Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Jag brukar hänga upp hela tvättmaskinen... 😏

Lyssna på Grahn. Med åldern kommer visheten.

När jag var ung försökte jag köra tvättmaskinen i torktumlaren.

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3256

• mornel

2916

• Gote

2647

• Pico

2094

Postat mest i detta ämne

Postat
Jag brukar hänga upp hela tvättmaskinen...  😏

oj oj! de var inte smaart! 🙂

Postat
Jag brukar hänga upp hela tvättmaskinen...  😏

oj oj! de var inte smaart! 🙂

Jag var ung och behövde pengarna... 🙂

Postat
Vart man än reser så är hjärnan aldrig längre bort än insidan av huvudet.

...bara så ni vet.

Tur!

Postat

Min granne spelar alltid musik så jäävla högt 😆 Omf-omf-omf-omf genom väggen, hela kvällarna 🙂

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Snart skall jag laga mat. Färsk pasta med soltorkade tomater, champinjoner, och lite annat mysigt =)

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

OJ OJ!

Postat

ooooooooooooooaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh

Postat
Inte funderat på att kontra?

Jodå, tanken har slagit mig, men när jag har tänkt efter har jag insett att spela hög musik själv inte kan vara det bästa sättet att få sin granne att sänka sin musik. Dessutom skulle det förmodligen störa grannen åt andra hållet, som absolut inte har förtjänat någon sådan terror 😆

Postat

Jodå, tanken har slagit mig, men när jag har tänkt efter har jag insett att spela hög musik själv inte kan vara det bästa sättet att få sin granne att sänka sin musik. Dessutom skulle det förmodligen störa grannen åt andra hållet, som absolut inte har förtjänat någon sådan terror 😱

Ne! nåt finurligt som får människan att förstå är ett måste!

Postat

Jodå, tanken har slagit mig, men när jag har tänkt efter har jag insett att spela hög musik själv inte kan vara det bästa sättet att få sin granne att sänka sin musik. Dessutom skulle det förmodligen störa grannen åt andra hållet, som absolut inte har förtjänat någon sådan terror :rolleyes:

Du är så snäll, Mornel 😱

Postat

Jodå, tanken har slagit mig, men när jag har tänkt efter har jag insett att spela hög musik själv inte kan vara det bästa sättet att få sin granne att sänka sin musik. Dessutom skulle det förmodligen störa grannen åt andra hållet, som absolut inte har förtjänat någon sådan terror 😳

Du är så snäll, Mornel 😱

:rolleyes:

Postat

Jodå, tanken har slagit mig, men när jag har tänkt efter har jag insett att spela hög musik själv inte kan vara det bästa sättet att få sin granne att sänka sin musik. Dessutom skulle det förmodligen störa grannen åt andra hållet, som absolut inte har förtjänat någon sådan terror 🙂

Du är så snäll, Mornel 🥰

🥰

😄

Hög musik är inte roligt...ibland.

En kväll när jag gick i trapphuset så spelade min granne så högt på sin stereo så jag fick panik. Det värsta var att min andra granne som var en döv gammal kärring OXÅ fick panik. Hon ringde flera gånger på dörren till min spelande granne men inte tusiken kunde väl min spelande granne höra det. :rolleyes:

Så jag gick in till honom och vred ner volymen. 😳😆

Och in kom den gamla tanten och skällde upp honom. 😆😉😛

Sen dess har det varit lite spelande från honom... 😱

😄😆😆😆😆😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.