Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Det finns väl redan en tråd där man bara får använda smileys?

Använd den istället och skriv något intressant här istället.

Såsom:

Snart släpps Heed's första platta i Europa. Kolla in www.heedonline.com

Den här tråden går ju ut på att spamma... dah!!! 😱

😱

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Håhåjaja. Nu ska jag pumpa Explosions in the Sky - Your Hand in Mine och packa upp matkassen. Låten finns förresten tillgänglig för gratis nedladdning och är jättebra! Länk!

Link to comment
Dela på andra sajter

NE NU BLIR JAG ARG! (Tror jag)

September - Looking for love har en sampling som redan är använd!!

C-mos - 2million ways, tror jag har precis samma sampling bara klipp lite annorlunda. Och den låten är skiiiit bra!

Då kan man ju inte bara också använda samplingen ju! 😛

Tycker jag verkar dumt 🙂🙂🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Låten jag länkade till är iofs inte lika bra som LP-versionen. Det där är en specialinspelning till soundtracket till Friday Night Lights, med stråkar och mesigt gitarrljud. Den lite smutsigare originalversionen är mycket bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

NE NU BLIR JAG ARG! (Tror jag)

September - Looking for love har en sampling som redan är använd!!

C-mos - 2million ways, tror jag har precis samma sampling bara klipp lite annorlunda. Och den låten är skiiiit bra!

Då kan man ju inte bara också använda samplingen ju! 😛

Tycker jag verkar dumt 🙂🙂🙁

Äh, det finns massor med låtar som använder samma samplingar. Amen-breaket är det mest extrema exemplet. Det är ganska roligt att upptäcka såna. Jag blev glatt överraskad när jag upptäckte att Cunninlynguists och Ian Pooley har använt samma trumpetslinga i varsin låt; en hip hop-låt och en housedänga 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

NE NU BLIR JAG ARG! (Tror jag)

September - Looking for love har en sampling som redan är använd!!

C-mos - 2million ways, tror jag har precis samma sampling bara klipp lite annorlunda. Och den låten är skiiiit bra!

Då kan man ju inte bara också använda samplingen ju!  😛

Tycker jag verkar dumt  🙂  🙁  🙂

Äh, det finns massor med låtar som använder samma samplingar. Amen-breaket är det mest extrema exemplet. Det är ganska roligt att upptäcka såna. Jag blev glatt överraskad när jag upptäckte att Cunninlynguists och Ian Pooley har använt samma trumpetslinga i varsin låt; en hip hop-låt och en housedänga 🙂

hehe 🙂

De jag int gillar är att en såå bra låt ska ha samma grejer som en inte så bra låt 🙂

Annat hade de varit ifall de vore två skitbra låtar 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Håhåjaja. Nu ska jag pumpa Explosions in the Sky - Your Hand in Mine och packa upp matkassen. Låten finns förresten tillgänglig för gratis nedladdning och är jättebra! Länk!

Vad fiiiin den var 😛🙂

Ja, den är fin, du skulle höra originalet! Jag hade lyckan att se dem live i berlin för två år sedan, det var sanslöst. Tre gitarrister och en trummis i en jätteliten svettig lokal. Det var, tillsammans med Sigur Rós på Södra Teatern, nog det bästa jag sett live.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Hej. Nu är jag tillbaka. Kom hem nyss, sov hos morsan och har legat i min systers säng hela dagen och tittat på TV. Mår fan inget bra. Skall äta något snart. Det har varit en alldeles för hård vecka, och jag har gjort av med alldeles för mycket pengar. Det är nog som morsan säger iaf, jag är en helt sjukt värdelös ekonom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv införskaffade jag ännu ett par nya dojjor igår 😛

Denhär gången blev de ett par Adidas forum mid

00240294_sez.jpg

Mina dojjer är dock svart/röd/vita. å inte grön/orange/vita.

Jättenöjd är jag 🙂

Ps: Ja jag är adidasbög, därför jag var tvungen att köpa dem även att jag precis hade fått ett par nya dojjer 🙂 (fast de är Nike) Ds.

Redigerat av Pazo
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Håhåjaja. Nu ska jag pumpa Explosions in the Sky - Your Hand in Mine och packa upp matkassen. Låten finns förresten tillgänglig för gratis nedladdning och är jättebra! Länk!

mmmm, behaglig 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv införskaffade jag ännu ett par nya dojjor igår 😛

Denhär gången blev de ett par Adidas forum mid

00240294_sez.jpg

Mina dojjer är dock svart/röd/vita. å inte grön/orange/vita.

Jättenöjd är jag 🙂

Ps: Ja jag är adidasbög, därför jag var tvungen att köpa dem även att jag precis hade fått ett par nya dojjer 🙂 (fast de är Nike) Ds.

🙁 Snygga

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Phats & Small - Music For Pushchairs och Armand vad Helden - You Don't Know Me jar också samma sampling! 🙂 Fast Armand's låt är bättre Phats & Small's...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...