Pico Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 Kille med för många strängar på sin bas Usch, nytt banklån varje gång det behövs nya strängar...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 Vad drar det monstret i ström? Paprika, men även kulspettspennor och kakburkar. Är det motström drar monstrer mest kuddar, skottsäkra västar och en och annan mobiltelefon. Hurså? Nej jag bara undrade. Jag har nämligen själv ett monster här hemma. Käringen brukar jag kalla henne. Hon äter bara hälsoyoghurt i princip. Låter hårt 🙁
Limpo Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 Hur många smileys får man posta i ett medelande egentligen??? 🙁
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 JAG ÖNSKAR JAG VAR DÄR NU! Var? Under bron!
mornel Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 JAG ÖNSKAR JAG VAR DÄR NU! Var? Under bron! Vilken bro!? Varför!?
mornel Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 (redigerat) Hehehehehe! 😕 tjitt jag håller på att bli sjuk tror jag. Mår degigt. Blä! 🙁 *tyck synd om mig* Gonatt! *tycka synd om grahn* 🥰 Redigerat 3 november 2005 av mornel
mornel Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 Jag har precis pratat med polisen. Nåt jävla inbrottslarm ett kvarter bort har stått och gått i över två timmar nu. Det gör mig helt galen!!! Polisen skulle kolla upp det, men inget har hänt än och jag kan inte sova förrän det är över 😕
ViktorDenStore Postat 4 november 2005 Trådstartare Postat 4 november 2005 Kille med för många strängar på sin bas Omg... detta va ju coolt 😕
ViktorDenStore Postat 4 november 2005 Trådstartare Postat 4 november 2005 Gonatt, jag borde verkligen sova för länge sen 😕
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 JAG ÖNSKAR JAG VAR DÄR NU! Var? Under bron! Vilken bro!? Varför!? Fråga Jocke Berg! Nej, just det, han vet ju inte heller...
sounden Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 (redigerat) Äntligen Fredag, idag skall jag åka 320km å repa med mitt band hela helgen Jippi!! kram sounden! Längar tebaka till New York!! Redigerat 4 november 2005 av sounden
Gote Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Äntligen Fredag, idag skall jag åka 320km å repa med mitt band hela helgenJippi!! kram sounden! Längar tebaka till New York!! Sedär. Sounden i NY. Är det min 335:a du har på ryggen? När kommer du ner med den?
Recommended Posts