Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Jag brukar hänga upp hela tvättmaskinen... 😏

Lyssna på Grahn. Med åldern kommer visheten.

När jag var ung försökte jag köra tvättmaskinen i torktumlaren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Jag brukar hänga upp hela tvättmaskinen...  😏

Lyssna på Grahn. Med åldern kommer visheten.

När jag var ung försökte jag köra tvättmaskinen i torktumlaren.

oj oj! de var inte smaart! 🙂

Jag var ung och behövde pengarna... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Snart skall jag laga mat. Färsk pasta med soltorkade tomater, champinjoner, och lite annat mysigt =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte funderat på att kontra?

Jodå, tanken har slagit mig, men när jag har tänkt efter har jag insett att spela hög musik själv inte kan vara det bästa sättet att få sin granne att sänka sin musik. Dessutom skulle det förmodligen störa grannen åt andra hållet, som absolut inte har förtjänat någon sådan terror 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte funderat på att kontra?

Jodå, tanken har slagit mig, men när jag har tänkt efter har jag insett att spela hög musik själv inte kan vara det bästa sättet att få sin granne att sänka sin musik. Dessutom skulle det förmodligen störa grannen åt andra hållet, som absolut inte har förtjänat någon sådan terror 😱

Ne! nåt finurligt som får människan att förstå är ett måste!

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte funderat på att kontra?

Jodå, tanken har slagit mig, men när jag har tänkt efter har jag insett att spela hög musik själv inte kan vara det bästa sättet att få sin granne att sänka sin musik. Dessutom skulle det förmodligen störa grannen åt andra hållet, som absolut inte har förtjänat någon sådan terror :rolleyes:

Du är så snäll, Mornel 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte funderat på att kontra?

Jodå, tanken har slagit mig, men när jag har tänkt efter har jag insett att spela hög musik själv inte kan vara det bästa sättet att få sin granne att sänka sin musik. Dessutom skulle det förmodligen störa grannen åt andra hållet, som absolut inte har förtjänat någon sådan terror 😳

Du är så snäll, Mornel 😱

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte funderat på att kontra?

Jodå, tanken har slagit mig, men när jag har tänkt efter har jag insett att spela hög musik själv inte kan vara det bästa sättet att få sin granne att sänka sin musik. Dessutom skulle det förmodligen störa grannen åt andra hållet, som absolut inte har förtjänat någon sådan terror 🙂

Du är så snäll, Mornel 🥰

🥰

😄

Hög musik är inte roligt...ibland.

En kväll när jag gick i trapphuset så spelade min granne så högt på sin stereo så jag fick panik. Det värsta var att min andra granne som var en döv gammal kärring OXÅ fick panik. Hon ringde flera gånger på dörren till min spelande granne men inte tusiken kunde väl min spelande granne höra det. :rolleyes:

Så jag gick in till honom och vred ner volymen. 😳😆

Och in kom den gamla tanten och skällde upp honom. 😆😉😛

Sen dess har det varit lite spelande från honom... 😱

😄😆😆😆😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...