MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Nu vet jag någon som börjar bli riktigt skadat sugen på snus.
mornel Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Nu vet jag någon som börjar bli riktigt skadat sugen på snus. Berätta! Vem?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Nu vet jag någon som börjar bli riktigt skadat sugen på snus. Berätta! Vem? <-------------------------------- Han 😛
mornel Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Nu vet jag någon som börjar bli riktigt skadat sugen på snus. Berätta! Vem? <-------------------------------- Han 😛 Aw. Men varför inte bara ta en snus om du är sugen?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Nu vet jag någon som börjar bli riktigt skadat sugen på snus. Berätta! Vem? <-------------------------------- Han 😄 Aw. Men varför inte bara ta en snus om du är sugen? Är det det som kallas "att sluta"? 😛
Gote Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 <tag> Ouroboros: lets play Pong<Ouroboros> Ok. <tag> | . <Ouroboros> . | <tag> | . <Ouroboros> . | <tag> | . <Ouroboros> | . <Ouroboros> Whoops 😛
mornel Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Nu vet jag någon som börjar bli riktigt skadat sugen på snus. Berätta! Vem? <-------------------------------- Han 😄 Aw. Men varför inte bara ta en snus om du är sugen? Är det det som kallas "att sluta"? 😛 Äsch, sluta är som att sova: mesigt.
Thimmie Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 I den här tråden trivs man verkligen som ... i vattnet. ...och det får mig att tänka på att jag åt fisk till lunch idag. 😛
Gote Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Nu vet jag någon som börjar bli riktigt skadat sugen på snus. Berätta! Vem? <-------------------------------- Han 😄 Aw. Men varför inte bara ta en snus om du är sugen? Är det det som kallas "att sluta"? 😛 Äsch, sluta är som att sova: mesigt. Då är det dubbelt mesigt att sluta sova? 😄
mornel Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Nu vet jag någon som börjar bli riktigt skadat sugen på snus. Berätta! Vem? <-------------------------------- Han 😄 Aw. Men varför inte bara ta en snus om du är sugen? Är det det som kallas "att sluta"? 😛 Äsch, sluta är som att sova: mesigt. Då är det dubbelt mesigt att sluta sova? 😄 Vakna alltså? Jajemänsan.
Pico Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Dom har en sjysst bas på Estrad. Bara en? 😕 Näe seriöst, något speciellt du tycker jag borde hålla ögonen öppna för? 😉
Pico Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Hallåj! Bidde det nån bas? 😱 Näe, gick inte dit idag. Var svim-hungrig efter lektionen. 😆 Nåväl, ingen skola imorgon, så då passar det perfa att gå runt på musikaffärerna och spana.
mornel Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 http://www.halmenmusik.se fast i Sunburst. Så gäla cool asså! 🙂 Konstig produktbeskrivning: Med den nya innovativa omkopplaren S-1 kan du byta från humbucker till singelcoil på ett ögonblick. Omkopplaren syns inte men gör din gitarr till en allroundgitarr med massor av sound. Gitarr?
ViktorDenStore Postat 7 november 2005 Trådstartare Postat 7 november 2005 I den här tråden trivs man verkligen som ... i vattnet. ...och det får mig att tänka på att jag åt fisk till lunch idag. 😛 Oh 😮 Vi har finbesök pojkar, Thimmie är här 🙂🥰 :wub: Uppför er väl nu!!! 😉
ViktorDenStore Postat 7 november 2005 Trådstartare Postat 7 november 2005 http://www.halmenmusik.se fast i Sunburst. Så gäla cool asså! 🥰 Konstig produktbeskrivning: Med den nya innovativa omkopplaren S-1 kan du byta från humbucker till singelcoil på ett ögonblick. Omkopplaren syns inte men gör din gitarr till en allroundgitarr med massor av sound. Gitarr? Det är inte lätt alltid vettu 🙂
Thimmie Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 I den här tråden trivs man verkligen som ... i vattnet. ...och det får mig att tänka på att jag åt fisk till lunch idag. 😛 Oh 😛 Vi har finbesök pojkar, Thimmie är här 🙂🥰 :wub: Uppför er väl nu!!! 😮 Hehe... 😉
Gote Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 http://www.halmenmusik.se fast i Sunburst. Så gäla cool asså! 😉 Konstig produktbeskrivning: Med den nya innovativa omkopplaren S-1 kan du byta från humbucker till singelcoil på ett ögonblick. Omkopplaren syns inte men gör din gitarr till en allroundgitarr med massor av sound. Gitarr? 🥰 Sitter det humbuckers på den förresten? 🙂 Eller nej nu fattar jag. Man kan enkelt byta mickrofoner på den...eller? 🥰 Jag har en strömbrytare som låter mig byta från blues till sunburst...
mornel Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 http://www.halmenmusik.se fast i Sunburst. Så gäla cool asså! 😉 Konstig produktbeskrivning: Med den nya innovativa omkopplaren S-1 kan du byta från humbucker till singelcoil på ett ögonblick. Omkopplaren syns inte men gör din gitarr till en allroundgitarr med massor av sound. Gitarr? 🥰 Sitter det humbuckers på den förresten? 🙂 Eller nej nu fattar jag. Man kan enkelt byta mickrofoner på den...eller? 🥰 Det sitter humbuckermickar på den, men det finns en switch för att ställa om dem till singlecoil, av vad jag förstod.
Pazo Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Konkavitet och inflektionspunkter tillhör allmänbildningen Nu vet ni det... 🙂
Pazo Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Hej gossar 🙂 Nu ska jag gå och ta ut tvätten ur tvättmaskinen...Kommer strax!
Pazo Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Nu är jag tillbkas 🙂 Visst är de bättre att hänga kläderna att torka än att torka dem i torkmaskinen? 😏
mornel Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Nu är jag tillbkas 🙂 Visst är de bättre att hänga kläderna att torka än att torka dem i torkmaskinen? 😏 Kalsonger och strumpor samt handdukar går bra att köra i torktumlaren. Resten brukar jag hänga in i torkskåpet.
Recommended Posts