Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Hej!

Om man är för snabb kan man inte skriva ännu ett mess, för då kommer bara "Go back" upp! Forumets stora brist!!

Nån sjöng "I'm too sexy for my t-shirt", jag säger "I'm too fast for my pc, even though I'm injured".

tandkross//:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Nu har jag inte snusat på flera timmar. Fy fan vad grym jag är. Jag klarar av det här, jag kan göra detta... Öhm... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är så in i h-vete sugen att gå och köpa en bas idag.

Har inte hittat någon plugg som låter tillräckligt mums. 🙂

(Eller det är klart, man kan skruva till dem så de blir lite bättre, men jag är sugen på att få spela på riktig bas också.) 🙂

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är så in i h-vete sugen att gå och köpa en bas idag.

Har inte hittat någon plugg som låter tillräckligt mums. 🙂

(Eller det är klart, man kan skruva till dem så de blir lite bättre, men jag är sugen på att få spela på riktig bas också.) 🙂

Så vad väntar du på?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är så in i h-vete sugen att gå och köpa en bas idag.

Har inte hittat någon plugg som låter tillräckligt mums.  🙂

(Eller det är klart, man kan skruva till dem så de blir lite bättre, men jag är sugen på att få spela på riktig bas också.)  🙂

Så vad väntar du på?

På att någon skall slå mig hårt i huvudet så jag tappar tillräckligt med vett för att lägga pengar

på något som jag egentligen inte har råd med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är så in i h-vete sugen att gå och köpa en bas idag.

Har inte hittat någon plugg som låter tillräckligt mums.  🙂

(Eller det är klart, man kan skruva till dem så de blir lite bättre, men jag är sugen på att få spela på riktig bas också.)  🙂

Så vad väntar du på?

På att någon skall slå mig hårt i huvudet så jag tappar tillräckligt med vett för att lägga pengar

på något som jag egentligen inte har råd med.

*POW*

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är så in i h-vete sugen att gå och köpa en bas idag.

Har inte hittat någon plugg som låter tillräckligt mums.  😏

(Eller det är klart, man kan skruva till dem så de blir lite bättre, men jag är sugen på att få spela på riktig bas också.)  😄

Så vad väntar du på?

På att någon skall slå mig hårt i huvudet så jag tappar tillräckligt med vett för att lägga pengar

på något som jag egentligen inte har råd med.

*POW*

Hmm... tack! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är så in i h-vete sugen att gå och köpa en bas idag.

Har inte hittat någon plugg som låter tillräckligt mums.  😄

(Eller det är klart, man kan skruva till dem så de blir lite bättre, men jag är sugen på att få spela på riktig bas också.)  😄

Så vad väntar du på?

På att någon skall slå mig hårt i huvudet så jag tappar tillräckligt med vett för att lägga pengar

på något som jag egentligen inte har råd med.

*POW*

Hmm... tack! 😄

Ursäkta batman-imitationen... 😏

Men allvar. Nog finns det plats i plånboken för ett kvitto till? De är ju inte så skrymmande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är så in i h-vete sugen att gå och köpa en bas idag.

Har inte hittat någon plugg som låter tillräckligt mums.  😄

(Eller det är klart, man kan skruva till dem så de blir lite bättre, men jag är sugen på att få spela på riktig bas också.)  😄

Så vad väntar du på?

På att någon skall slå mig hårt i huvudet så jag tappar tillräckligt med vett för att lägga pengar

på något som jag egentligen inte har råd med.

*POW*

Hmm... tack! 😄

Ursäkta batman-imitationen... 😏

Men allvar. Nog finns det plats i plånboken för ett kvitto till? De är ju inte så skrymmande.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig ångrat mitt basinköp. Spring till musikaffären genast!

Musikaffären ligger på farligt impuls-avstånd från skolan. Kanske säg... 70 meter från var jag har lektion idag. 😏

Sedär! Gå och spela lite efter lektionen men lova dig att du inte får köpa den förrän du har varit hemma och tänkt efter lite till, genom att inte ta med dig några pengar. Då blir det längre till musikaffären och du har mindre risk för att impulsköpa något du inte har råd med 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig ångrat mitt basinköp. Spring till musikaffären genast!

Musikaffären ligger på farligt impuls-avstånd från skolan. Kanske säg... 70 meter från var jag har lektion idag. 😏

Sedär! Gå och spela lite efter lektionen men lova dig att du inte får köpa den förrän du har varit hemma och tänkt efter lite till, genom att inte ta med dig några pengar. Då blir det längre till musikaffären och du har mindre risk för att impulsköpa något du inte har råd med 😄

Har ju alltid plastic-fantastic, och kan inte lämna det hemma. 😄

Närå, jag är ingen direkt superduper impulsmänniska när det gäller sånt där. Snarare tvärt om, får inte tummen ur! 😄

Men sondera terrängen skall jag göra.

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Fisksoppa!  😄

Mums! 😛

Ja, det var verkligen en höjdare! Med räkor och hela köret! 😄

Åt du lunch med "fjäll"an?

Haha jag är en "fena" på ordvitsar. 😆😆😄

aja. Simma lugnt.

😄

😆😆😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...