Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag behöver inte kliva upp förrän klockan tolv imorgon. Nu måste jag ligga i soffan en stund och varva ner efter kvällens bravader innan jag kan somna.

Jaaaaaaaaaa! Jag läste Kornél som Mornel! 😄 Haha. Skummade igenom den lite för snabbt 😛 Trodde att du först skulle hinna med ett DJ set sen lira live med planktron! 😄

Kornél är ju omgwtf.se-killen! Fast han dök inte upp, hehe.

Jag vet! 😄 Jag älskar honom, han ger mig massa bra musik 😛 Men är namn är så lika! 😛

Riktigt dåligt att inte dyka upp på en spelning 😛

firefighters.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Jag behöver inte kliva upp förrän klockan tolv imorgon. Nu måste jag ligga i soffan en stund och varva ner efter kvällens bravader innan jag kan somna.

Jaaaaaaaaaa! Jag läste Kornél som Mornel! 😛 Haha. Skummade igenom den lite för snabbt 😄 Trodde att du först skulle hinna med ett DJ set sen lira live med planktron! 😛

Kornél är ju omgwtf.se-killen! Fast han dök inte upp, hehe.

Jag vet! 😄 Jag älskar honom, han ger mig massa bra musik 😛 Men är namn är så lika! 😛

Jo, fast han heter ju Kornél på riktigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag behöver inte kliva upp förrän klockan tolv imorgon. Nu måste jag ligga i soffan en stund och varva ner efter kvällens bravader innan jag kan somna.

Jaaaaaaaaaa! Jag läste Kornél som Mornel! 😄 Haha. Skummade igenom den lite för snabbt 😛 Trodde att du först skulle hinna med ett DJ set sen lira live med planktron! 😄

Kornél är ju omgwtf.se-killen! Fast han dök inte upp, hehe.

Jag vet! 😄 Jag älskar honom, han ger mig massa bra musik 😛 Men är namn är så lika! 😛

Jo, fast han heter ju Kornél på riktigt.

Wow! 😄 Fan vad häftigt 😄

Apropå annorlunda namn, ditt efternamn får mig att tänka på bratwurst! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag börjar med att dubbelposta....bara för att sätta standarden.

Vet du vad, Pluffis? Jag tror att du lyckades! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag behöver inte kliva upp förrän klockan tolv imorgon. Nu måste jag ligga i soffan en stund och varva ner efter kvällens bravader innan jag kan somna.

Jaaaaaaaaaa! Jag läste Kornél som Mornel! 😄 Haha. Skummade igenom den lite för snabbt 😛 Trodde att du först skulle hinna med ett DJ set sen lira live med planktron! 😄

Kornél är ju omgwtf.se-killen! Fast han dök inte upp, hehe.

Jag vet! 😄 Jag älskar honom, han ger mig massa bra musik 😛 Men är namn är så lika! 😛

Jo, fast han heter ju Kornél på riktigt.

Wow! 😄 Fan vad häftigt 😄

Apropå annorlunda namn, ditt efternamn får mig att tänka på bratwurst! 😛

Haha 😄

Andra halvan av det, Böös, betyder tydligen smuts/skit på småländska och skånska 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag behöver inte kliva upp förrän klockan tolv imorgon. Nu måste jag ligga i soffan en stund och varva ner efter kvällens bravader innan jag kan somna.

Jaaaaaaaaaa! Jag läste Kornél som Mornel! 😄 Haha. Skummade igenom den lite för snabbt 😄 Trodde att du först skulle hinna med ett DJ set sen lira live med planktron! 😄

Kornél är ju omgwtf.se-killen! Fast han dök inte upp, hehe.

Jag vet! 🙂 Jag älskar honom, han ger mig massa bra musik 😛 Men är namn är så lika! 😄

Jo, fast han heter ju Kornél på riktigt.

Wow! 😄 Fan vad häftigt 😄

Apropå annorlunda namn, ditt efternamn får mig att tänka på bratwurst! 😄

Haha 😄

Andra halvan av det, Böös, betyder tydligen smuts/skit på småländska och skånska 🙂

Hjälp! 😛 Mornel är en smutsig bratwurst! 😛😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag behöver inte kliva upp förrän klockan tolv imorgon. Nu måste jag ligga i soffan en stund och varva ner efter kvällens bravader innan jag kan somna.

Jaaaaaaaaaa! Jag läste Kornél som Mornel! 😄 Haha. Skummade igenom den lite för snabbt 😄 Trodde att du först skulle hinna med ett DJ set sen lira live med planktron! 😄

Kornél är ju omgwtf.se-killen! Fast han dök inte upp, hehe.

Jag vet! 🙂 Jag älskar honom, han ger mig massa bra musik 😛 Men är namn är så lika! 😄

Jo, fast han heter ju Kornél på riktigt.

Wow! 😄 Fan vad häftigt 😄

Apropå annorlunda namn, ditt efternamn får mig att tänka på bratwurst! 😄

Haha 😄

Andra halvan av det, Böös, betyder tydligen smuts/skit på småländska och skånska 🙂

Hjälp! 😛 Mornel är en smutsig bratwurst! 😛😛

🙂😎😎

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Vad i helvete! Var hittade du en bild på min stereo!?

Ser du inte att det är mitt rum?

Har du en likadan? 😄😛😛

Näe, det där är din. Eller var din. Jag har snott den av dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
*bump*

Tjena grahn! Läget? 😛

Tjeeeena! Jotack bara bra! Lite trött bara... 😛😄

Själv da? 😛

Det är finemang med mig! 😛 Dagens shoppingrunda gjorde mig verkligen gott. Sen går saker och ting bra med Mikaela också. Vem vet, om några år kanske vi har en liten mini-Rombo här på forumet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha, är det pappret som är litet eller skrivaren som är stor?

Jag tror att det är pappret som är litet. Det ser ju ut som det sitter en lysdiod på fronten, och jämfört med den är skrivaren inte så stor.

Men vid första anblicken ser den helt enorm ut. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha, är det pappret som är litet eller skrivaren som är stor?

Jag tror att det är pappret som är litet. Det ser ju ut som det sitter en lysdiod på fronten, och jämfört med den är skrivaren inte så stor.

Men vid första anblicken ser den helt enorm ut. 🙂

Hehe, det kanske är ett A5 då.

Åh, det började precis regna här 😎 Det är så mysigt när det droppar på fönsterblecket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...