Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 BlÄ! Å dessutom har jag börjat känna en klump i halsen å de svider lite, kommer bli förkyld snart 🥰
Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 ...men nu nyser jag som bara den istället. Kanske är därför som jag börjar må bra. Alla äckliga baskilusker flyger omkring. 🥰 🥰🥰😳😱😱
Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Jag kände mig degig ett tag men det börjar gå över nu. 🥰🥰🥰
Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Håller jag på att smitta dom medans jag själv håller på att bli frisk? 🥰🥰 Det verkar så... Själv lyckades jag under våren (eller förra hösten) att smitta ner halva min klass. Alla började bli sjuka precis när jag blev helt frisk 😱 hahahaha. så roligt att mobba alla när de mådde "mindre bra" 🥰😳
Pico Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 🥰 Säg mig Grahn, börjar du bli nervös nu, eller är det för tidigt ännu?
Pico Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 🥰 Säg mig Grahn, börjar du bli nervös nu, eller är det för tidigt ännu? Va? 🥰 Julen närmar sig, misstänker du blir kapad jäms med fotknölarna snart.. 🥰
Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 🥰 Säg mig Grahn, börjar du bli nervös nu, eller är det för tidigt ännu? Va? 🥰 🥰
Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 😎 Säg mig Grahn, börjar du bli nervös nu, eller är det för tidigt ännu? Va? 😳 Julen närmar sig, misstänker du blir kapad jäms med fotknölarna snart.. 😱 Jaa.. ja. 😱 Undra vem so får med sid den Grahnen hem? 🥰🥰🥰
Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 😎 Säg mig Grahn, börjar du bli nervös nu, eller är det för tidigt ännu? Va? 🥰 Julen närmar sig, misstänker du blir kapad jäms med fotknölarna snart.. 😛 Jaa.. ja. 🥰 😄 Inte fan vill jag stå i hörnet med stjärnan på topp och kulor i grenen. 🥰 😳😱😱😎😆😆😆 HAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!
Pico Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 😎 Säg mig Grahn, börjar du bli nervös nu, eller är det för tidigt ännu? Va? 🥰 Julen närmar sig, misstänker du blir kapad jäms med fotknölarna snart.. 😄 Jaa.. ja. 🥰 😎 Inte fan vill jag stå i hörnet med stjärnan på topp och kulor i grenen. 🥰 😳😱😱😎😆😆😆 HAHAHAH!!!!!!!!!!!!!! 😛
Pico Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Säg mig Grahn, hur pass less är du på alla skogsskämt vid det här laget? 😉
Pico Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Säg mig Grahn, hur pass less är du på alla skogsskämt vid det här laget? 😄 😄😉😱🙁😱🙂 I hear ya! 😳 😱
Pico Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 (redigerat) Hehe! Jo man är lagomt less på alla skämt nu. 😱 Visste ni förresten att jag har haft stubbfrisyr förr i tiden? 😱 Hehe, och varenda kotte ( 😱 ) sågade ( 🙂 ) dig för det? 😳 Hmm, som 14-15åring lovade jag mig själv att aldrig få lika dålig humor som min far. Och nu sjönk jag helt plötsligt bra mycket lägre... 😉 Redigerat 6 november 2005 av Pico
Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Hehe! Jo man är lagomt less på alla skämt nu. 😱 Visste ni förresten att jag har haft stubbfrisyr förr i tiden? 😉 🙂
Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Hehe! Jo man är lagomt less på alla skämt nu. 🙁 Visste ni förresten att jag har haft stubbfrisyr förr i tiden? 😱 Hehe, och varenda kotte ( 😄 ) sågade ( 😉 ) dig för det? 😄 Ja... 🙂😄😄 Nu börjar jag förstå varför det är så mycket träflisor på golvet när jag spelar trummor... 😱😳😱
Pico Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Hehe! Jo man är lagomt less på alla skämt nu. 😱 Visste ni förresten att jag har haft stubbfrisyr förr i tiden? 😱 Hehe, och varenda kotte ( 😄 ) sågade ( 😉 ) dig för det? 😱 Ja... 🙂😳😄 Nu börjar jag förstå varför det är så mycket träflisor på golvet när jag spelar trummor... 🙁
Pico Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 sova, eller inte sova? 😉 Inte sova! 🙂 Blir en TV-dos för mig innan sängen. Hmm, har jag missat pokern på femman nu tro? Oh well, back to reality imorgon.. *whaaaa* skola. 😳 Aja, herrå båjs!! 😱
mornel Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Jag ska sova snart oxå. Vi hörs tokstollar! Hare! 🙂 Vem kallar du tokstolle!? 😉
Recommended Posts