Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)
MB: Har du uppdaterat din Topp Fem-lista!!? Häftigt.

Min skulle nog just nu vara:

1. Lidande

2. Rörelser

3. Inspiration

4. Musiklyssnande

5. Näringsriktig mat

:musik

jag heter faktiskt MR 😱

Din topp-5 låter inget bra. min är skönare. jag lovar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

dysenteri: du har inte bara ditt namn alltså?

Hörde om en ny kirurgisk behandlingsmetod på tv mot det, inkontinens alltså.

😱

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
kissnödig  😱  😄  🙁

Jag vet inte från vilket forum du kommer, men på detta forum kissar vi när vi är kissnödiga! 🙁

(Vi kissar alltså inte PÅ forumet 🙁 )

jag kissar jämt på mig 🙁😱

Det är lugnt, du är välkommen här oavsett vilka böjelser du har. Men du får inte piska eller binda fast mig.

Torka upp efter dig bara!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
MB: Jag trodde du hette Marcus Bo och kom från Rom...

nej, sorry jag vet, Romboska släkten.

Just det ja! 😱 Rom-bo! 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Natalia

Feedback på Pazo's låt "Natalia"

Produktion

Snygg. Basen maler inte på hela tiden utan spelar ganska sparsamt ibland och pumpar på mera ibland. Trummorna hittar inte fram alltid... kanske skulle ta fram dem lite mer, men bara lite. (en smaksak dock, de är framme mer i slutet, känns det som).

Mix

Reverbet i början är riktigt fett. Lite mer topp på trummorna o allting egentligen. (diskant). Kan tänka mig att du vill ha låten lite dov, men lite mer diskant kunde va kul att få höra...

Helheten

Bra! Skön låt. Saknar dock det där lilla extra som gör att man vill lyssna på den om och om igen. Känns inte som det händer så mkt i den. Men annars är det snyggt.

.Viktor

PS. Observera att jag inte har använt en enda smileys i hela det här inlägget! DS

Link to comment
Dela på andra sajter

Natalia

Feedback på Pazo's låt "Natalia"

Produktion

Snygg. Basen maler inte på hela tiden utan spelar ganska sparsamt ibland och pumpar på mera ibland. Trummorna hittar inte fram alltid... kanske skulle ta fram dem lite mer, men bara lite. (en smaksak dock, de är framme mer i slutet, känns det som).

Mix

Reverbet i början är riktigt fett. Lite mer topp på trummorna o allting egentligen. (diskant). Kan tänka mig att du vill ha låten lite dov, men lite mer diskant kunde va kul att få höra...

Helheten

Bra! Skön låt. Saknar dock det där lilla extra som gör att man vill lyssna på den om och om igen. Känns inte som det händer så mkt i den. Men annars är det snyggt.

.Viktor

PS. Observera att jag inte har använt en enda smileys i hela det här inlägget! DS

ooohhh 😱

Natti natti viktor.

Och er andra för den delen med...jag ska söva nu... Puzziz 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har numera över tusen inlägg i den här tråden! Forumets längsta tråd-veteran, alltså 😱

Jag fyrade av lite fyrverkerier på förra sidan.

Najs! Själv har jag tvåhundra inlägg dit...

Det blir till å kämpa.

Nu ska jag snart kila iväg, planktron har spelning ikväll!

Kört hårt man! 😱 Vad tänker du lägga på skivtallrikarna?

Ingenting, vi spelade live. Inga skivor!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag behöver inte kliva upp förrän klockan tolv imorgon. Nu måste jag ligga i soffan en stund och varva ner efter kvällens bravader innan jag kan somna.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag behöver inte kliva upp förrän klockan tolv imorgon. Nu måste jag ligga i soffan en stund och varva ner efter kvällens bravader innan jag kan somna.

Jaaaaaaaaaa! Jag läste Kornél som Mornel! 😛 Haha. Skummade igenom den lite för snabbt 😛 Trodde att du först skulle hinna med ett DJ set sen lira live med planktron! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag behöver inte kliva upp förrän klockan tolv imorgon. Nu måste jag ligga i soffan en stund och varva ner efter kvällens bravader innan jag kan somna.

Jaaaaaaaaaa! Jag läste Kornél som Mornel! 😛 Haha. Skummade igenom den lite för snabbt 😛 Trodde att du först skulle hinna med ett DJ set sen lira live med planktron! 😄

Kornél är ju omgwtf.se-killen! Fast han dök inte upp, hehe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag behöver inte kliva upp förrän klockan tolv imorgon. Nu måste jag ligga i soffan en stund och varva ner efter kvällens bravader innan jag kan somna.

12, haha....din morgongök.

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...