Pazo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 12 är mer än 10....betyder det att 10 är mindre än 12? Mjo 😉 Fråga Pazo, han är världsbäst på matematik 😉 😄
mornel Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Kewl!! 🙂 Vad är det för låt? 😕 Grymt duktig kille hur som helst 🙂🥰 Ja, jävligt duktig. Och fin låt. Han nämner nånting om att den är skrive av George Harrisson och heter nånting med Weeps. Jag har aldrig varit särsilt intresserad av Beatles så jag har ingen aning om vad det kan vara, men det har säkert någon annan här (och google) 🙂
ViktorDenStore Postat 6 november 2005 Trådstartare Postat 6 november 2005 Kewl!! 🙂 Vad är det för låt? 🥰 Grymt duktig kille hur som helst 🙂 :) Ja, jävligt duktig. Och fin låt. Han nämner nånting om att den är skrive av George Harrisson och heter nånting med Weeps. Jag har aldrig varit särsilt intresserad av Beatles så jag har ingen aning om vad det kan vara, men det har säkert någon annan här (och google) 🙂 Ok 🙂 Nja... jag kände inte igen den hur som helst 😕
Pluffo Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Kewl!! 🙂 Vad är det för låt? 🥰 Grymt duktig kille hur som helst 🙂 :) Ja, jävligt duktig. Och fin låt. Han nämner nånting om att den är skrive av George Harrisson och heter nånting med Weeps. Jag har aldrig varit särsilt intresserad av Beatles så jag har ingen aning om vad det kan vara, men det har säkert någon annan här (och google) 🙂 Ok 🙂 Nja... jag kände inte igen den hur som helst 😕 Orginalet låter ju inte alls sådär... Den här killen är kul för övrigt...Det finns fler videoklipp med honom men jag kan ( orkar? ) inte leta upp dem nu...
ViktorDenStore Postat 6 november 2005 Trådstartare Postat 6 november 2005 Kewl!! 🙂 Vad är det för låt? 😕 Grymt duktig kille hur som helst 🥰 Ja, jävligt duktig. Och fin låt. Han nämner nånting om att den är skrive av George Harrisson och heter nånting med Weeps. Jag har aldrig varit särsilt intresserad av Beatles så jag har ingen aning om vad det kan vara, men det har säkert någon annan här (och google) 🙂 Ok 🙂 Nja... jag kände inte igen den hur som helst Orginalet låter ju inte alls sådär... Den här killen är kul för övrigt...Det finns fler videoklipp med honom men jag kan ( orkar? ) inte leta upp dem nu... Ok 😄 🥰 :wub: 🥰
ViktorDenStore Postat 6 november 2005 Trådstartare Postat 6 november 2005 😱 🥰 😱 🥰 😱 🥰 😱 🥰 😱 🥰 😱 🥰 🥰 🥰
Eternal Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Det finns väl redan en tråd där man bara får använda smileys? Använd den istället och skriv något intressant här istället. Såsom: Snart släpps Heed's första platta i Europa. Kolla in www.heedonline.com
ViktorDenStore Postat 6 november 2005 Trådstartare Postat 6 november 2005 Det finns väl redan en tråd där man bara får använda smileys? Använd den istället och skriv något intressant här istället. Såsom: Snart släpps Heed's första platta i Europa. Kolla in www.heedonline.com 😱
Recommended Posts