Pazo Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 ...fast jag bor inte där nu. Detta var för några år sedan. 😱 jahaja
mornel Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Jag funderar på att köpa en Nintendo DS. Jag vill så gärna ha Advance Wars! 🙂
Pazo Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 sååå! Nu har jag anmält mig till en fuckinge seminariegrupp till fucking företagsekonomi
Pazo Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 En väldigt rik ung man bestämmer sig för att köpa en riktigt fin bil och hittar en Porsche 911 turbo - en av världens dyraste bilar. Han vill ju gärna visa upp sin fina bil så han åker ut på stadens gator och glider omkring. Efter ett tag kommer en gammal man på en moped och tittar storögt på bilen. "Det var en fin kärra", sa den gamle mannen. "Visst är det? Den kostar 700 000 kronor", svarade mannen i bilen. "Ojdå", säger den gamle. "En sån skulle man ha." Mannen bestämmer sig för att visa den gamle vad bilen går för och gasar iväg i full fart. Efter tio sekunder står fartvisaren på 150 kilometer i timmen. Plötsligt ser han någonting i backspegeln som närmar sig. Mannen blir väldigt överraskad när han ser att det är den gamle mannen på mopeden som håller på att köra ifatt honom. Mannen saktar in och ser att mopeden försvinner förbi honom i en mycket hög fart. "Hur sjutton kan han köra så snabbt?", tänker han för sig själv. Plötsligt ser han att mopeden kommer tillbaka i lika hög fart. Den här gången kör mopeden rakt in i Porschen och smällen blir enorm. Mannen springer ur bilen och ropar till den gamle: "Du är skadad! Finns det någonting jag kan göra för dig?" "Visst," svarar den gamle. "Du kan haka av mina hängslen från din högra backspegel." 🙂 inte så skoj 😱
Pico Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 En väldigt rik ung man bestämmer sig för att köpa en riktigt fin bil och hittar en Porsche 911 turbo - en av världens dyraste bilar. Han vill ju gärna visa upp sin fina bil så han åker ut på stadens gator och glider omkring. Efter ett tag kommer en gammal man på en moped och tittar storögt på bilen. "Det var en fin kärra", sa den gamle mannen. "Visst är det? Den kostar 700 000 kronor", svarade mannen i bilen. "Ojdå", säger den gamle. "En sån skulle man ha." Mannen bestämmer sig för att visa den gamle vad bilen går för och gasar iväg i full fart. Efter tio sekunder står fartvisaren på 150 kilometer i timmen. Plötsligt ser han någonting i backspegeln som närmar sig. Mannen blir väldigt överraskad när han ser att det är den gamle mannen på mopeden som håller på att köra ifatt honom. Mannen saktar in och ser att mopeden försvinner förbi honom i en mycket hög fart. "Hur sjutton kan han köra så snabbt?", tänker han för sig själv. Plötsligt ser han att mopeden kommer tillbaka i lika hög fart. Den här gången kör mopeden rakt in i Porschen och smällen blir enorm. Mannen springer ur bilen och ropar till den gamle: "Du är skadad! Finns det någonting jag kan göra för dig?" "Visst," svarar den gamle. "Du kan haka av mina hängslen från din högra backspegel." 🙂 😱
Pazo Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 En väldigt rik ung man bestämmer sig för att köpa en riktigt fin bil och hittar en Porsche 911 turbo - en av världens dyraste bilar. Han vill ju gärna visa upp sin fina bil så han åker ut på stadens gator och glider omkring. Efter ett tag kommer en gammal man på en moped och tittar storögt på bilen. "Det var en fin kärra", sa den gamle mannen. "Visst är det? Den kostar 700 000 kronor", svarade mannen i bilen. "Ojdå", säger den gamle. "En sån skulle man ha." Mannen bestämmer sig för att visa den gamle vad bilen går för och gasar iväg i full fart. Efter tio sekunder står fartvisaren på 150 kilometer i timmen. Plötsligt ser han någonting i backspegeln som närmar sig. Mannen blir väldigt överraskad när han ser att det är den gamle mannen på mopeden som håller på att köra ifatt honom. Mannen saktar in och ser att mopeden försvinner förbi honom i en mycket hög fart. "Hur sjutton kan han köra så snabbt?", tänker han för sig själv. Plötsligt ser han att mopeden kommer tillbaka i lika hög fart. Den här gången kör mopeden rakt in i Porschen och smällen blir enorm. Mannen springer ur bilen och ropar till den gamle: "Du är skadad! Finns det någonting jag kan göra för dig?" "Visst," svarar den gamle. "Du kan haka av mina hängslen från din högra backspegel." 😱 inte så skoj 😎 😆 🙂😱🥰 :wub:
mornel Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 sååå! Nu har jag anmält mig till en fuckinge seminariegrupp till fucking företagsekonomi Varför då?
Pazo Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 sååå! Nu har jag anmält mig till en fuckinge seminariegrupp till fucking företagsekonomi Varför då? För att man skulle göra det... 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Bild från i Lördags (Jag är sååå stolt, jag blir typ aldrig bra på bild, men nu blev jag det! 😆 Bry er inte om hon till höger, hon är en stalker, hatar henne) :
ViktorDenStore Postat 7 november 2005 Trådstartare Postat 7 november 2005 Nu bor jag i en stubbe ute i skogen... 😆😄 😆😆😆
Pazo Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Bild från i Lördags (Jag är sååå stolt, jag blir typ aldrig bra på bild, men nu blev jag det! 😄 Bry er inte om hon till höger, hon är en stalker, hatar henne) : Hon var rätt antidyng. Men du var ju Mumma 😆
musik (oregistrerad) Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Vadå, det är ju en KILLE till höger???!?!?!?!?!?!?!?! :musik
Pazo Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Nu ska jag se Tarantino avsnittet av CSI 😆 😄 😆 I LÖVE DC!
mornel Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Vadå, det är ju en KILLE till höger???!?!?!?!?!?!?!?! :musik Var har du varit i genusdebatten? Kön är social konstruerat. Om killen till höger anser att han är kvinna så är han det, oavsett om han har keps och snusar eller inte.
mornel Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Nu ska jag se Tarantino avsnittet av CSI 😆😄 😆 I LÖVE DC! Du har en härlig stund framför dig!
Pazo Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Nu ska jag se Tarantino avsnittet av CSI 😄😆 😆 I LÖVE DC! Du har en härlig stund framför dig! Jag vet...Puzz mornel! 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Vadå, det är ju en KILLE till höger???!?!?!?!?!?!?!?! :musik Japp, jag skrev fel! 😄 Förresten har mornel rätt. 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Jag mår dåligt när jag ser Cissi 😆
mornel Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Jag mår dåligt när jag ser Cissi 😆 Tjejen till höger? Han/hon med kepsen?
mornel Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Hon i mitten är iallafall skitsnygg! 😆 Absolut! Fast han ser lite sömnig ut 😄
musik (oregistrerad) Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Det finns bara en tjej på bilden, längst till vänster. Genusdebatten? Nej tack, bara ett stort dj**la skämt!!! 😆 :musik
musik (oregistrerad) Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Vad är en stalker förresten? 😆 bUrp//:musik
mornel Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Det finns bara en tjej på bilden, längst till vänster. Genusdebatten? Nej tack, bara ett stort dj**la skämt!!! 😆 :musik 😄
mornel Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Vad är en stalker förresten? 😆 bUrp//:musik En film av Tarkovskij. Ruskigt bra faktiskt!
Recommended Posts