Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Tjena!

Yo! Läget?

Det är fint. Jag har skrivit tenta nu på morgonen, och det gick bra. Nu mekar jag vidare på min trancelåt, ganska kul 😉 Lägger upp ett klipp om en liten stund.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sisådärja! Ett litet utkast. Satt i gårkväll och nu på morgonen en stund. Det är för hårt komprimerat nu, och reverbet på ena melodislingan är lite för väl tilltaget, sådär så att de höga frekvenserna betongväggsstudsar, men det är ju bara en liten lekversion. I stort sett bara melodislinga och bas och lite trummor i den än så länge. Formen är uppåt vägarna tokig, förstås. Funderar för en gångs skull att jobba färdigt med den här, däremot 😉

Länk

Redigerat av mornel
Link to comment
Dela på andra sajter

Och, eh, just det: jag gör inte trance alls i vanliga fall, jag leker mest för att se vad jag är kapabel till, så såga mig inte alldeles för hårt hörni 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur är det med dig Rombo?

Det är bra med mig. Men hungrig. 😱

Skall lyssna strax.

Jag är också lite hungrig. Åt frukost för fem timmar sedan. Det börjar verkligen bli lunchdags.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Sisådärja! Ett litet utkast. Satt i gårkväll och nu på morgonen en stund. Det är för hårt komprimerat nu, och reverbet på ena melodislingan är lite för väl tilltaget, sådär så att de höga frekvenserna betongväggsstudsar, men det är ju bara en liten lekversion. I stort sett bara melodislinga och bas och lite trummor i den än så länge. Formen är uppåt vägarna tokig, förstås. Funderar för en gångs skull att jobba färdigt med den här, däremot 😱

Länk

Jao, skall man bortse från dom punkter du redan pekat på, så är det helt klart värt att jobba vidare på 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Hur är det med dig Rombo?

Det är bra med mig. Men hungrig. 😱

Skall lyssna strax.

Jag är också lite hungrig. Åt frukost för fem timmar sedan. Det börjar verkligen bli lunchdags.

Jag har inte ätit något än 🙁 Och igår åt jag inte förrän 16.00 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Sisådärja! Ett litet utkast. Satt i gårkväll och nu på morgonen en stund. Det är för hårt komprimerat nu, och reverbet på ena melodislingan är lite för väl tilltaget, sådär så att de höga frekvenserna betongväggsstudsar, men det är ju bara en liten lekversion. I stort sett bara melodislinga och bas och lite trummor i den än så länge. Formen är uppåt vägarna tokig, förstås. Funderar för en gångs skull att jobba färdigt med den här, däremot 😱

Länk

Jao, skall man bortse från dom punkter du redan pekat på, så är det helt klart värt att jobba vidare på 🙂

Hihi, fint 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Kära forumister, vad som än händer, under vilka omständigheter det än må hända, jiddra ALDRIG med SVEK!

EDIT: Förlåt 😱

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Kära forumister, vad som än händer, under vilka omständigheter det än må hända, joddra ALDRIG med SVEK!

Joddra?

Förlåt 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur är det med dig Rombo?

Det är bra med mig. Men hungrig. 😱

Skall lyssna strax.

Jag är också lite hungrig. Åt frukost för fem timmar sedan. Det börjar verkligen bli lunchdags.

Jag har inte ätit något än 🙁 Och igår åt jag inte förrän 16.00 🙂

Men gå och ät frukost då!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Kära forumister, vad som än händer, under vilka omständigheter det än må hända, joddra ALDRIG med SVEK!

Joddra?

Förlåt 🙂

woot?

För att jag skrev fel 🙁

Kolla editen för fan! 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Hur är det med dig Rombo?

Det är bra med mig. Men hungrig. 😱

Skall lyssna strax.

Jag är också lite hungrig. Åt frukost för fem timmar sedan. Det börjar verkligen bli lunchdags.

Jag har inte ätit något än 😆 Och igår åt jag inte förrän 16.00 🙂

Men gå och ät frukost då!

Jao, skall göra det nu! 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...