Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Rä-päeat (Repeat)

En kvinna kommer hem och säger till sin man.

- Kommer du ihåg huvudvärken jag har haft alla dessa år? Nu är den borta!

- Ingen huvudvärk längre - frågade mannen. Hur gick det till?

Hon svarade:

- Eva rekommenderade en hypnotisör till mig. Han sa att jag ställa mig framför en spegel och upprepa "Jag har ingen huvudvärk, jag har ingen huvudvärk, jag har ingen huvudvärk, jag har ingen huvudvärk..." Det fungerade! Huvudvärken är borta!

Mannen svarade:

- Det är ju fantastiskt!

Kvinnan:

- Du vet ju att du inte har varit Tarzan direkt i sängen dom senast åren. Du skulle kanske också besöka hypnotisören och se vad han kan göra åt det.

Mannen gick med på detta.

Efter besöket hos hypnotisören kommer mannen hem, lyfter upp sin hustru och lyfter henne in i sovrummet, klär av henne, lägger henne på sängen och säger;

- Rör dig inte, jag är strax tillbaka.

Han går in i badrummet och kommer tillbaka en liten stund senare och hoppar ner till henne i sängen och älskar passionerat som aldrig förr. Hans fru säger:

- Wow - det var ju fantastiskt! Mannen svarar:<

- Rör dig inte, jag är strax tillbaka. Han går tillbaka in i badrummet, kommer ut igen, dom älskar ännu en gång. Frun säger:

- Wow, det var ju ännu bättre!!!

Då säger mannen:

- Rör dig inte, jag är strax tillbaka. Efter det går han in i badrummet igen. Denna gången följer hans fru tyst efter honom, ser honom stå framför spegeln och säga; "Hon är inte min fru, hon är inte min fru, hon är inte min fru..."

Hans minnesgudstjänst äger rum på måndag.

😕😉😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)
Blondin på vinterfiske

Hon hade läst ett antal böcker i ämnet och efter att ha inköpt all nödvändig, och även onödig utrustning, gav hon sig iväg för att hitta närmsta is.

Efter att ha fält ut sin bekväma stol, tog hon fram borren och började borra ett hål.

Plötslig hördes högt ovanifrån: DET FINNS INGEN FISK UNDER ISEN.

Förbluffad fällde blondinen ihop stolen och flyttade sig något tiotal meter.

På nytt hördes rösten högt ovanifrån: DET FINNS INGEN FISK UNDER ISEN.

Nu blev blondinen smått bekymrad, så hon bytte riktning och traskade till isens andra kant, fällde upp sin stol och började borra.

Återigen samma dånande stämma DET FINNS INGEN FISK UNDER ISEN.

Hon slutade borra, tittade uppåt och frågade med darrande röst:

- Är....är dd.. det du gud?

Rösten svarade:

- Nej det här är ishallens vaktmästare!

😕

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur är läget, boys? 🙂

HEEEJ!! 😕🥰

Med mig är det bra. Men jag har två tjejkompisar som livet inte leker med just nu så jag tänker ju på dem å så också men... 😉

Hejdå Mornel! 🥰

Trevligt med tjejkompisar, sånna ska man vara rädd om 🥰

Eller är det sånna där tjejer som ABSOLUT inte man vill vara mer än kompisar med 😄

En av tjejerna har jag varit kär i en gång, vi var nära att bli ihop men de bestämde vi att vi inte skulle bli. Den andra tjejen gillar jag mkt (som kompis). Så de är ju inga jobbiga tjejer ju 😛

HUr är allt med dig då viktor? 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur är läget, boys? 🙂

HEEEJ!! 😕🥰

Med mig är det bra. Men jag har två tjejkompisar som livet inte leker med just nu så jag tänker ju på dem å så också men... 😉

Hejdå Mornel! 🥰

Trevligt med tjejkompisar, sånna ska man vara rädd om 🥰

Eller är det sånna där tjejer som ABSOLUT inte man vill vara mer än kompisar med 😄

En av tjejerna har jag varit kär i en gång, vi var nära att bli ihop men de bestämde vi att vi inte skulle bli. Den andra tjejen gillar jag mkt (som kompis). Så de är ju inga jobbiga tjejer ju 😛

HUr är allt med dig då viktor? 🥰

Ok 🙂

Med mig leker livet, i alla fall den här veckan ut 😉 (Höstlov)

Själv då? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur är läget, boys? 🥰

HEEEJ!! 😕🥰

Med mig är det bra. Men jag har två tjejkompisar som livet inte leker med just nu så jag tänker ju på dem å så också men... 😉

Hejdå Mornel! 🥰

Trevligt med tjejkompisar, sånna ska man vara rädd om 🥰

Eller är det sånna där tjejer som ABSOLUT inte man vill vara mer än kompisar med 😄

En av tjejerna har jag varit kär i en gång, vi var nära att bli ihop men de bestämde vi att vi inte skulle bli. Den andra tjejen gillar jag mkt (som kompis). Så de är ju inga jobbiga tjejer ju 😛

HUr är allt med dig då viktor? 😛

Ok 🙂

Med mig leker livet, i alla fall den här veckan ut 🙂 (Höstlov)

Själv då? 😉

Jag har ju inget förräns på måndag, och idag hade jag inget heller. Fest ikväll och är redan på första ölen 🙂 Så jag har de bra. Men jag kan inte sluta tänka på mina kompisar... 🙂

Men jag mår iaf som du viktor 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Rä-päeat (Repeat)

En kvinna kommer hem och säger till sin man.

- Kommer du ihåg huvudvärken jag har haft alla dessa år? Nu är den borta!

- Ingen huvudvärk längre - frågade mannen. Hur gick det till?

Hon svarade:

- Eva rekommenderade en hypnotisör till mig. Han sa att jag ställa mig framför en spegel och upprepa "Jag har ingen huvudvärk, jag har ingen huvudvärk, jag har ingen huvudvärk, jag har ingen huvudvärk..." Det fungerade! Huvudvärken är borta!

Mannen svarade:

- Det är ju fantastiskt!

Kvinnan:

- Du vet ju att du inte har varit Tarzan direkt i sängen dom senast åren. Du skulle kanske också besöka hypnotisören och se vad han kan göra åt det.

Mannen gick med på detta.

Efter besöket hos hypnotisören kommer mannen hem, lyfter upp sin hustru och lyfter henne in i sovrummet, klär av henne, lägger henne på sängen och säger;

- Rör dig inte, jag är strax tillbaka.

Han går in i badrummet och kommer tillbaka en liten stund senare och hoppar ner till henne i sängen och älskar passionerat som aldrig förr. Hans fru säger:

- Wow - det var ju fantastiskt! Mannen svarar:<

- Rör dig inte, jag är strax tillbaka. Han går tillbaka in i badrummet, kommer ut igen, dom älskar ännu en gång. Frun säger:

- Wow, det var ju ännu bättre!!!

Då säger mannen:

- Rör dig inte, jag är strax tillbaka. Efter det går han in i badrummet igen. Denna gången följer hans fru tyst efter honom, ser honom stå framför spegeln och säga; "Hon är inte min fru, hon är inte min fru, hon är inte min fru..."

Hans minnesgudstjänst äger rum på måndag.

😕😉😄

🙂🥰🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Once upon a time I was on a chick, she was on 'im but I knew that she was full of shit. She knew she was fine, she knew she was fit, I linked her, she said she was on, but she was on my dick.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Since I've been thinking deeply I might try to see about maybe going down to get my ears pierced. It's a slightly different style for me than the one I was unroathed and like usually. I'm told it will prepare my mind surely. For having a wifey four timely a week. You know how to deal with pain like I fought see, and of course you're required to buy jewelry.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Vad drar det monstret i ström?

Paprika, men även kulspettspennor och kakburkar. Är det motström drar monstrer mest kuddar, skottsäkra västar och en och annan mobiltelefon.

Hurså?

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Hahaha! musik har börjat att bumpa många många gamla trådar 😄

Det ska jag också göra. Ska hitta nån lämplig 😎

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
24879 inlägg nu.

Är det här vårt bästa? Tror inte det. Vi måste skärpa oss. Darins offtopic-tråd har vid skrivandets stund 87876 inlägg. 😱

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

HHHHHHHHHHHH

WTF?!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad drar det monstret i ström?

Paprika, men även kulspettspennor och kakburkar. Är det motström drar monstrer mest kuddar, skottsäkra västar och en och annan mobiltelefon.

Hurså?

Nej jag bara undrade. Jag har nämligen själv ett monster här hemma. Käringen brukar jag kalla henne. Hon äter bara hälsoyoghurt i princip.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...