Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Ååh, chips!

Jag måste plugga ikväll och ska upp halv åtta imorrn 😛

jag har inget förräns på måndag 😛

Å jag är hungrig så chips kommer bli extremt gott 😛

Jag är ledig fredag+hela nästa vecka, men sen har jag tenta nästa lördag också. Suck.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ååh, chips!

Jag måste plugga ikväll och ska upp halv åtta imorrn 🙁

jag har inget förräns på måndag 😎

Å jag är hungrig så chips kommer bli extremt gott 😎

Jag är ledig fredag+hela nästa vecka, men sen har jag tenta nästa lördag också. Suck.

Tentor är inte roliga å ha 🙁

EDIT: Men desto roligare att klara! 😄

Som jag 😄

Redigerat av Pazo
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Oj., Dra åt helvete. Vilkenm jävl a vkäll. Först hos Kusen. Det var nice. Vi var nåpgra styckejn. pch kag som knappt vsste vat strmö ette öliksom 😆 Sen blev det liquid. Jag måste vara dum i hvududet på,tiitkgt. man drickeer in te6 st smirnoff om dom kostar 52 kornor styck. första gången ute på krogen. bar det bra? öhm, om i säger såhär, jävlar vad fyl jag bleev 😉 tyvärr ficl jag dra hem ensam idag 🙁 fast iofs sover roddan där nere i soffan, han skulle jag inte knulla.. även om jag bli kallad bög 😎 Näe vi kom ne rpå stan, kom det fram nåj snubbe tull midas och sa att han hande glott åp hans polare, 1, 2, 3 och så hade midas fått 4 personer att blöda. en kille grät. bråka inte med midas. och bråka inte med hans vänner. tur att ajg slapp rycka in (jag är reserv när inget annat funkar).

öhm. just det ja, kul kväll! och vi ska ut på fredag igen.... 😱

aja,. whatever, jag får åtminstone äta kebab med roddan imorgon, bättre än sex.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min kväll var ännu sjukare, Marcus. Jag gick och la mig, och somnade, före klockan tio. Det har jag inte gjort sen jag var elva år.

Link to comment
Dela på andra sajter

Datornätaggregat brukar ha en liten switch för att välja 230V 50Hz eller 110V 60 Hz...

Så då är det bara en strömkabel med europeisk strömkontakt som skiljer.

[anekdot]

Har en kompis som blev nyfiken på aggregatets switch en gång, och tryckte ner den för 110V. Det sa "POFF!" och sen var den datorn död!  😉

[/anekdot]

Aha, så det är båda som ställs om.

[anekdot]

Har en sån kompis jag med.

[/anekdot] 😄

Visst. Det är alltid en "Kompis" som gör bort sig... 😆

En "kompis" till mig skulle mäta upp en förlängningssladd. Kopplade in i väggen, drog den som den skulle dras och klippte med avbitaren, för att sen dra ur kontakten och byta säkring.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...