ViktorDenStore Postat 6 november 2005 Trådstartare Postat 6 november 2005 Det finns väl redan en tråd där man bara får använda smileys? Använd den istället och skriv något intressant här istället. Såsom: Snart släpps Heed's första platta i Europa. Kolla in www.heedonline.com Den här tråden går ju ut på att spamma... dah!!! 😱 😱 😱
ViktorDenStore Postat 6 november 2005 Trådstartare Postat 6 november 2005 Nu ska jag gå en promenad... 😱 Saknar Pazo 😱 :ph34r:
Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Nu ska jag gå en promenad... 😛 Saknar Pazo 🙁🙂 🙂 Nu är jag här 🙂 Har varit i västerås sen i fredags, men jag kom hem till uppsalet för ett tag sen 🙂
mornel Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Tjena tjena! Nu är jag hemma igen. Jag har inte varit i Västerås i helgen.
mornel Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Håhåjaja. Nu ska jag pumpa Explosions in the Sky - Your Hand in Mine och packa upp matkassen. Låten finns förresten tillgänglig för gratis nedladdning och är jättebra! Your browser does not support the HTML5 audio tag !
Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 NE NU BLIR JAG ARG! (Tror jag) September - Looking for love har en sampling som redan är använd!! C-mos - 2million ways, tror jag har precis samma sampling bara klipp lite annorlunda. Och den låten är skiiiit bra! Då kan man ju inte bara också använda samplingen ju! 😛 Tycker jag verkar dumt 🙂🙂🙁
mornel Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Låten jag länkade till är iofs inte lika bra som LP-versionen. Det där är en specialinspelning till soundtracket till Friday Night Lights, med stråkar och mesigt gitarrljud. Den lite smutsigare originalversionen är mycket bättre!
mornel Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 NE NU BLIR JAG ARG! (Tror jag) September - Looking for love har en sampling som redan är använd!! C-mos - 2million ways, tror jag har precis samma sampling bara klipp lite annorlunda. Och den låten är skiiiit bra! Då kan man ju inte bara också använda samplingen ju! 😛 Tycker jag verkar dumt 🙂🙂🙁 Äh, det finns massor med låtar som använder samma samplingar. Amen-breaket är det mest extrema exemplet. Det är ganska roligt att upptäcka såna. Jag blev glatt överraskad när jag upptäckte att Cunninlynguists och Ian Pooley har använt samma trumpetslinga i varsin låt; en hip hop-låt och en housedänga 🙂
Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Håhåjaja. Nu ska jag pumpa Explosions in the Sky - Your Hand in Mine och packa upp matkassen. Låten finns förresten tillgänglig för gratis nedladdning och är jättebra! Your browser does not support the HTML5 audio tag ! Vad fiiiin den var 😛🙂
Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 NE NU BLIR JAG ARG! (Tror jag) September - Looking for love har en sampling som redan är använd!! C-mos - 2million ways, tror jag har precis samma sampling bara klipp lite annorlunda. Och den låten är skiiiit bra! Då kan man ju inte bara också använda samplingen ju! 😛 Tycker jag verkar dumt 🙂 🙁 🙂 Äh, det finns massor med låtar som använder samma samplingar. Amen-breaket är det mest extrema exemplet. Det är ganska roligt att upptäcka såna. Jag blev glatt överraskad när jag upptäckte att Cunninlynguists och Ian Pooley har använt samma trumpetslinga i varsin låt; en hip hop-låt och en housedänga 🙂 hehe 🙂 De jag int gillar är att en såå bra låt ska ha samma grejer som en inte så bra låt 🙂 Annat hade de varit ifall de vore två skitbra låtar 😄
mornel Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Håhåjaja. Nu ska jag pumpa Explosions in the Sky - Your Hand in Mine och packa upp matkassen. Låten finns förresten tillgänglig för gratis nedladdning och är jättebra! Your browser does not support the HTML5 audio tag ! Vad fiiiin den var 😛🙂 Ja, den är fin, du skulle höra originalet! Jag hade lyckan att se dem live i berlin för två år sedan, det var sanslöst. Tre gitarrister och en trummis i en jätteliten svettig lokal. Det var, tillsammans med Sigur Rós på Södra Teatern, nog det bästa jag sett live.
mornel Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Äsch, nu glömde jag ju att nämna Arcade Fire på Debaser i våras också. Det var så jäääävla bra!
ViktorDenStore Postat 6 november 2005 Trådstartare Postat 6 november 2005 Nu ska jag gå en promenad... 😛 Saknar Pazo 🙂 :) 🙂 Nu är jag här 😄 Har varit i västerås sen i fredags, men jag kom hem till uppsalet för ett tag sen 🙂 🙁 Bra, fast nu ska jag gå o äta kvällsmat 🙂
Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Nu ska jag gå en promenad... 😛 Saknar Pazo 😄🙂 🙂 Nu är jag här 🙂 Har varit i västerås sen i fredags, men jag kom hem till uppsalet för ett tag sen 🙂 🙁 Bra, fast nu ska jag gå o äta kvällsmat 🙂 ooookeeey 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Hej. Nu är jag tillbaka. Kom hem nyss, sov hos morsan och har legat i min systers säng hela dagen och tittat på TV. Mår fan inget bra. Skall äta något snart. Det har varit en alldeles för hård vecka, och jag har gjort av med alldeles för mycket pengar. Det är nog som morsan säger iaf, jag är en helt sjukt värdelös ekonom.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Is someone getting the best of you?
Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 (redigerat) Själv införskaffade jag ännu ett par nya dojjor igår 😛 Denhär gången blev de ett par Adidas forum mid Mina dojjer är dock svart/röd/vita. å inte grön/orange/vita. Jättenöjd är jag 🙂 Ps: Ja jag är adidasbög, därför jag var tvungen att köpa dem även att jag precis hade fått ett par nya dojjer 🙂 (fast de är Nike) Ds. Redigerat 6 november 2005 av Pazo
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Håhåjaja. Nu ska jag pumpa Explosions in the Sky - Your Hand in Mine och packa upp matkassen. Låten finns förresten tillgänglig för gratis nedladdning och är jättebra! Your browser does not support the HTML5 audio tag ! mmmm, behaglig 😛
Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Bra å höra markus 🙂 😛 🙂 Cassius - Feeling for you!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Bra å höra markus 🙁 😛 🙂 Cassius - Feeling for you! Den är helt sjukt grym 🙂
ViktorDenStore Postat 6 november 2005 Trådstartare Postat 6 november 2005 Själv införskaffade jag ännu ett par nya dojjor igår 😛Denhär gången blev de ett par Adidas forum mid Mina dojjer är dock svart/röd/vita. å inte grön/orange/vita. Jättenöjd är jag 🙂 Ps: Ja jag är adidasbög, därför jag var tvungen att köpa dem även att jag precis hade fått ett par nya dojjer 🙂 (fast de är Nike) Ds. 🙁 Snygga
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Phats & Small - Music For Pushchairs och Armand vad Helden - You Don't Know Me jar också samma sampling! 🙂 Fast Armand's låt är bättre Phats & Small's...
ViktorDenStore Postat 6 november 2005 Trådstartare Postat 6 november 2005 Phats & Small - Music For Pushchairs och Armand vad Helden - You Don't Know Me jar också samma sampling! 🙂 Fast Armand's låt är bättre Phats & Small's... 🙂 :) 🙂
Recommended Posts