Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Näe inte jag. Jag gullar lite med min underbara fru...  😆  🙂  😱

eller nej jag menar... 😳

Hon är sure sexy.. Du måste fota lite nakenpics och bjucka oss i forumet på 🥰🥰

Du har ju bild på na redan. 😆😆😆😆😱

..fast inte naken iofs. Kanske lika bra det. 😄

Hon har säkert jordens b00bies! 😳😳

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

I have built a treehouse, nobody can see us, because it's a you-and-me house!

Seriöst, har varit på både Rolling Rock och Statt ikväll. Och frågan är fortfarande; vart hittar man en flickvän?

Det finns skitmånga tjejer jag kan hänga med hem, jag har ett överskott av dom. Men FLICKVÄNNER?! Vart hittar man dom?

Jag såg en romantisk komedi igår med Hugh Grant & Juliann More, dom hade det underbart, och allt jag ville var att bli en Svensson. Alternativt hitta en skitsnygg latino, flytta till OC med henne och skaffa en unge och ha en Ferrari på uppfarten.

Så ser min dröm ut. Jag vill ha en läskigt snygg fru (hon får gärna vara otrogen, allt jag vill är att det ser bra ut av betraktarna), jag vill ha 2 barn, ett bråkigt och ett lugnt. Jag vill ha mer pengar än Bill Gates kan räkna till. Och min granne skall vara den främsta Hollywood-typen av dom alla. Hur får man det?

Finns det häxor? Kan jag få allt detta utan att röra ett finger? Näe. No way. Vad ska jag göra då? Hänger allting verkligen på mig? Ödet, kanske?

Vi kan gå vidare till ett redan känt ämne; Mikaela. Hon är den mest attraktiva tjejen jag någonsin träffat (jag skämtar inte, hon är bäst i hela världen på det sättet). Hon kan få i princip vem hon vill. Men hon är 15 år (!) ! Hur skall detta gå till? Jag ska berätta en grej. Förra helgen var vi på en privatfest i Skogsängen, Midas förstörde en snubbes ansikte, så vi var tvungna att dra. Vi står vid Konsum, och vi är 2 killar som tycker om Mikaela, jag och Verner. Helt plötsligt kommer Bin's bror, i sin bil, en Mercedes för minst 2 miljoner, cab dessutom. Och Mikaela hoppar in, och till sist åker iväg med honom. HON ÄR 15 ÅR! Snacka om wanted, for real.

Det går nog inte att ha ett seriöst förhållande med henne, vilket jag vill. Så jag får hitta en annan. Men jag kommer aldrig hitta någon som är så het som henne... Det är inte lätt. Kanske Johan's lillesyrra?

Ida's syster hade tydligen undrat om jag var singel, och tyckte det var cool att jag använde makeup. Hon har 1 barn och en pojkvän.

Vart finns alla tjejer som vill mysa med mig framför TV'n en Lördagkväll? Dom kan ringa mig på 0705842503. For real.

(Confessions of a lost teenager)

Jag ska sova nu. Och kanske drömma. God natt.

(Är inte det här min dagbok på Lunarstorm? :rolleyes:)

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Vet inte vad jag ska säga, mer än: Tack för Marcus Rombo för att Du finns. Världen behöver uppriktiga människor!

:rolleyes:

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag funderar på att skriva ut den här tråden på a4:n och läsa den som kvällsliteratur.

Per har säkert skrivit ut hälften av tråden och läst igenom. Du kan säkert låna hans utskrift. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag funderar på att skriva ut den här tråden på a4:n och läsa den som kvällsliteratur.

Per har säkert skrivit ut hälften av tråden och läst igenom. Du kan säkert låna hans utskrift. :rolleyes:

Hälften? Papperet räckte till 2/3, skall köpa nytt på måndag...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har köpt en bil till!

BMW?

:rolleyes: Det är grabben som skall ha den. En nissan Primera -93 som bara gått 12.300 mil. 10 papp är hyfsat tycker jag för en rostfri lågmilare med både sommar- och vinterdäck.

Nån som vill köpa en BMW 325 -88 för 7.000:-?

Link to comment
Dela på andra sajter

Marcus: Jag vet precis vad du menar. Faktum är att det bara händer, och det är ingenting man kan styra över. En sak är trolig, dock; du hittar henne inte på Statt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Marcus:

Ähh. Flickvänner går att hitta bara man vill. Men krogen är svårt att hitta bra flickvänsmaterial. Gymmet är bättre 🙁

Var mer social, skaffa fler tjejkompisar, utöka din umgängeskrets. Våga satsa, du har inget att förlora.

När du väl finner en poteniell flickvän, bjud ut henne. Fika, bio eller lunch. Blir du nobbad går du bara vidare med följande vetskap: "Hon var inte rätt för mig".

Visst är det svårare att hitta flickvänner än ONS eftersom man ställer högre krav på det förstnämnda. Men ute där någonstans finns en trevlig tjej för dig!

Så nu har jag gjort dagens gda gärning genom ett försök att muntra upp och belysa Rombo. Nu skall jag såga några demon!

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst är det svårare att hitta flickvänner än ONS eftersom man ställer högre krav på det förstnämnda. Men ute där någonstans finns en trevlig tjej för dig!

ONS?

Edit: Ah, nu förstod jag vad det stod för. *knaZig*

Redigerat av mornel
Link to comment
Dela på andra sajter

Visst är det svårare att hitta flickvänner än ONS eftersom man ställer högre krav på det förstnämnda. Men ute där någonstans finns en trevlig tjej för dig!

ONS?

Edit: Ah, nu förstod jag vad det stod för. *knaZig*

Förklara?

Pico - dense

🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...