Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Phats & Small - Music For Pushchairs och Armand vad Helden - You Don't Know Me jar också samma sampling! 🙂 Fast Armand's låt är bättre Phats & Small's... ok, ska checka in dem. Men nu ska jag äta upp mina paprika/röktskinka/tomat/kottbulle- mackor, samtidigt som jag tittar på Mythbusters...inte många avsnitt kvar nu 🙂 Puzz! 🙂
Eternal Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 givetvis. Men bara för ett litet tag till 10 min - 120 min
Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 givetvis. Men bara för ett litet tag till 10 min - 120 min oke oke, då vet jag 🙂
Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Så skynda dig att svara i klagomålstråden 😆 Said and done...
mornel Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Phats & Small - Music For Pushchairs och Armand vad Helden - You Don't Know Me jar också samma sampling! 😉 Fast Armand's låt är bättre Phats & Small's... ok, ska checka in dem. Men nu ska jag äta upp mina paprika/röktskinka/tomat/kottbulle- mackor, samtidigt som jag tittar på Mythbusters...inte många avsnitt kvar nu 😆 Jag tror att jag har sett alla avsnitt nu.
Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Phats & Small - Music For Pushchairs och Armand vad Helden - You Don't Know Me jar också samma sampling! 😄 Fast Armand's låt är bättre Phats & Small's... ok, ska checka in dem. Men nu ska jag äta upp mina paprika/röktskinka/tomat/kottbulle- mackor, samtidigt som jag tittar på Mythbusters...inte många avsnitt kvar nu 😉 Jag tror att jag har sett alla avsnitt nu. Nice för dig då 😆
ViktorDenStore Postat 6 november 2005 Trådstartare Postat 6 november 2005 Phats & Small - Music For Pushchairs och Armand vad Helden - You Don't Know Me jar också samma sampling! 😄 Fast Armand's låt är bättre Phats & Small's... ok, ska checka in dem. Men nu ska jag äta upp mina paprika/röktskinka/tomat/kottbulle- mackor, samtidigt som jag tittar på Mythbusters...inte många avsnitt kvar nu 😄 Puzz! 😆 😉 PUSS!!!
Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Phats & Small - Music For Pushchairs och Armand vad Helden - You Don't Know Me jar också samma sampling! 🙂 Fast Armand's låt är bättre Phats & Small's... ok, ska checka in dem. Men nu ska jag äta upp mina paprika/röktskinka/tomat/kottbulle- mackor, samtidigt som jag tittar på Mythbusters...inte många avsnitt kvar nu 😄 Puzz! 😆 😉 PUSS!!! Men de var ju längesen...nu är jag ju här 😄
mornel Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Phats & Small - Music For Pushchairs och Armand vad Helden - You Don't Know Me jar också samma sampling! 😄 Fast Armand's låt är bättre Phats & Small's... ok, ska checka in dem. Men nu ska jag äta upp mina paprika/röktskinka/tomat/kottbulle- mackor, samtidigt som jag tittar på Mythbusters...inte många avsnitt kvar nu 😉 Jag tror att jag har sett alla avsnitt nu. Nice för dig då 😆 Nä, det är tråkigt 😄 Då kan jag ju inte se några nya!
Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Phats & Small - Music For Pushchairs och Armand vad Helden - You Don't Know Me jar också samma sampling! 😄 Fast Armand's låt är bättre Phats & Small's... ok, ska checka in dem. Men nu ska jag äta upp mina paprika/röktskinka/tomat/kottbulle- mackor, samtidigt som jag tittar på Mythbusters...inte många avsnitt kvar nu 😄 Jag tror att jag har sett alla avsnitt nu. Nice för dig då 😆 Nä, det är tråkigt 🙂 Då kan jag ju inte se några nya! Onice för dig då! 😉
Jocke Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Tjena gubbs. Har inte skrivit på en sisådär 100 sidor. Har varit för upptagen med Mythbusters bl.a. 😉 Har nog stora delar av första säsongen kvar. 😉
Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Tjena gubbs. Har inte skrivit på en sisådär 100 sidor. Har varit för upptagen med Mythbusters bl.a. 😮 Har nog stora delar av första säsongen kvar. 🥰 😉 Nåt mer än mythbusters måste de varit! för de klarar ju tom jag! 😉
Jocke Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Tjena gubbs. Har inte skrivit på en sisådär 100 sidor. Har varit för upptagen med Mythbusters bl.a. 😮 Har nog stora delar av första säsongen kvar. 🥰 😉 Nåt mer än mythbusters måste de varit! för de klarar ju tom jag! 😉 Hehe... Nej, jag sugs in i det till den grad att jag inte ens kan uppbringa några ord i den här tråden. Men nu har jag samlat styrka.
Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Tjena gubbs. Har inte skrivit på en sisådär 100 sidor. Har varit för upptagen med Mythbusters bl.a. 😮 Har nog stora delar av första säsongen kvar. 🥰 😉 Nåt mer än mythbusters måste de varit! för de klarar ju tom jag! 😉 Hehe... Nej, jag sugs in i det till den grad att jag inte ens kan uppbringa några ord i den här tråden. Men nu har jag samlat styrka. Okey... VÄlkommen tillbaks iaf 🥰
Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Äre nån jävel här? 🥰 Ja här! 😉 😉😮🥰 Vad sysslar du med då? Själv diggar/dansar jag till musiken 🥰
Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Äre nån jävel här? 🙂 Ja här! 😉 😉😮🥰 Vad sysslar du med då? Själv diggar/dansar jag till musiken 🥰 Jag kom precis från replokalen. 🥰 NICE NICE! Vad spelade du/ni för någe då?
Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Äre nån jävel här? 🙂 Ja här! 😮 🥰🥰🥰 Vad sysslar du med då? Själv diggar/dansar jag till musiken 🙂 Jag kom precis från replokalen. 😎 NICE NICE! Vad spelade du/ni för någe då? Nä vi är bara ett hobby band som spelar massa "tråkiga" rockcovers. 😉 Okey 😉
mornel Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Mitt rum är varmt, men det är lite instängt. Hade fönstret öppet för en stund sedan, men det blev så kallt att jag blev tvungen att stänga 🥰
Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Så fort jag sitter still börjar benen att frysa massor 🥰 Sen resten av kroppen efter ett tag 🥰
Recommended Posts