Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Jag var på vinden, och där älskade spöken. Läbbigt, man såg bara vätskorna.

Det där skulle nog kunna bli en bra film...

Det finns alldeles för få porrskräckisar! För att inte tala om rymdmusikaler...

Det är för att musik inte hörs i rymden! Eller? Vi får skicka iväg honom och kolla...

Jag kan sponsra med en astronauthjälm om du skickar upp honom i rymden.

Vad är en Porrskräckis?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var på vinden, och där älskade spöken. Läbbigt, man såg bara vätskorna.

Det där skulle nog kunna bli en bra film...

Det finns alldeles för få porrskräckisar! För att inte tala om rymdmusikaler...

Det är för att musik inte hörs i rymden! Eller? Vi får skicka iväg honom och kolla...

Jag kan sponsra med en astronauthjälm om du skickar upp honom i rymden.

Vad är en Porrskräckis?

81191_1131014346.jpg

Skräckfylld & porrig bild.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min fucking dag idag:

de började med att man vaknade, för en gångs skull utan att vara skittröt. Vädret var ju fint å allt sånt. men bla bla. Allting gick sketa fint fram tills jag hade cyklat en bit. Då ser jag att mitt fucking framdäck får punka igen!! (lagade det igår, fick punka i förrgår också). SÅ jag blir tvungen å släpa tillbaks cykeln hem. å jag var inte så nära heller.

Sen måste jag ta bussen till plugget. Men eftersom jag inte hade pengar skulle jag dra ut pengar. När jag väl kommit fram dit. (ännu en bra bit att gå) så se jag att fucking helvetes bankomat jäveln är stängd p.g.a. den jävla strejken som pengamänniskorna har. Så jag får gå tillbaks. å försöka få ut pengar på statiol. som tur gick det men då ser jag att min buss precis åkt förbi.

sen i skolan går jag till fel ställe först. så jag få gå runt lite tills jag hittat salen....sen resten av dan var rätt bra. Men vi hade våran första lektion med en ny lärare idag. Så vi satt å gissade på folk vi såg utanför fönstret. Precis när jag gissar (säger det rätt högt) men dedär! han ser ut som (namn)(våran lärare) å precis när jag säger det så stiger våran lärare in i salen..

Å nu har jag fått gå i stan för att köpa en ny slang till däcket, Och det tog drygt en timma att få klart fucking helvetet!

*angry*

Link to comment
Dela på andra sajter

Min fucking dag idag:

de började med att man vaknade, för en gångs skull utan att vara skittröt. Vädret var ju fint å allt sånt. men bla bla. Allting gick sketa fint fram tills jag hade cyklat en bit. Då ser jag att mitt fucking framdäck får punka igen!! (lagade det igår, fick punka i förrgår också). SÅ jag blir tvungen å släpa tillbaks cykeln hem. å jag var inte så nära heller.

Sen måste jag ta bussen till plugget. Men eftersom jag inte hade pengar skulle jag dra ut pengar. När jag väl kommit fram dit. (ännu en bra bit att gå) så se jag att fucking helvetes bankomat jäveln är stängd p.g.a. den jävla strejken som pengamänniskorna har. Så jag får gå tillbaks. å försöka få ut pengar på statiol. som tur gick det men då ser jag att min buss precis åkt förbi.

sen i skolan går jag till fel ställe först. så jag få gå runt lite tills jag hittat salen....sen resten av dan var rätt bra. Men vi hade våran första lektion med en ny lärare idag. Så vi satt å gissade på folk vi såg utanför fönstret. Precis när jag gissar (säger det rätt högt) men dedär! han ser ut som (namn)(våran lärare) å precis när jag säger det så stiger våran lärare in i salen..

Å nu har jag fått gå i stan för att köpa en ny slang till däcket, Och det tog drygt en timma att få klart fucking helvetet!

*angry*

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Min fucking dag idag:

de började med att man vaknade, för en gångs skull utan att vara skittröt. Vädret var ju fint å allt sånt. men bla bla. Allting gick sketa fint fram tills jag hade cyklat en bit. Då ser jag att mitt fucking framdäck får punka igen!! (lagade det igår, fick punka i förrgår också). SÅ jag blir tvungen å släpa tillbaks cykeln hem. å jag var inte så nära heller.

Sen måste jag ta bussen till plugget. Men eftersom jag inte hade pengar skulle jag dra ut pengar. När jag väl kommit fram dit. (ännu en bra bit att gå) så se jag att fucking helvetes bankomat jäveln är stängd p.g.a. den jävla strejken som pengamänniskorna har. Så jag får gå tillbaks. å försöka få ut pengar på statiol. som tur gick det men då ser jag att min buss precis åkt förbi.

sen i skolan går jag till fel ställe först. så jag få gå runt lite tills jag hittat salen....sen resten av dan var rätt bra. Men vi hade våran första lektion med en ny lärare idag. Så vi satt å gissade på folk vi såg utanför fönstret. Precis när jag gissar (säger det rätt högt) men dedär! han ser ut som (namn)(våran lärare) å precis när jag säger det så stiger våran lärare in i salen..

Å nu har jag fått gå i stan för att köpa en ny slang till däcket, Och det tog drygt en timma att få klart fucking helvetet!

*angry*

🙂

mmmm

Pazo: *arg*/*ledsen*

Link to comment
Dela på andra sajter

😳 En timme!? Kollade du så att det inte ligger skräp i yttersulan? 😄

Det var därför jag fick punka igen... glömde kolla det igår, först idag märkte jag att det låg en glasbit i gummit...

🙂 Jo det blir ju lätt så ibland. Själv har jag varit mounatainbikesyklist i tio år så jag har lärt mig att kolla ganska noga!

Nån kunde väl nämnt de innan. Det försötrde hela min dag...KOmmer fan bli deppig ikväll!...Måste in till Bea nu! enda tjejen som finn att umgås med här!..

Inget illa med er gossar men jag behöver tjejer ikväll...puss!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var på vinden, och där älskade spöken. Läbbigt, man såg bara vätskorna.

Det där skulle nog kunna bli en bra film...

Det finns alldeles för få porrskräckisar! För att inte tala om rymdmusikaler...

Den enda jag känner till är svenska "Skräcken har Tusen Ögon". Inte så bra film.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här tråden får mig att tänka på Seinfeld. Handlar om precis ingenting,

men är rätt kul att läsa. 🙂😳

//Jocke

Det tar vi väl som en komplimang grabbar? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...