mornel Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Tjenna, jag är mkt trött. somnar nästan på lektionen... 😄🤪🤪😳 Jag är också rätt trött, har barnvaktat min lillebror på morgonen, fick kliva upp klockan sju :/
Thimmie Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Per_a_55// JAG SKA KÖPA EN HAGSTRÖM VIKING! 🤪 Vad har du för adress! Tänkte önska mig en såg ijulklapp men det får nog bli en kofot! 🤪 Grattis! 😳 Fan vad kul. Ser framemot att få höra vad du tycker om den. Altså hur otroligt bra den är! 😄 Min adress? Hehe... 😄
Gote Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Tjenna, jag är mkt trött. somnar nästan på lektionen... 😄🤪🤪😳 Det var därför jag uppfann kaffet!
Gote Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Per_a_55// JAG SKA KÖPA EN HAGSTRÖM VIKING! 🤪 Äre sant? 😄 Fan va koolt. 😳😎 Japp, jag har beställt en. Den kommer i december eller januari. Det är ju den nyproddade då, men enligt säkra (nåja...) källor så ska den låta precis som "klassikern". 🙂 🤪 Grattis!! 😄 Du får lägga upp en recension när tomten har levererat...
Gote Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Jag borde plugga... 😆 Men så sitt inte där och slappa!! 😄
Pico Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Jag borde plugga... 😆 Men så sitt inte där och slappa!! 😄 🙂
mornel Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 (redigerat) Jag borde plugga... 😆 Men så sitt inte där och slappa!! 😄 Det är roligare att göra musik och skriva i forum än att plugga. Jag har börjat jobba på en cover på Magnetic Fields "No One Will Ever Love You". Fantastiskt bra låt. Tänkte göra en sex-sjuminutersversion med mycket skrap och små oljud. Jävligt roligt. Jag är på kreativt humör! Nu måste jag bara spela in en massa saker som låter kras och blip. Redigerat 8 november 2005 av mornel
Pico Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Jag borde plugga... 😆 Men så sitt inte där och slappa!! 🙂 Det är roligare att göra musik och skriva i forum än att plugga. Jag har börjat jobba på en cover på Magnetic Fields "No One Will Ever Love You". Fantastiskt bra låt. Tänkte göra en sex-sjuminutersversion med mycket skrap och små oljud. Jävligt roligt. Jag är på kreativt humör! Nu måste jag bara spela in en massa saker som låter kras och blip. Jag ville göra någon rockigare version av Eurythmics Sweet Dreams, osså kom Marilyn Manson. Tappade sugen totalt... 😄
mornel Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Mindre risk att någon annan ska göra en indietronicacover av en Magnetic Fields-låt 😆
Gote Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Jag borde plugga... 😆 Men så sitt inte där och slappa!! 🙂 Det är roligare att göra musik och skriva i forum än att plugga. Jag har börjat jobba på en cover på Magnetic Fields "No One Will Ever Love You". Fantastiskt bra låt. Tänkte göra en sex-sjuminutersversion med mycket skrap och små oljud. Jävligt roligt. Jag är på kreativt humör! Nu måste jag bara spela in en massa saker som låter kras och blip. Varför inte en metal-version av how fucking romantic? 😄
Gote Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Mindre risk att någon annan ska göra en indietronicacover av en Magnetic Fields-låt 🙂 Magnetic Fields är kanske inte lika mycket mainstreem som Eurythmics... 😉
mornel Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Mindre risk att någon annan ska göra en indietronicacover av en Magnetic Fields-låt 🙂 Magnetic Fields är kanske inte lika mycket mainstreem som Eurythmics... 😉 Nej, det var det jag menade.
Gote Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Mindre risk att någon annan ska göra en indietronicacover av en Magnetic Fields-låt 🙂 Magnetic Fields är kanske inte lika mycket mainstreem som Eurythmics... 😉 Nej, det var det jag menade. Ja. Jag förstår det nu.
Pico Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Mindre risk att någon annan ska göra en indietronicacover av en Magnetic Fields-låt 🙂 Magnetic Fields är kanske inte lika mycket mainstreem som Eurythmics... 😉 Nej, det var det jag menade. Ja. Jag förstår det nu. Alltså, jag kan tänka mig att Sweet Dreams har gjorts 140k gånger redan, men att Marilyn Manson skulle slakta den sög musten ur mig. 🙂
mornel Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Mindre risk att någon annan ska göra en indietronicacover av en Magnetic Fields-låt 🙂 Magnetic Fields är kanske inte lika mycket mainstreem som Eurythmics... 😉 Nej, det var det jag menade. Ja. Jag förstår det nu. Alltså, jag kan tänka mig att Sweet Dreams har gjorts 140k gånger redan, men att Marilyn Manson skulle slakta den sög musten ur mig. 🙂 Hehe.
mornel Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 😉 Klara, färdiga, PLUGGA! Satan, jag missade starten. Jag är med i nästa lopp.
mornel Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Jag tänkte göra en låt och döpa den till "Hound dog" men så kom den där förbajjade Alvis Prässly med låten istället. Då tappade jag tålamodet... 😉 Hahaha. Dagens roligaste.
Gote Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Jag tänkte göra en låt och döpa den till "Hound dog" men så kom den där förbajjade Alvis Prässly med låten istället. Då tappade jag tålamodet... 🙂 Hahaha. Dagens roligaste. Dålig humor idag. 😱😆😉 Idag? 🙂
Pico Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Jag tänkte göra en låt och döpa den till "Hound dog" men så kom den där förbajjade Alvis Prässly med låten istället. Då tappade jag tålamodet... 🙂 Hahaha. Dagens roligaste. Dålig humor idag. 😱😆🙂 Tror bestämt träskallen driver med mig! 😉
Pico Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 🙂 Klara, färdiga, PLUGGA! Satan, jag missade starten. Jag är med i nästa lopp. Det gör inget, jag tjuvstartade och blev diskad. Får inte plugga förns ikväll nu... 😉
mornel Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 🙂 Klara, färdiga, PLUGGA! Satan, jag missade starten. Jag är med i nästa lopp. Det gör inget, jag tjuvstartade och blev diskad. Får inte plugga förns ikväll nu... 😉 Aj då, vilke himla otur!!! 🙂
Pico Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Harru köpt nån bas idag, Pico? 😉 Nepp, inte varit in te stan idag. Får väl gå och spana imorgon istället. Kruxet är att jag har en del att göra, och har som det är redan nu, besvär att få tummen ur. Köper jag en bas så har jag jammat fast tummen för gott. 🙂
Pico Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Hmm, uppvärmning inför årets julbord. Middag: Pären och kalvsylta. 😉
Recommended Posts