MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 MB: Har du uppdaterat din Topp Fem-lista!!? Häftigt. Min skulle nog just nu vara: 1. Lidande 2. Rörelser 3. Inspiration 4. Musiklyssnande 5. Näringsriktig mat :musik jag heter faktiskt MR 😱 Din topp-5 låter inget bra. min är skönare. jag lovar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 dysenteri: du har inte bara ditt namn alltså? Hörde om en ny kirurgisk behandlingsmetod på tv mot det, inkontinens alltså. 😱 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 kissnödig 😱 😄 🙁 Jag vet inte från vilket forum du kommer, men på detta forum kissar vi när vi är kissnödiga! 🙁 (Vi kissar alltså inte PÅ forumet 🙁 ) jag kissar jämt på mig 🙁😱 Det är lugnt, du är välkommen här oavsett vilka böjelser du har. Men du får inte piska eller binda fast mig. Torka upp efter dig bara! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 MB: Jag trodde du hette Marcus Bo och kom från Rom... nej, sorry jag vet, Romboska släkten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 ...hon har väldigt schyssta vårtgårdar... ....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 MB: Jag trodde du hette Marcus Bo och kom från Rom... nej, sorry jag vet, Romboska släkten. Just det ja! 😱 Rom-bo! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 ...hon har väldigt schyssta vårtgårdar... ....... Håller fullständigt med! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 1 november 2005 Trådstartare Dela Postat 1 november 2005 Natalia Feedback på Pazo's låt "Natalia" Produktion Snygg. Basen maler inte på hela tiden utan spelar ganska sparsamt ibland och pumpar på mera ibland. Trummorna hittar inte fram alltid... kanske skulle ta fram dem lite mer, men bara lite. (en smaksak dock, de är framme mer i slutet, känns det som). Mix Reverbet i början är riktigt fett. Lite mer topp på trummorna o allting egentligen. (diskant). Kan tänka mig att du vill ha låten lite dov, men lite mer diskant kunde va kul att få höra... Helheten Bra! Skön låt. Saknar dock det där lilla extra som gör att man vill lyssna på den om och om igen. Känns inte som det händer så mkt i den. Men annars är det snyggt. .Viktor PS. Observera att jag inte har använt en enda smileys i hela det här inlägget! DS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Daniel Wang skruvar på sin synth!!! 😱😱🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 1 november 2005 Trådstartare Dela Postat 1 november 2005 Nä pojkar... nu ska jag nog faktiskt krypa till sängs... vi hörs 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 1 november 2005 Trådstartare Dela Postat 1 november 2005 Glömde skriva: Gonatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Använd smileys VDS!!!! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 mm... SÖVA!! Zzzzzzzzzzzzz 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Glömde skriva: Gonatt Natti natti! =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Natalia Feedback på Pazo's låt "Natalia" Produktion Snygg. Basen maler inte på hela tiden utan spelar ganska sparsamt ibland och pumpar på mera ibland. Trummorna hittar inte fram alltid... kanske skulle ta fram dem lite mer, men bara lite. (en smaksak dock, de är framme mer i slutet, känns det som). Mix Reverbet i början är riktigt fett. Lite mer topp på trummorna o allting egentligen. (diskant). Kan tänka mig att du vill ha låten lite dov, men lite mer diskant kunde va kul att få höra... Helheten Bra! Skön låt. Saknar dock det där lilla extra som gör att man vill lyssna på den om och om igen. Känns inte som det händer så mkt i den. Men annars är det snyggt. .Viktor PS. Observera att jag inte har använt en enda smileys i hela det här inlägget! DS ooohhh 😱 Natti natti viktor. Och er andra för den delen med...jag ska söva nu... Puzziz 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Jag har numera över tusen inlägg i den här tråden! Forumets längsta tråd-veteran, alltså 😱Jag fyrade av lite fyrverkerier på förra sidan. Najs! Själv har jag tvåhundra inlägg dit... Det blir till å kämpa. Nu ska jag snart kila iväg, planktron har spelning ikväll! Kört hårt man! 😱 Vad tänker du lägga på skivtallrikarna? Ingenting, vi spelade live. Inga skivor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Mesigt att ni går och lägger er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Morgenstern & Lippok - Wake Me Up For Meals Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 2 november 2005 Dela Postat 2 november 2005 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 2 november 2005 Dela Postat 2 november 2005 Jag behöver inte kliva upp förrän klockan tolv imorgon. Nu måste jag ligga i soffan en stund och varva ner efter kvällens bravader innan jag kan somna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 2 november 2005 Dela Postat 2 november 2005 Morgenstern & Lippok - Wake Me Up For Meals Barbara Morgenstern, den tyska indietronicasångerskan? Hon är svinbra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 2 november 2005 Dela Postat 2 november 2005 Jag behöver inte kliva upp förrän klockan tolv imorgon. Nu måste jag ligga i soffan en stund och varva ner efter kvällens bravader innan jag kan somna. 12, haha....din morgongök. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 november 2005 Dela Postat 2 november 2005 Jag behöver inte kliva upp förrän klockan tolv imorgon. Nu måste jag ligga i soffan en stund och varva ner efter kvällens bravader innan jag kan somna. Jaaaaaaaaaa! Jag läste Kornél som Mornel! 😛 Haha. Skummade igenom den lite för snabbt 😛 Trodde att du först skulle hinna med ett DJ set sen lira live med planktron! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 november 2005 Dela Postat 2 november 2005 Morgenstern & Lippok - Wake Me Up For Meals Barbara Morgenstern, den tyska indietronicasångerskan? Hon är svinbra! Jao, låten finns med på albumet Tesri. http://www.discogs.com/release/455568 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 november 2005 Dela Postat 2 november 2005 Förresten, den låten är gratis! Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 2 november 2005 Dela Postat 2 november 2005 Jag behöver inte kliva upp förrän klockan tolv imorgon. Nu måste jag ligga i soffan en stund och varva ner efter kvällens bravader innan jag kan somna. Jaaaaaaaaaa! Jag läste Kornél som Mornel! 😛 Haha. Skummade igenom den lite för snabbt 😛 Trodde att du först skulle hinna med ett DJ set sen lira live med planktron! 😄 Kornél är ju omgwtf.se-killen! Fast han dök inte upp, hehe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 november 2005 Dela Postat 2 november 2005 Kan samtidigt passa på att tipsa om en annan fet låt som också är gratis! 😛 Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 2 november 2005 Dela Postat 2 november 2005 Förresten, den låten är gratis! Your browser does not support the HTML5 audio tag Åh, elajt! Laddar hem den genast. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 2 november 2005 Dela Postat 2 november 2005 Jag behöver inte kliva upp förrän klockan tolv imorgon. Nu måste jag ligga i soffan en stund och varva ner efter kvällens bravader innan jag kan somna. 12, haha....din morgongök. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts