vill kolla för säkerhets skull. Man får inte äta något för dom skall spruta in kontrastvätska.

Ahh, men då äre ingen fara!

Gick in i väggen, nu är du bara på väg igenom den... 🙂

Fast det är en plankvägg 🙁 (gips klarar jag nog 😄 )

edith: äh, stavning som vanligt

Ta en yxa med dig så skall du se att det ordnar sig.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Pico...Julia Roberts får mig att tänka på Kalle Anka. Det är väl tur att inte alla har samma smak. Å andra sidan tänker jag på de tre små grisarna när jag ser Elita Lövdahl (eller vad hon heter, som var med i Big Brother).

Å andra sidan, och viktigast av allt: man kan inte bedöma någon efter utseendet.

😮

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska jag se på O.c. lite...

Lämnar er med min låt som jag lovade att jag skulle lägga upp idag 😄

Låten:

Jag lyssnar! 😮

Hmm, vet inte vad jag skall säga om beaten, tänker nästan brassar på fotbolls-läktaren.

Tycker nästan du skulle göra det ännu tydligare.. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Pico...Julia Roberts får mig att tänka på Kalle Anka. Det är väl tur att inte alla har samma smak. Å andra sidan tänker jag på de tre små grisarna när jag ser Elita Lövdahl (eller vad hon heter, som var med i Big Brother).

Å andra sidan, och viktigast av allt: man kan inte bedöma någon efter utseendet.

😮

:musik

HAHAHA! 😄

Vad heter hon, Tori Spelling?

När jag ser henne tänker jag på en krokodil i en tecknad film, av någon anledning..

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm..

Någon som vet vad Tomten har för vaktbolag?

Kör han med Securitas tror jag att jag skall råna Tomten.

Min önskelista är riktigt lång, inkomsten riktigt patetisk.

* Fender Tele

* Nån form av elbas (mer eller mindre vad som helst)

* Mik

* Preamp

* Monitorer

Hur fixar man det där på student-inkomster?

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Tori Spelling...namnet låter bekant, är det hon med de stora fina ögonen...det är nog dessa ögon du tänker upptill på en krokodils huvud.

Lustigt...när man dissekrerar alla dessa välbetalda Playboymodeller såhär...vad fula alla e...

😮😄

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Tori Spelling...namnet låter bekant, är det hon med de stora fina ögonen...det är nog dessa ögon du tänker upptill på en krokodils huvud.

Lustigt...när man dissekrerar alla dessa välbetalda Playboymodeller såhär...vad fula alla e...

😮😄

:musik

Jepp, stora ögon.. hon var med i Beverly Hills.

Dotter till film/serie-makaren Aaron Spelling tror jag bestämt.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Jahaja...

En diger lista med små medel:

Förslag 1: Ta ett extrajobb vid sidan om studierna. Telemarketing t.ex.

Förslag 2: Fundera på dessa prylar:

Fender Tele: Det närmaste jag kan föreslå är Squire Affinit Tele för 1895;-

Bas: Kolla in Eastone JB-1 svart med två single coils, inklusive gigbag och kabel samt förstärkaren Kustom KBA på 30W, för 1995;- (utan förstärkaren 1495;-)

Mik/preamp: I paket, TSM MT103 & ART:s Tube MP Studio, för 1395;-

Monitorer: Värre det...hmmm... kanske Monitor Audio DX4 18 Watt för 1995;-

Pico...vad tycks?

😮

ett försök iaf//:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Nej , försvann Pico...nu när jag jobbade mig så och allting....i en kvart minst....med den där listan 😄

Pazo... äntligen lite techno på detta forum som baseras nästan till 100 % på trummor. Först då kan jag förstå genren. Helt ok.

Jag tycker dock att de där ljusa svepande synthslingorna i början är lite malplacerade. Det där synthbasaktiga "pratiga wahwahtenderande" som kommer sedan är mycket bättre. Coolt avslut!

😮

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej , försvann Pico...nu när jag jobbade mig så och allting....i en kvart minst....med den där listan 😄

Pazo... äntligen lite techno på detta forum som baseras nästan till 100 % på trummor. Först då kan jag förstå genren. Helt ok.

Jag tycker dock att de där ljusa svepande synthslingorna i början är lite malplacerade. Det där synthbasaktiga "pratiga wahwahtenderande" som kommer sedan är mycket bättre. Coolt avslut!

😮

:musik

MUSIK 🙂 :) 😄

Jo jag vet att layern/paden i början nån gång är helt felplacerad. jag orkade bara inte ta bort den 🙁

Roligt att du gillar den 😄 .D

🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Nu ska jag inte sova, men väl se vad det är på intelligentburken och prova den där glassen jag pratade om förut. Lycka till i skolan, Pazo! Per55: ber en bön för dig! Pico: hoppas du ser listan imon...

& Alla andra oxå:

GO NATT!

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Vad bra Grahn.

Jag såg en reklamsnutt på TV med en kärring som gjorde en repa, på en rätt ny bil. det var surt!

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
UNGAR !!!

gå och lägg er... OMEDELBUMS 😠

det är skoldag i mor'n 😏

😄😎

Ojsan. Jag har aldrig sett honom på forumet förr, och han har fler inlägg än dom flesta här! WOW! Hej Tord! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
UNGAR !!!

gå och lägg er... OMEDELBUMS  😠

det är skoldag i mor'n  😏

😄  😎

Ojsan. Jag har aldrig sett honom på forumet förr, och han har fler inlägg än dom flesta här! WOW! Hej Tord! 😎

Haha hur kan man missa rockstjärnan!? 😄

Grahnis, är han rockstjärna? Varför har du inte sagt något?! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Grahn...Umeå...det är rätt långt dit väl? Det tycker i alla fall jag... 😏😄😠

Allvarligt, har du femton mil dit eller?

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...