MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 (redigerat) Wooot?! Vet ni inte vem Daniel Want är? Skärpning. http://www.discogs.com/artist/Daniel+Wang Låt: Your browser does not support the HTML5 audio tag (EDIT: Funkade inte som tänkt, stream: http://www.epitonic.com/songstreamer?coid=673390&bbadd=yes) Redigerat 12 november 2005 av MarcusRombo
Linus Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 NU ska jag installera om min studiodator! Wish me luck! 🥰
Pazo Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 NU ska jag installera om min studiodator! Wish me luck! 😉 GL HF! 🥰
Pazo Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 hmmmm...Min låt blir skitsnygg nu 😄 Fast jag har kommit till ett stopp nu...vet inte rikigt vilken väg jag ska ta i låten 😆
Pazo Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 Snart kommer Alex, Vi ska ut till flogsta å och festa tror jag 😆
musik (oregistrerad) Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 Pazo....hej.... Det var väl lite väl mycket sagt att jag är den bästa terapin, men jättemycket tack i alla fall. *får en dagsedel och inte nån rallarsving som tack!* 😱 :musik
Pluffo Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 😄 Du, blev det någonsin något mer på "Visa från berget"?
mornel Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 Styrelsen gav sitt gillande till att jag taröver kåken nu! 😄 YEAH! Grattis!!!
mornel Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Styrelsen gav sitt gillande till att jag taröver kåken nu! 😄 Fasen va trevligt. Det blir en studio i framtiden då? 😄 Japp! Det kan du ge dig på! Det blir nog tre fyra olika studiorum ser det ut som. Wow! Du, förresten, jag har två Flightskivor här hemma nu som du har reserverat 🥰
mornel Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Styrelsen gav sitt gillande till att jag taröver kåken nu! 😄 Fasen va trevligt. Det blir en studio i framtiden då? 🙂 Japp! Det kan du ge dig på! Det blir nog tre fyra olika studiorum ser det ut som. Fasiken va trevligt! Grattulerar!! 🥰🙂 Det känns lite konstigt att allt bara värkar falla på plats just nu. Lokaltidningen (Berslagsposten) ville tydligen göra in intervjuv med oss från Rockstugan! Det är bara att följa med i strömmen. 😎 Japp! önskar att jag kunde ta med några i från forumet i "båten" med. Skulle ju kanske kunna kränga demoskivor eller något. 😄 Du får bjuda in alla till din studio sen när det är klart! 😎
mornel Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Styrelsen gav sitt gillande till att jag taröver kåken nu! 😄 Fasen va trevligt. Det blir en studio i framtiden då? 🙂 Japp! Det kan du ge dig på! Det blir nog tre fyra olika studiorum ser det ut som. Fasiken va trevligt! Grattulerar!! 🥰🙂 Det känns lite konstigt att allt bara värkar falla på plats just nu. Lokaltidningen (Berslagsposten) ville tydligen göra in intervjuv med oss från Rockstugan! Det är bara att följa med i strömmen. 😎 Japp! önskar att jag kunde ta med några i från forumet i "båten" med. Skulle ju kanske kunna kränga demoskivor eller något. 😄 Ja fast det ordnar sig nog. Ta en sak i taget. 😎 Mvh/Dr Phil Dr. Phil är inte så bra. Mvh/Carl Gustaf
mornel Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Styrelsen gav sitt gillande till att jag taröver kåken nu! 😎 Fasen va trevligt. Det blir en studio i framtiden då? 🙂 Japp! Det kan du ge dig på! Det blir nog tre fyra olika studiorum ser det ut som. Fasiken va trevligt! Grattulerar!! 🙂🙂 Det känns lite konstigt att allt bara värkar falla på plats just nu. Lokaltidningen (Berslagsposten) ville tydligen göra in intervjuv med oss från Rockstugan! Det är bara att följa med i strömmen. 😎 Japp! önskar att jag kunde ta med några i från forumet i "båten" med. Skulle ju kanske kunna kränga demoskivor eller något. 😄 Ja fast det ordnar sig nog. Ta en sak i taget. 😎 Mvh/Dr Phil Dr. Phil är inte så bra. Mvh/Carl Gustaf 😄 Nope! Docktor Pill ger bara en tillfällig verkan. 🥰 Precis! Mvh/The Mr.. 😎
mornel Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 😄 Nu ska jag gå och lägga mig. Det har varit en hård dag. God natt! Mvh/mornel
Pazo Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Grattis k9 😄 Får väl vänta till imorgon med att lägga upp en låta här. Verkar ju inte vara nån här nu så! 😄
Pazo Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Nehe! (som vanligt den senaste tiden) finns de ingen å skriva till. FÅr väl börja smått bege mig mot sängen då. Puss ! 😄
Pazo Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Pazo....hej.... Det var väl lite väl mycket sagt att jag är den bästa terapin, men jättemycket tack i alla fall. *får en dagsedel och inte nån rallarsving som tack!* 😄 :musik 😄😆😆
musik (oregistrerad) Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Har suttit med elektroniska manualer ikväll. Försöker klura ut en del grejer...vilket program jag ska spela in till (från kassettband och cd) och vilket program jag sedan ska använda för att ändra och mastra i och till sist vilket program jag ska bränna cd:s i. Det kan vara så att jag inte behöver köpa något program. 😄
musik (oregistrerad) Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Wavelab kostar ju minst 6500 kr...BLÄÄÄ!!!!!!!!!!
Pazo Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Har suttit med elektroniska manualer ikväll. Försöker klura ut en del grejer...vilket program jag ska spela in till (från kassettband och cd) och vilket program jag sedan ska använda för att ändra och mastra i och till sist vilket program jag ska bränna cd:s i. Det kan vara så att jag inte behöver köpa något program. 😄 Bränna tycker jag Nero är bäst iaf....
Pazo Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Har suttit med elektroniska manualer ikväll. Försöker klura ut en del grejer...vilket program jag ska spela in till (från kassettband och cd) och vilket program jag sedan ska använda för att ändra och mastra i och till sist vilket program jag ska bränna cd:s i. Det kan vara så att jag inte behöver köpa något program. 😄 spela in brukar väl Godtyckligt spela in program funka till....
Pazo Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 (redigerat) Jag är fortfarande lite småfull 😄 EDITH: Dataking EC-878 Redigerat 13 november 2005 av Pazo
Recommended Posts