Gote Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Jag brukar hänga upp hela tvättmaskinen... 😏 Lyssna på Grahn. Med åldern kommer visheten. När jag var ung försökte jag köra tvättmaskinen i torktumlaren.
Pluffo Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Konkavitet och inflektionspunkter tillhör allmänbildningen Nu vet ni det... 😏 Det där visste jag redan.
Pazo Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Jag brukar hänga upp hela tvättmaskinen... 😏 Lyssna på Grahn. Med åldern kommer visheten. När jag var ung försökte jag köra tvättmaskinen i torktumlaren. oj oj! de var inte smaart! 🙂
Gote Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Jag brukar hänga upp hela tvättmaskinen... 😏 Lyssna på Grahn. Med åldern kommer visheten. När jag var ung försökte jag köra tvättmaskinen i torktumlaren. oj oj! de var inte smaart! 🙂 Jag var ung och behövde pengarna... 🙂
Overdub Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Vart man än reser så är hjärnan aldrig längre bort än insidan av huvudet. ...bara så ni vet.
mornel Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Vart man än reser så är hjärnan aldrig längre bort än insidan av huvudet. ...bara så ni vet. Tur!
ViktorDenStore Postat 7 november 2005 Trådstartare Postat 7 november 2005 Hej gossar 😏 Nu ska jag gå och ta ut tvätten ur tvättmaskinen...Kommer strax! 🙂 :) 😆
mornel Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Min granne spelar alltid musik så jäävla högt 😆 Omf-omf-omf-omf genom väggen, hela kvällarna 🙂
Pazo Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Det är ju extremt gott!!! Min egna Hemmagjorda köttfärs(sås?) FYFAN VA GOTTT!!! Med spaghetti till också 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Snart skall jag laga mat. Färsk pasta med soltorkade tomater, champinjoner, och lite annat mysigt =)
mornel Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Inte funderat på att kontra? Jodå, tanken har slagit mig, men när jag har tänkt efter har jag insett att spela hög musik själv inte kan vara det bästa sättet att få sin granne att sänka sin musik. Dessutom skulle det förmodligen störa grannen åt andra hållet, som absolut inte har förtjänat någon sådan terror 😆
Pazo Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Inte funderat på att kontra? Jodå, tanken har slagit mig, men när jag har tänkt efter har jag insett att spela hög musik själv inte kan vara det bästa sättet att få sin granne att sänka sin musik. Dessutom skulle det förmodligen störa grannen åt andra hållet, som absolut inte har förtjänat någon sådan terror 😱 Ne! nåt finurligt som får människan att förstå är ett måste!
ViktorDenStore Postat 7 november 2005 Trådstartare Postat 7 november 2005 Inte funderat på att kontra? Jodå, tanken har slagit mig, men när jag har tänkt efter har jag insett att spela hög musik själv inte kan vara det bästa sättet att få sin granne att sänka sin musik. Dessutom skulle det förmodligen störa grannen åt andra hållet, som absolut inte har förtjänat någon sådan terror Du är så snäll, Mornel 😱
mornel Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Inte funderat på att kontra? Jodå, tanken har slagit mig, men när jag har tänkt efter har jag insett att spela hög musik själv inte kan vara det bästa sättet att få sin granne att sänka sin musik. Dessutom skulle det förmodligen störa grannen åt andra hållet, som absolut inte har förtjänat någon sådan terror 😳 Du är så snäll, Mornel 😱
Pazo Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 i know your'e gonna want me But when you want me it might be a different story 😱
ViktorDenStore Postat 7 november 2005 Trådstartare Postat 7 november 2005 Viktor Hej Älskling 😳😆 Är allt bra? 😆 Jadå... hur är det själv? 😱😉
Pazo Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Viktor Hej Älskling 😳😆 Är allt bra? 😆 Jadå... hur är det själv? 😱😉 Med mig är de rätt bra. Börjar bli förkyld/småsjuk. Och är jätte trött. men annars bra 😛
Pazo Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Inte funderat på att kontra? Jodå, tanken har slagit mig, men när jag har tänkt efter har jag insett att spela hög musik själv inte kan vara det bästa sättet att få sin granne att sänka sin musik. Dessutom skulle det förmodligen störa grannen åt andra hållet, som absolut inte har förtjänat någon sådan terror 🙂 Du är så snäll, Mornel 🥰 🥰 😄 Hög musik är inte roligt...ibland. En kväll när jag gick i trapphuset så spelade min granne så högt på sin stereo så jag fick panik. Det värsta var att min andra granne som var en döv gammal kärring OXÅ fick panik. Hon ringde flera gånger på dörren till min spelande granne men inte tusiken kunde väl min spelande granne höra det. Så jag gick in till honom och vred ner volymen. 😳😆 Och in kom den gamla tanten och skällde upp honom. 😆😉😛 Sen dess har det varit lite spelande från honom... 😱 😄😆😆😆😆😆
ViktorDenStore Postat 7 november 2005 Trådstartare Postat 7 november 2005 (redigerat) 😳 EDIT: Och jag som alltid har trott att du bor i ett litet hus med halmtak nånstans mitt ute i ödemarken... 😱 Redigerat 7 november 2005 av ViktorDenStore
Pazo Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 😳😆 EDIT: Och jag som alltid har trott att du bor i ett litet hus med halmtak nånstans mitt ute i ödemarken... 😱 Jag har också trott ett hus
Recommended Posts