Pazo Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Njósjavélin! Äh, inte så verst 🙂 Jodå! okey lira gran då
Gote Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Ja! Hitta en spraybork som byter ras med! 😄 Taxspray? 🙂 🙁 😛 😆 😄
Gote Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Ja! Hitta en spraybork som byter ras med! 😛 Taxspray? 🙂 😄 🥰 🙁 😄 Spygröna taxar på burk! 🙁 Oj! en miljardindustri är född! 😆 Sisten till patentverket är ett ruttet ägg!!
Pazo Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Ja! Hitta en spraybork som byter ras med! 😛 Taxspray? 🙂 😄 🥰 🙁 😄 Spygröna taxar på burk! 🙁 Oj! en miljardindustri är född! 😆 Pax för Vd platsen!!!
Gote Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Så vad gör k9 med sin sista kväll som ungdom? JAg sparar faktiskt krafterna för att orka gå till doctorn imorgon! 😱 Får se om jag vaknar gubbsjuk, hårlös, och med en ölmage imorgon. 😛 Ja, det där med håret gick ju fort... 🙁
Gote Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 På pappas sida är de väldigt hårfagra, men på mammas sida är alla karlarna kala. Och Murphy förutspådde ju hur det skulle gå...
Gote Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 På pappas sida är de väldigt hårfagra, men på mammas sida är alla karlarna kala. Och Murphy förutspådde ju hur det skulle gå... Ja Eddie är grym! 😱 Har du sett det avsnittet av SNL där han pratar om mitt hår?
Pazo Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Så vad gör k9 med sin sista kväll som ungdom? JAg sparar faktiskt krafterna för att orka gå till doctorn imorgon! 😱 Får se om jag vaknar gubbsjuk, hårlös, och med en ölmage imorgon. 🙁 Ja, det där med håret gick ju fort... 😆 Undra hur de kommer gå för mig 😛
Gote Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Så vad gör k9 med sin sista kväll som ungdom? JAg sparar faktiskt krafterna för att orka gå till doctorn imorgon! 😛 Får se om jag vaknar gubbsjuk, hårlös, och med en ölmage imorgon. 😆 Ja, det där med håret gick ju fort... 😆 Undra hur de kommer gå för mig 🙁 😱
Linus Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Så vad gör k9 med sin sista kväll som ungdom? JAg sparar faktiskt krafterna för att orka gå till doctorn imorgon! 😱 Får se om jag vaknar gubbsjuk, hårlös, och med en ölmage imorgon. 🙁 Har ditt Bäst före-datum gått ut? 😛
Pazo Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Så vad gör k9 med sin sista kväll som ungdom? JAg sparar faktiskt krafterna för att orka gå till doctorn imorgon! 😆 Får se om jag vaknar gubbsjuk, hårlös, och med en ölmage imorgon. 😆 Ja, det där med håret gick ju fort... 😆 Undra hur de kommer gå för mig 😆 🙁 Omde blir som på pappa så kommer bara min panna bara att bli större uppåt. men inte så jätte farligt. Och med mitt hår så gör de dessutom inte så mkt. 😱😛
Gote Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Så vad gör k9 med sin sista kväll som ungdom? JAg sparar faktiskt krafterna för att orka gå till doctorn imorgon! 😆 Får se om jag vaknar gubbsjuk, hårlös, och med en ölmage imorgon. 😆 Ja, det där med håret gick ju fort... 😆 Undra hur de kommer gå för mig 😆 🙁 Omde blir som på pappa så kommer bara min panna bara att bli större uppåt. men inte så jätte farligt. Och med mitt hår så gör de dessutom inte så mkt. 😱😛 Du kan ju alltid kamma över...
Pazo Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Så vad gör k9 med sin sista kväll som ungdom? JAg sparar faktiskt krafterna för att orka gå till doctorn imorgon! 😆 Får se om jag vaknar gubbsjuk, hårlös, och med en ölmage imorgon. 😆 Ja, det där med håret gick ju fort... 🙁 Undra hur de kommer gå för mig 😆 🙁 Omde blir som på pappa så kommer bara min panna bara att bli större uppåt. men inte så jätte farligt. Och med mitt hår så gör de dessutom inte så mkt. 😱😛 😆 Du behöver väll bara dra in dina korkskruvar i hårbotten så löser det sig nog! 😛 😄
Eternal Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Skulle det inte vara roligt och ha ett prov på denna tråden? Typ en 20 frågor! Är det någon som skulle orka läsa igenom hela tråden tro?
Gote Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Skulle det inte vara roligt och ha ett prov på denna tråden? Typ en 20 frågor! Är det någon som skulle orka läsa igenom hela tråden tro?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Metropolis Ta och lyssna för fan!
Pazo Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Skulle det inte vara roligt och ha ett prov på denna tråden? Typ en 20 frågor! Är det någon som skulle orka läsa igenom hela tråden tro? Det finns minst två stycken som har läst igenom hela tråden. Men vi kommer inte ihåg nåting
Gote Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Okej, vem sätter ihop frågorna? Grahn? Borde inte Skaparen sköta den biten?
Pazo Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Metropolis Ta och lyssna för fan! Men de var ju inte så märkvärdigt Å jag som avbröt mitt coldplaylyssnande...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Okej, vem sätter ihop frågorna? Grahn? Borde inte Skaparen sköta den biten? Näe, han är en tönt. Jag är bäst, jag sköter det.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Metropolis Ta och lyssna för fan! Men de var ju inte så märkvärdigt Å jag som avbröt mitt coldplaylyssnande... hört talas om hooouuusee mmmjjjuussiick?
Pazo Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Metropolis Ta och lyssna för fan! Men de var ju inte så märkvärdigt Å jag som avbröt mitt coldplaylyssnande... hört talas om hooouuusee mmmjjjuussiick? are we talkin' 'buot haaaaauuuusss mjuuuusic?...Aaaaaall night loooong!
Gote Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Okej, vem sätter ihop frågorna? Grahn? Borde inte Skaparen sköta den biten? Näe, han är en tönt. Jag är bäst, jag sköter det. Antecknar du Linus?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Okej, vem sätter ihop frågorna? Grahn? Borde inte Skaparen sköta den biten? Näe, han är en tönt. Jag är bäst, jag sköter det. Words yo! 😱😛
Recommended Posts