MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 Imogen Heap med låten Hide and Seek är as härlig.. någon som hört den? Härligt att se att ditt första inlägg på forumet är i den här tråden 😄 Ja, jag har hört låten. Den är toppen. Haha, ja, klockrent! 😕
Pico Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 oooh, snart orkar jag inte mer! 😄Nu när jag hade kommit på en rätt sjysst grej på en låt, så råkade jag komma åt on/off knappen på datorns front med foten... 😄 Nu är antagligen inget sparat. datorn rensade alla cookies å sånt. så nu måste jag logga in på alla sidor igen. och inga favorit sidor finns längre uppe i adressfältet 😕 jävlakukfitthelvetes röv vecka! Hatar skiten! Which reminds me... var länge sedan jag gjorde backup nu...
Pico Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 Fan, mina desktop-speakers sjunger på sista versen... 😕
Pazo Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 oooh, snart orkar jag inte mer! 😄Nu när jag hade kommit på en rätt sjysst grej på en låt, så råkade jag komma åt on/off knappen på datorns front med foten... 😄 Nu är antagligen inget sparat. datorn rensade alla cookies å sånt. så nu måste jag logga in på alla sidor igen. och inga favorit sidor finns längre uppe i adressfältet 😕 jävlakukfitthelvetes röv vecka! Hatar skiten! Which reminds me... var länge sedan jag gjorde backup nu... 😠
mornel Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 Flight med On my side är asskön... 😄 😉 Förresten, bränner eller trycker ni dem också? Låtarna finns på cdr i fint handtryckt fodral 🙂
Pazo Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 😉 Får väl se ifall mythbusters gör mig på bättre humör...hejdå!
mornel Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 oooh, snart orkar jag inte mer! 😄Nu när jag hade kommit på en rätt sjysst grej på en låt, så råkade jag komma åt on/off knappen på datorns front med foten... 🙂 Nu är antagligen inget sparat. datorn rensade alla cookies å sånt. så nu måste jag logga in på alla sidor igen. och inga favorit sidor finns längre uppe i adressfältet 😉 jävlakukfitthelvetes röv vecka! Hatar skiten! Which reminds me... var länge sedan jag gjorde backup nu... Oh, samma här! Alldeles för länge sedan. Får sätta igång direkt...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 (redigerat) I ain't saying she a gold digger, but she ain't messing with no broke niggers Redigerat 12 november 2005 av MarcusRombo
mornel Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 Ouch, min musikmapp är 20gb stor. Det är mer än en tredjedel av min interna hårddisk. Jag undrar vad det är jag har som tar så mycket plats!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 Member Joined Total Member Posts Posts Today % of todays posts MarcusRombo 9-April 05 738 36 6.23%
Pico Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 Förbannat... det händer igen. Hockey på TV och jag sitter här? 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 Ouch, min musikmapp är 20gb stor. Det är mer än en tredjedel av min interna hårddisk. Jag undrar vad det är jag har som tar så mycket plats! Min är 11,9 😉
mornel Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 Ouch, min musikmapp är 20gb stor. Det är mer än en tredjedel av min interna hårddisk. Jag undrar vad det är jag har som tar så mycket plats! Min är 11,9 😉 Då är jag nästan dubbelt så bra som du när det kommer till musik!
mornel Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 Jag är hälften så bra av allt som är bäst. Mvh/Dagens visdom. Jag är dubbelt så bra som Grahn /Narcissus
mornel Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 Jag är hälften så bra av allt som är bäst. Mvh/Dagens visdom. Jag är dubbelt så bra som Grahn /Narcissus Jag är tappad bakom ett flöte. Mvh/Fiskarn Jag är född i farstun Mvh/Magnus Uggla
mornel Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 (redigerat) Jag är hälften så bra av allt som är bäst. Mvh/Dagens visdom. Jag är dubbelt så bra som Grahn /Narcissus Jag är tappad bakom ett flöte. Mvh/Fiskarn Jag är född i farstun Mvh/Magnus Uggla Jag är hungrig! Mvh/ Mat Tina Hej Tina! Ta en banan! Mvh/Trasan Redigerat 12 november 2005 av mornel
mornel Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 Jag glömde att ta med banangubben i mitt inlägg! 😉 Nu är den där iaf. Filåt, Grahn!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 Ouch, min musikmapp är 20gb stor. Det är mer än en tredjedel av min interna hårddisk. Jag undrar vad det är jag har som tar så mycket plats! Min är 11,9 😆 Då är jag nästan dubbelt så bra som du när det kommer till musik! Näe, tvärtom, ju mindre mp3 desto bättre. MP3=töntigt, vinyl=dope
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 we aint just always fightin', just the bouncers that think they're Tyson
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 don't piss me off today, I'm pissed already so, I guess it's gonna be one of those days
mornel Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 Ouch, min musikmapp är 20gb stor. Det är mer än en tredjedel av min interna hårddisk. Jag undrar vad det är jag har som tar så mycket plats! Min är 11,9 😆 Då är jag nästan dubbelt så bra som du när det kommer till musik! Näe, tvärtom, ju mindre mp3 desto bättre. MP3=töntigt, vinyl=dope Det är inte mp3-filer i synnerhet, utan musik jag har gjort, jag håller på med, samplingar och andra grejor 😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 We started living in an old house My ma gave birth and we were checking it out It was a baby boy So we bought him a toy It was a ray gun And it was 1981 We named him ‘Baby’ He had toothache He started crying It sounded like an earthquake It didn’t last long Because I stopped it I grabbed a rag doll And stuck some little pins in it Now we’re a family And we’re alright now We got money and a little place to fight now We don’t know you And we don’t owe you But if you see us around I got something else to show you
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 Ouch, min musikmapp är 20gb stor. Det är mer än en tredjedel av min interna hårddisk. Jag undrar vad det är jag har som tar så mycket plats! Min är 11,9 😆 Då är jag nästan dubbelt så bra som du när det kommer till musik! Näe, tvärtom, ju mindre mp3 desto bättre. MP3=töntigt, vinyl=dope Det är inte mp3-filer i synnerhet, utan musik jag har gjort, jag håller på med, samplingar och andra grejor 🙂 Aha, det är en sån musikmapp! 😛 Min är isåfall bara 4.25 🙁
Recommended Posts