MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Okej, nu då, på riktigt: Jag HATAR CISSI, hon är till VÄNSTER på BILDEN. ROBIN hatar jag INTE, han är till HÖGER på BILDEN. Jag är I MITTEN på bilden.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Nu har jag hällt upp ett antal cl congac som skall hjälpa mig på traven mot mitt snusfria mål. Seriöst, det hjälper faktiskt.
mornel Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Nu har jag hällt upp ett antal cl congac som skall hjälpa mig på traven mot mitt snusfria mål. Seriöst, det hjälper faktiskt. wtf
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Nu har jag hällt upp ett antal cl congac som skall hjälpa mig på traven mot mitt snusfria mål. Seriöst, det hjälper faktiskt. wtf Ingen tror mig, det är sant! (Alltså, sprit överlag)
Thimmie Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Per_a_55// JAG SKA KÖPA EN HAGSTRÖM VIKING! 😠 Äre sant? Fan va koolt. 😛🤪 Japp, jag har beställt en. Den kommer i december eller januari. Det är ju den nyproddade då, men enligt säkra (nåja...) källor så ska den låta precis som "klassikern". 😛
Thimmie Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 (redigerat) Per_a_55// JAG SKA KÖPA EN HAGSTRÖM VIKING! 😉 Äre sant? 😎 Fan va koolt. 😄😎 Japp, jag har beställt en. Den kommer i december eller januari. Det är ju den nyproddade då, men enligt säkra (nåja...) källor så ska den låta precis som "klassikern". 🙂 Aha! Du får berätta sen hur den är. 😎 I will. Jag har precis köpt en Roland JC-120 (också en klassiker). Satan vilket varmt och gött ljud! 🙂 EDIT: Hagströmen och Roland = kärlek Redigerat 7 november 2005 av Thimmie
mornel Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Nu har jag hällt upp ett antal cl congac som skall hjälpa mig på traven mot mitt snusfria mål. Seriöst, det hjälper faktiskt. wtf Ingen tror mig, det är sant! (Alltså, sprit överlag) Jag wtf:ade inte för att jag inte tror dig, jag tycker bara att det låter osunt 😎
mornel Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Per_a_55// JAG SKA KÖPA EN HAGSTRÖM VIKING! 😉 Äre sant? 😎 Fan va koolt. 😄😎 Japp, jag har beställt en. Den kommer i december eller januari. Det är ju den nyproddade då, men enligt säkra (nåja...) källor så ska den låta precis som "klassikern". 🙂 Aha! Du får berätta sen hur den är. 😎 I will. Jag har precis köpt en Roland JC-120 (också en klassiker). Satan vilket varmt och gött ljud! 🙂 EDIT: Hagströmen och Roland = kärlek Jazz Chorus-stärkaren? Jag minns aldrig modellbeteckningar särskilt bra. De är iaf sjukt fina! 🙂
Thimmie Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Per_a_55// JAG SKA KÖPA EN HAGSTRÖM VIKING! 😉 Äre sant? 😎 Fan va koolt. 😄😎 Japp, jag har beställt en. Den kommer i december eller januari. Det är ju den nyproddade då, men enligt säkra (nåja...) källor så ska den låta precis som "klassikern". 🙂 Aha! Du får berätta sen hur den är. 😎 I will. Jag har precis köpt en Roland JC-120 (också en klassiker). Satan vilket varmt och gött ljud! 🙂 EDIT: Hagströmen och Roland = kärlek Jazz Chorus-stärkaren? Jag minns aldrig modellbeteckningar särskilt bra. De är iaf sjukt fina! 🙂 Japp, jazz-chorus. Med dist låter den bajs. Men jag kör bara med cleant ljud och därför låter den gött.
Thimmie Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Que? You heard me! 😎 hehe... Sköna skyltar! 😉 Nä, nu ska jag sova - natti, natti boys and girls!
Pazo Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Ska också lägga mig då!...ska upp tidigt 😎 BLÄÄ!!! jaja! Gonatt sötisar! 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Då är jag med mornel. Nu skall jag nog sova. Natti!
mornel Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Då är jag med mornel. Nu skall jag nog sova. Natti! Gonatt Marcus!
Pazo Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Tjenna, jag är mkt trött. somnar nästan på lektionen... 😏😉🙂😉
Recommended Posts