Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Dataking!! Den va heavy!!

Jag är här. Nu. 6500 kr för Wavelab är dyrt! Och 3500 kr för Word och 3500 kr för Excel och 2500 för Frontpage, för att göra egna hemsidor på Nätet. Men jag nöjer mig med det webbredigeringsprogram som ingår...

Pillade lite med det igår. Man kunde demotesta utan att registrera själva sidan. Det var en vettig funktion. Man kunde dock inte lägga upp några musikfiler tror jag, utan bara bild och text, förutom ett bakgrundsljud som gick i en loop hela tiden när någon var inne på sidan. Det är väl i den loopen man får lägga låten då...

😄

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Dataking!! Den va heavy!!

Jag är här. Nu. 6500 kr för Wavelab är dyrt! Och 3500 kr för Word och 3500 kr för Excel och 2500 för Frontpage, för att göra egna hemsidor på Nätet. Men jag nöjer mig med det webbredigeringsprogram som ingår...

Pillade lite med det igår. Man kunde demotesta utan att registrera själva sidan. Det var en vettig funktion. Man kunde dock inte lägga upp några musikfiler tror jag, utan bara bild och text, förutom ett bakgrundsljud som gick i en loop hela tiden när någon var inne på sidan. Det är väl i den loopen man får lägga låten då...

😄

:musik

oj oj

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

...Så det lutar alltså åt att jag inte köper ett enda program till... Word ingick ju redan när jag köpte pc:n i våras (tog bara med det som prisjämförelse ovan) och Frontpage behöver jag inte eftersom jag kan använda det webredigeringsprogram som är gratis när man loggar in på ett webbhotell (vilket jag nu ska välja).

Wavelab Lite har jag för något enklare mastring än i Wavelab.

Men för cd-bränningen kan det ju bli Sonic Record Now! i fullversion för 572 kr om jag beställer via Nätet, alternativt Nero 6 för 595 kr på Computer City (vet inte vad nya Nero 7:an kostar), om man inte kan bränna med Wavelab Lite, kan man??

😄

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

...Så det lutar alltså åt att jag inte köper ett enda program till... Word ingick ju redan när jag köpte pc:n i våras (tog bara med det som prisjämförelse ovan) och Frontpage behöver jag inte eftersom jag kan använda det webredigeringsprogram som är gratis när man loggar in på ett webbhotell (vilket jag nu ska välja).

Wavelab Lite har jag för något enklare mastring än i Wavelab.

Men för cd-bränningen kan det ju bli Sonic Record Now! i fullversion för 572 kr om jag beställer via Nätet, alternativt Nero 6 för 595 kr på Computer City (vet inte vad nya Nero 7:an kostar), om man inte kan bränna med Wavelab Lite, kan man??

😄

:musik

Nero funkar fint. bara till at ha wav filerna å bränna 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

😠

Helt plötsligt har mp3: or börjat streamas i ett nytt fönster med en liten quicktime-remsa istället för i WMP som är min förinställda spelare för mp3 när jag spelar från hårddisken. Har kollat inställningar i QT, WMP och IE men kan fan inte hitta nåt som är fel!

Nån som kommer ihåg vad det beror på?

Link to comment
Dela på andra sajter

😠

Helt plötsligt har mp3: or börjat streamas i ett nytt fönster med en liten quicktime-remsa istället för i WMP som är min förinställda spelare för mp3 när jag spelar från hårddisken. Har kollat inställningar i QT, WMP och IE men kan fan inte hitta nåt som är fel!

Nån som kommer ihåg vad det beror på?

kanske för att du har ställt in att quicktime ska vara "default" mp3 läsare? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

😠

Helt plötsligt har mp3: or börjat streamas i ett nytt fönster med en liten quicktime-remsa istället för i WMP som är min förinställda spelare för mp3 när jag spelar från hårddisken. Har kollat inställningar i QT, WMP och IE men kan fan inte hitta nåt som är fel!

Nån som kommer ihåg vad det beror på?

kanske för att du har ställt in att quicktime ska vara "default" mp3 läsare? 🙂

Nej.

...WMP som är min förinställda spelare för mp3...

Men tack ändå. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Heeej Grahnis 🥰

hej... 🥰

Va händer? 🙂

Vilar huvet. Har fått en jävla huvudvärk. Man kan tro att jag var ut å söp igår... 🙁

Fast det känns bättre nu... ska iväg å repa ikväll...känns inte bra...men jag har tagit en tablett...kan kännas ännu bättre då...ska skriva ut lite ackord nu...

Livet på en granpinne.

🙁

Pssst. Visste ni att den övre manualen på en kyrkorgel kallas för huvudverk?

😛😆

Är det därför du är så kinkig på madonna? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...