mornel Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Var är k9, Marcus, Pazo, Viktor och Per? Har ju bara varit jag, Gote, Pico och Grahn hela dan!
Gote Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 (redigerat) Jag tycker också det har varit väldigt tomt idag. Men det kanske är avsaknaden av smajlisar... 😆 Edit: Redigerat 9 november 2005 av Gote
ViktorDenStore Postat 9 november 2005 Trådstartare Postat 9 november 2005 Var är k9, Marcus, Pazo, Viktor och Per? Har ju bara varit jag, Gote, Pico och Grahn hela dan! Jag är här lite 😛 Men inte nu 😆
mornel Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 (redigerat) Jag tycker också det har varit väldigt tomt idag. Men det kanske är avsaknaden av smajlisar... 😆 Vi har trots allt bara 45 dagar på oss att knipa 141 sidor. Vi snabba på lite. I den här takten går det inte! Redigerat 9 november 2005 av mornel
mornel Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Var är k9, Marcus, Pazo, Viktor och Per? Har ju bara varit jag, Gote, Pico och Grahn hela dan! Jag är här lite 😛 Men inte nu 😆 Hej och hej då Viktor.
musik (oregistrerad) Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Tjena! Var det det som är målet? 141 sidor till. Blir det 1000 då eller va? acapulco pizza//:musik
Gote Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Jag tycker också det har varit väldigt tomt idag. Men det kanske är avsaknaden av smajlisar... 😆 Vi har trots allt bara 45 dagar på oss att knipa 141 sidor. Vi snabba på lite. I den här takten går det inte! Tja, de senaste 141 sidorna har ju gått på 17 dagar så jag är inte orolig... 😛
mornel Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Tjena! Var det det som är målet? 141 sidor till. Blir det 1000 då eller va? acapulco pizza//:musik 1000 sidor innan jul!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Hej. Jag har icke ätit något idag än. Men en varm Gorby´s väntar i mikron. Ciao!
Gote Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 För säkerhets skull: SPAM! *bump* Åhej! Den här tråden hade jag helt glömt! Bra bumpning Pico!
mornel Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Hej. Jag har icke ätit något idag än. Men en varm Gorby´s väntar i mikron. Ciao! Nämen Rombo! Tjena.
Pico Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 (redigerat) Pölsa å pären! Har haft det lite knepigt med pölsa sen småskolan... Min bordsgranne pallade inte med rätten och kräktes i min talrik! Anyway, önskar dig en god middag! 😆 Redigerat 9 november 2005 av Pico
Gote Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Har haft det lite knepigt med pölsa sen småskolan... Min bordsgranne pallade inte med rätten, och kräktes i min talrik! Du får inte gå ifrån förrän du ätit upp! 😛 😆
Pico Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Hmm.. så sugen på att ta en nap, men det är så farligt. Vill så gärna bli svårt att somna till natten då.. 😆
Pico Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Pölsa å pären! Har haft det lite knepigt med pölsa sen småskolan... Min bordsgranne pallade inte med rätten och kräktes i min talrik! Anyway, önskar dig en god middag! 😄 Det får bli pangkaka istället... 😎 Nej jag skulle ju inte posta smilisar har jag bestämt! Fiiilååt? 😆
Gote Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Pölsa å pären! Har haft det lite knepigt med pölsa sen småskolan... Min bordsgranne pallade inte med rätten och kräktes i min talrik! Anyway, önskar dig en god middag! 😄 Det får bli pangkaka istället... 😆 Nej jag skulle ju inte posta smilisar har jag bestämt! 😎
Gote Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Pölsa å pären! Har haft det lite knepigt med pölsa sen småskolan... Min bordsgranne pallade inte med rätten och kräktes i min talrik! Anyway, önskar dig en god middag! 😄 Det får bli pangkaka istället... 😎 Nej jag skulle ju inte posta smilisar har jag bestämt! Edit? 😆
Recommended Posts