MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 oktober 2005 Postat 5 oktober 2005 Sijur råss, tror jag, men jag är osäker. Fan vad jobbigt, flyter inte så bra i min mun. Det låter mest som sijuråss
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 oktober 2005 Postat 5 oktober 2005 Nu ska jag sova. Föreläsning klockan nio imorgon. *gäsp* Suck, ha så kul! 😉
mornel Postat 5 oktober 2005 Postat 5 oktober 2005 Sijur råss, tror jag, men jag är osäker. Fan vad jobbigt, flyter inte så bra i min mun. Det låter mest som sijuråss Fast det vanligaste är väl att säga siguros, som det stavas, typ. Allt annat ger bara upphov till missförstånd. G'natt.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 oktober 2005 Postat 5 oktober 2005 (redigerat) Sijur råss, tror jag, men jag är osäker. Fan vad jobbigt, flyter inte så bra i min mun. Det låter mest som sijuråss Fast det vanligaste är väl att säga siguros, som det stavas, typ. Allt annat ger bara upphov till missförstånd. G'natt. Mycket sant, hade inte planer på nåt annat! 😉 Men det är häftigt när något uttalas helt annorlunda från hur det stavas! 🙂 EDIT: Natti natti! Redigerat 5 oktober 2005 av MarcusRombo
mornel Postat 5 oktober 2005 Postat 5 oktober 2005 Åhå! Hittade följande på deras websida: sigur rós si-ur rose (the i is like the i in "hit". "rose" is said very quickly) Med tillhörande ljudklipp! Nu så, nu ska jag sova.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 oktober 2005 Postat 5 oktober 2005 Nu har jag tankat merparten av det studio material som ligger uppe på deras site. Har även tankat lite artwork. Dom här killarna är ju helt otroliga.
Pazo Postat 5 oktober 2005 Postat 5 oktober 2005 SÅ nu har jag sett klart på The island. nu ska jag sova...gnatt!
mornel Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Uch! Det är inte kul att behöva tömma aska ur vedpannan och tända en brasa så här dags! 😆 Man skall bo i lägenhet om vintrarna! Det är inte mycket vamare ska jag säga dig. Den förbannade hyresvärden hajar inte att hus byggda för snart hundra år sedan har drag i fönstren och sånt, så de har inte satt igång elementen än. Det är kallt.
Pazo Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 tja! försöker steka ägg nu men pannan vill inte bli varm 😆
Linus Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Pannan är inte varm? Då har du säkert inte feber och borde vara glad för det? 😆
Gote Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Är det verkligen att göra dumheter att hoppa av en 20-poängskurs på universitetet som man inte riktigt trivs på? Jag förstår att ett gymnasieavhopp är dumt, till exempel, eller en 160-poängs yrkesutbildning. Att hoppa av en 20-poängare är ju inga problem, men det kan ju bli problem med studiemedel om du vill plugga nåt annat sen. Håll ut så länge det går medans du funderar på vad du vill! Jag tappade helt fokus när jag pluggade också, men det var ju en ganska lång utbildning och idag är jag glad att jag höll mig kvar. Sen tog jag ett jobb som inte har nåt med utbildningen att göra. Eller, jo, om man kisar riktigt mycket och tittar i ögonvrån så ligger det i alla fall i samma område...
mornel Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Är det verkligen att göra dumheter att hoppa av en 20-poängskurs på universitetet som man inte riktigt trivs på? Jag förstår att ett gymnasieavhopp är dumt, till exempel, eller en 160-poängs yrkesutbildning. Att hoppa av en 20-poängare är ju inga problem, men det kan ju bli problem med studiemedel om du vill plugga nåt annat sen. Håll ut så länge det går medans du funderar på vad du vill! Jag tappade helt fokus när jag pluggade också, men det var ju en ganska lång utbildning och idag är jag glad att jag höll mig kvar. Sen tog jag ett jobb som inte har nåt med utbildningen att göra. Eller, jo, om man kisar riktigt mycket och tittar i ögonvrån så ligger det i alla fall i samma område... Jo, jag har varit på en föreläsning idag och kommer nog att hänga kvar, det handlar ju bara om några månader av mitt liv, liksom. Det är ingen som sitter på ett ledigt jobb med start i slutet av Januari 2006? 😄
mornel Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Uch! Det är inte kul att behöva tömma aska ur vedpannan och tända en brasa så här dags! 🙁 Man skall bo i lägenhet om vintrarna! Det är inte mycket vamare ska jag säga dig. Den förbannade hyresvärden hajar inte att hus byggda för snart hundra år sedan har drag i fönstren och sånt, så de har inte satt igång elementen än. Det är kallt. 😆 Ja vad har man för val när hyresvärden inte hajjar 😛😄 😆 Det sjuka är att de faktiskt har satt igång elementen den här morgonen! 😆 Jippi!
Gote Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Uch! Det är inte kul att behöva tömma aska ur vedpannan och tända en brasa så här dags! 🙁 Man skall bo i lägenhet om vintrarna! Det är inte mycket vamare ska jag säga dig. Den förbannade hyresvärden hajar inte att hus byggda för snart hundra år sedan har drag i fönstren och sånt, så de har inte satt igång elementen än. Det är kallt. 😛 Ja vad har man för val när hyresvärden inte hajjar 😄🙁 😆 Det sjuka är att de faktiskt har satt igång elementen den här morgonen! 😆 Jippi! Det kostar pengar att värma ett hus. Kan han vänta en vecka till med att slå på värmen så får han mer glögg till jul... 😆 Det värsta var nog när jag bodde på korridor i Lund och bodde kvar över mellandagarna. De räknar tydligen med att alla studenter åker hem över julhelgen för djävlar vad kallt det blev...
mornel Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Nu är mitt ena band Flights hemsida omdesignad med fler låtar tillgängliga för nedladdning. Ta er en titt! Länk
Gote Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Nu är mitt ena band Flights hemsida omdesignad med fler låtar tillgängliga för nedladdning. Ta er en titt! Länk Goa låtar! Skön stämning.
Pluffo Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Jag förstår mig inte på den här tråden längre... 😲 Först är den helt död med en eller två poster om dagen och sedan loggar några marodörer in *host*Grahn*host .... *host*MarcusRombo*host*....*host*Lilleviktor*host*....*host*med flera*host* och sedan har det postats 15 sidor på en kväll... 😆 Du har skapat ett monster ditt monster! 😄 Hur dödar man det då? Eller är det som med Frankenstein? Kommer min kreation att bryta nacken av mig? 😆 Du får pm-spamma moderatorerna med rubriken "Låt oss kapa forumets längsta tråd" och be dem dela den till 613 stycken 1-sidorstrådar, och sen är den död! 😆 OH MY GOSH! Haja att det faktiskt skulle kunna hända. Det vore ännu mer snopet än om de låste den. 😉 Låsa? Skräms inte så! Haha. Det är roligt att Neko skrev det här på första sidan: Meningslöst, men vad tusan. Om den håller i sig hyffsat nitar jag den.' Jag tycker nog att den har hållit i sig hyfsat, men inte har den nitats inte! Dags att PM:bomba Neko!!! Ja DET käns ju viktigt (att den nitas)! 😆 Det är nog lättare att göra ett virus som bara slår ut de datorer som oftast är uppkoplade på ..........öh...denna tråd! EDIT: Stafvfell 😛 Du är DUM!!!
mornel Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Nu är mitt ena band Flights hemsida omdesignad med fler låtar tillgängliga för nedladdning. Ta er en titt! Länk Bra låtar! Både gillar och ogillar sidns utseende. Lite halv brokiga vintagetapeter typ! Vad roligt att du gillade låtarna
mornel Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Nu är mitt ena band Flights hemsida omdesignad med fler låtar tillgängliga för nedladdning. Ta er en titt! Länk Goa låtar! Skön stämning. Och du med!
mornel Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Nu är mitt ena band Flights hemsida omdesignad med fler låtar tillgängliga för nedladdning. Ta er en titt! Länk Bra låtar! Både gillar och ogillar sidns utseende. Lite halv brokiga vintagetapeter typ! 🙂 Vad roligt att du gillade låtarna 🙂 Lär ju köpa ett eller flera ex av skivan! Har redan reckomenderat den för några vänner! 🙂 Haha, vad roligt! Fast jag är inte helt säker på att vi har några exemplar kvar, jag tror att alla 100 är slutsålda faktiskt, men jag kan kolla med de andra på repet ikväll. Å andra sidan finns ju redan allt utlagt på websidan, men cdfodralet är sjukt fint 🙂
iHz Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Någon som orkat läsa igenom alla svar i det här forumet? Jag menar, är det inte något på 18 000 nu? Om någon har gjort det, ska den personen på en spygrön pudel av mig! 🙂
mornel Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Nu är mitt ena band Flights hemsida omdesignad med fler låtar tillgängliga för nedladdning. Ta er en titt! Länk Bra låtar! Både gillar och ogillar sidns utseende. Lite halv brokiga vintagetapeter typ! 🙂 Vad roligt att du gillade låtarna 🙂 Lär ju köpa ett eller flera ex av skivan! Har redan reckomenderat den för några vänner! 🙂 Haha, vad roligt! Fast jag är inte helt säker på att vi har några exemplar kvar, jag tror att alla 100 är slutsålda faktiskt, men jag kan kolla med de andra på repet ikväll. Å andra sidan finns ju redan allt utlagt på websidan, men cdfodralet är sjukt fint 🙂 🙂 Har ni ingen repruduktion?! 🙂 De var så jobbiga att tillverka, så jag vet faktiskt inte. Men jag ska höra med de andra ikväll. Omslagen är handtryckta och stämplade på fint papper och sedan ihopsydda med tråd, och så är själva cdr-skivan målad, så det tar sin rediga tid att göra en skiva.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Tjena! Idag, precis som alla andra dagar, kom jag precis sådär alldeles lagom sent till skolan, cirkus 4 timmar bara, imorgon blir det bara 3.
mornel Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Nu är mitt ena band Flights hemsida omdesignad med fler låtar tillgängliga för nedladdning. Ta er en titt! Länk Bra låtar! Både gillar och ogillar sidns utseende. Lite halv brokiga vintagetapeter typ! 🙂 Vad roligt att du gillade låtarna 🙂 Lär ju köpa ett eller flera ex av skivan! Har redan reckomenderat den för några vänner! 🙂 Haha, vad roligt! Fast jag är inte helt säker på att vi har några exemplar kvar, jag tror att alla 100 är slutsålda faktiskt, men jag kan kolla med de andra på repet ikväll. Å andra sidan finns ju redan allt utlagt på websidan, men cdfodralet är sjukt fint 🙂 🙂 Har ni ingen repruduktion?! 🙂 De var så jobbiga att tillverka, så jag vet faktiskt inte. Men jag ska höra med de andra ikväll. Omslagen är handtryckta och stämplade på fint papper och sedan ihopsydda med tråd, och så är själva cdr-skivan målad, så det tar sin rediga tid att göra en skiva. OJ! Boka ett till mig om det fins kvar, så är du hygglig! 🙂 Jag lovar! 🙂
musik (oregistrerad) Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Alla dessa quoteringar gör att man inte vill läsa tråden längre... 🙂
Gote Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Nu är mitt ena band Flights hemsida omdesignad med fler låtar tillgängliga för nedladdning. Ta er en titt! Länk Bra låtar! Både gillar och ogillar sidns utseende. Lite halv brokiga vintagetapeter typ! 🙂 Vad roligt att du gillade låtarna 🙂 Lär ju köpa ett eller flera ex av skivan! Har redan reckomenderat den för några vänner! 🙂 Haha, vad roligt! Fast jag är inte helt säker på att vi har några exemplar kvar, jag tror att alla 100 är slutsålda faktiskt, men jag kan kolla med de andra på repet ikväll. Å andra sidan finns ju redan allt utlagt på websidan, men cdfodralet är sjukt fint 🙂 🙂 Har ni ingen repruduktion?! 🙂 De var så jobbiga att tillverka, så jag vet faktiskt inte. Men jag ska höra med de andra ikväll. Omslagen är handtryckta och stämplade på fint papper och sedan ihopsydda med tråd, och så är själva cdr-skivan målad, så det tar sin rediga tid att göra en skiva. 🙂 Snacka om hantverk...
Recommended Posts