Linus Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 24879 inlägg nu. Är det här vårt bästa? Tror inte det. Vi måste skärpa oss. Darins offtopic-tråd har vid skrivandets stund 87876 inlägg. 😉 ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHH WTF?! WTF!!
Linus Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 God förmiddag! God morgon! God lunch? Ja, snart blir det en god lunch. Ugnsstekt potatis och kassler med bearnaisesås. MUMS!
Gote Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 God förmiddag! God morgon! God lunch? Ja, snart blir det en god lunch. Ugnsstekt potatis och kassler med bearnaisesås. MUMS! Du, det blir nog driven på Max idag... 😉 😛
ViktorDenStore Postat 4 november 2005 Trådstartare Postat 4 november 2005 Idag ska jag träffa Erik... vi hörs kanske imorrn/inatt 😉 Pussar
mornel Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Tjena 😉 Snart ska jag iväg och spela badminton 😛
Pico Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 God förmiddag! God morgon! God lunch? Ja, snart blir det en god lunch. Ugnsstekt potatis och kassler med bearnaisesås. MUMS! Du, det blir nog driven på Max idag... 😛 😄 Hmm... pasta och tonfisk.. 😉
Pazo Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 God förmiddag! God morgon! God lunch? Ja, snart blir det en god lunch. Ugnsstekt potatis och kassler med bearnaisesås. MUMS! Lunch såhär tidigt? Har ju inte ens ätit frukost än! 😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Nu har jag äntligen vaknat. Vad skönt.
teddawid Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Jag måste dra mitt strå i stacken och skriva nåt... Eller?
mornel Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Nä, det måste du inte, men du är välkommen ändå.
Pazo Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Jag måste dra mitt strå i stacken och skriva nåt... Eller? JA! 😉
Torben Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Lång Kalsong Lång Kalsong Lång Kalsong Lång Kalsong Lång Kalsong Lång Kalsong Lång Kalsong Lång Kalsong Lång Kalsong Lång Kalsong Lång Kalsong Lång Kalsong
Pazo Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Lång KalsongLång Kalsong Lång Kalsong Lång Kalsong Lång Kalsong Lång Kalsong Lång Kalsong Lång Kalsong Lång Kalsong Lång Kalsong Lång Kalsong Lång Kalsong 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Nä, det måste du inte, men du är välkommen ändå. jo men visst liksom... idag får jag en platta levererad till mitt hem! 😄 är det service eller vad?! 😉 vissa gör vad som helst för mig................
Pazo Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Nä, det måste du inte, men du är välkommen ändå. jo men visst liksom... idag får jag en platta levererad till mitt hem! 😄 är det service eller vad?! 😉 vissa gör vad som helst för mig................ De fick jag innan. Men snubben som har plattorna nu har ingen bil längre, så jag blir tvungen att hämta ifall jag vill ha 😎
Pazo Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 nu Behövs det bara 60 till 😳 Du menar 160? 😳 Nej, och nu behövs det bara 54 😳
Recommended Posts