Eternal Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 nä nu missförstod ni mig. Min poäng var . Nu skall jag på muggen
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Tjenna, fixade precis punkat på mitt cyckeldäck. Måste trä på slangen å gummit å alltsåntdär snart å sen sätta på hjulet på cyckeln igen... Jävla jobbit o trä på gummit asså.. 🙁
Gote Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 🙁 Nej, förresten. Taskigt att skratta åt dig. Jag var lika osäker som du i början.
Pico Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 🙁 Nej, förresten. Taskigt att skratta åt dig. Jag var lika osäker som du i början. 😆
Linus Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 . Kan du förklara ditt resonemang? ۳ڿژڨڪښٽږڦڤۈڶ Tack, jag blev lite förvirrad. Glad att du kunde reda ut det... Lugnt.
Pazo Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Sådär! nu sitter hjulet på cyckeln igen! Men nu började bromsen att dumma sig istället...orka fixa de...måste tvätta toan nu...kommer strax!
Gote Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Sådär! nu sitter hjulet på cyckeln igen! Men nu började bromsen att dumma sig istället...orka fixa de...måste tvätta toan nu...kommer strax! Jaja, bromsar klarar man ju sig utan... Gör nåt vettigt nu! 🙁
Pazo Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Så nu har jag tvättat toan. Ska nog en sväng förbi tvätten för att tvätta handdukar och min ryggsäck...tjenna...
musik (oregistrerad) Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Skönt att slippa städa, eftersom jag är skadad. 😠 :musik
musik (oregistrerad) Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Nu borde jag återgå till mina rysare... 😠🙂😱😱😱 :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Så nu har jag tvättat toan. Ska nog en sväng förbi tvätten för att tvätta handdukar och min ryggsäck...tjenna... Fan vad du har grejer att stå i 😠
Pazo Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Så nu har jag tvättat toan. Ska nog en sväng förbi tvätten för att tvätta handdukar och min ryggsäck...tjenna... Fan vad du har grejer att stå i 😠 Blev aldrig nån tvätt, alla maskinerna var upptagna. Däremot städade jag lite grejer i mitt rum å plockade ner de rena kläderna. Nu ska jag plugga lite Linjär algebra...
Pazo Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 sen måste jag göra mat till idag och några dagar frammåt, måste diska, måste vika alla kläder å sånt...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Jag har träning senare ikväll! 21.15 är den. 21.15 liksom?! Det är i Tunahallen. Dom har konstgräs. Jag har aldrig spelat på konstgräs förut. Det skall bli cool 😠
Pazo Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Jag har träning senare ikväll! 21.15 är den. 21.15 liksom?! Det är i Tunahallen. Dom har konstgräs. Jag har aldrig spelat på konstgräs förut. Det skall bli cool 😠 nice nice
mornel Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Tjena tjena. Jag barnvaktar min lillebror hemma hos mina föräldrar, men han roar sig själv med Sonic så jag kunde sno åt mig datorn, hehe. Fyra timmar kvar till smileys!
Pazo Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Tjena tjena. Jag barnvaktar min lillebror hemma hos mina föräldrar, men han roar sig själv med Sonic så jag kunde sno åt mig datorn, hehe. Fyra timmar kvar till smileys! Haru märkt att jag inte använt smileys än?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Tjena tjena. Jag barnvaktar min lillebror hemma hos mina föräldrar, men han roar sig själv med Sonic så jag kunde sno åt mig datorn, hehe. Fyra timmar kvar till smileys! va? har ni beslutat om smiley-fri dag utan mig? 😠
Pazo Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Tjena tjena. Jag barnvaktar min lillebror hemma hos mina föräldrar, men han roar sig själv med Sonic så jag kunde sno åt mig datorn, hehe. Fyra timmar kvar till smileys! va? har ni beslutat om smiley-fri dag utan mig? 😠 Du får ju läsa sidorna du missat! ajabajabajamaja
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Kan tipsa om min polare Mattias relativt fräscha mix på Klot: Your browser does not support the HTML5 audio tag
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Tjena tjena. Jag barnvaktar min lillebror hemma hos mina föräldrar, men han roar sig själv med Sonic så jag kunde sno åt mig datorn, hehe. Fyra timmar kvar till smileys! va? har ni beslutat om smiley-fri dag utan mig? 🙂 Du får ju läsa sidorna du missat! ajabajabajamaja Jag har faktiskt inte haft tid med det idag 🙂🙁🙁
mornel Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Tss Marcus, jag trodde du läste ikapp när du hade varit borta! Fy skäms. Härligt jobbat, Pazo!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Tss Marcus, jag trodde du läste ikapp när du hade varit borta! Fy skäms. Härligt jobbat, Pazo! 🙁🙁🙁🙁🙂🙂🙁 Men eftersom jag ska spela på konstgräs är jag ursäktad.
mornel Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Tss Marcus, jag trodde du läste ikapp när du hade varit borta! Fy skäms. Härligt jobbat, Pazo! 🙁🙁🙁🙁🙂🙂🙁 Men eftersom jag ska spela på konstgräs är jag ursäktad. Okej då, för konstgräsets skull.
Eternal Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Kan vi inte köra tysta leken i denna tråden? Förloraren får smisk av Olsberg! 😎 Vi börjar NU!
Pazo Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Kan vi inte köra tysta leken i denna tråden? Förloraren får smisk av Olsberg! 😎 Vi börjar NU! FAN JA FÖRLORADE FÅR JAG SMISK NU? HEHEHEHEHE................... 😎 *skratt multiplicerat med godtyckligt tal*
Recommended Posts