Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Phats & Small - Music For Pushchairs och Armand vad Helden - You Don't Know Me jar också samma sampling! 🙂 Fast Armand's låt är bättre Phats & Small's...

ok, ska checka in dem.

Men nu ska jag äta upp mina paprika/röktskinka/tomat/kottbulle- mackor, samtidigt som jag tittar på Mythbusters...inte många avsnitt kvar nu 🙂

Puzz! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Phats & Small - Music For Pushchairs och Armand vad Helden - You Don't Know Me jar också samma sampling! 😉 Fast Armand's låt är bättre Phats & Small's...

ok, ska checka in dem.

Men nu ska jag äta upp mina paprika/röktskinka/tomat/kottbulle- mackor, samtidigt som jag tittar på Mythbusters...inte många avsnitt kvar nu 😆

Jag tror att jag har sett alla avsnitt nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Phats & Small - Music For Pushchairs och Armand vad Helden - You Don't Know Me jar också samma sampling! 😄 Fast Armand's låt är bättre Phats & Small's...

ok, ska checka in dem.

Men nu ska jag äta upp mina paprika/röktskinka/tomat/kottbulle- mackor, samtidigt som jag tittar på Mythbusters...inte många avsnitt kvar nu 😉

Jag tror att jag har sett alla avsnitt nu.

Nice för dig då 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Phats & Small - Music For Pushchairs och Armand vad Helden - You Don't Know Me jar också samma sampling! 😄 Fast Armand's låt är bättre Phats & Small's...

ok, ska checka in dem.

Men nu ska jag äta upp mina paprika/röktskinka/tomat/kottbulle- mackor, samtidigt som jag tittar på Mythbusters...inte många avsnitt kvar nu 😄

Puzz! 😆

😉 PUSS!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Phats & Small - Music For Pushchairs och Armand vad Helden - You Don't Know Me jar också samma sampling! 🙂 Fast Armand's låt är bättre Phats & Small's...

ok, ska checka in dem.

Men nu ska jag äta upp mina paprika/röktskinka/tomat/kottbulle- mackor, samtidigt som jag tittar på Mythbusters...inte många avsnitt kvar nu 😄

Puzz! 😆

😉 PUSS!!!

Men de var ju längesen...nu är jag ju här 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Phats & Small - Music For Pushchairs och Armand vad Helden - You Don't Know Me jar också samma sampling! 😄 Fast Armand's låt är bättre Phats & Small's...

ok, ska checka in dem.

Men nu ska jag äta upp mina paprika/röktskinka/tomat/kottbulle- mackor, samtidigt som jag tittar på Mythbusters...inte många avsnitt kvar nu 😉

Jag tror att jag har sett alla avsnitt nu.

Nice för dig då 😆

Nä, det är tråkigt 😄 Då kan jag ju inte se några nya!

Link to comment
Dela på andra sajter

Phats & Small - Music For Pushchairs och Armand vad Helden - You Don't Know Me jar också samma sampling! 😄 Fast Armand's låt är bättre Phats & Small's...

ok, ska checka in dem.

Men nu ska jag äta upp mina paprika/röktskinka/tomat/kottbulle- mackor, samtidigt som jag tittar på Mythbusters...inte många avsnitt kvar nu 😄

Jag tror att jag har sett alla avsnitt nu.

Nice för dig då 😆

Nä, det är tråkigt 🙂 Då kan jag ju inte se några nya!

Onice för dig då! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena gubbs. Har inte skrivit på en sisådär 100 sidor. Har varit för upptagen med Mythbusters bl.a.  😮 Har nog stora delar av första säsongen kvar.  🥰

😉

Nåt mer än mythbusters måste de varit! för de klarar ju tom jag! 😉

Hehe... Nej, jag sugs in i det till den grad att jag inte ens kan uppbringa några ord i den här tråden. Men nu har jag samlat styrka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena gubbs. Har inte skrivit på en sisådär 100 sidor. Har varit för upptagen med Mythbusters bl.a.  😮 Har nog stora delar av första säsongen kvar.  🥰

😉

Nåt mer än mythbusters måste de varit! för de klarar ju tom jag! 😉

Hehe... Nej, jag sugs in i det till den grad att jag inte ens kan uppbringa några ord i den här tråden. Men nu har jag samlat styrka.

Okey... VÄlkommen tillbaks iaf 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Äre nån jävel här?  🙂

Ja här! 😮

🥰🥰🥰

Vad sysslar du med då?

Själv diggar/dansar jag till musiken 🙂

Jag kom precis från replokalen. 😎

NICE NICE!

Vad spelade du/ni för någe då?

Nä vi är bara ett hobby band som spelar massa "tråkiga" rockcovers. 😉

Okey 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt rum är varmt, men det är lite instängt. Hade fönstret öppet för en stund sedan, men det blev så kallt att jag blev tvungen att stänga 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...